Kokemuksia... Alfa Romeo GTV 2.0l V6 Turbo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostikon mukaisesti viitaten, löytyykö Pakkislaisista kokemuksia kyseisestä menopelista...

Uutta Coupe-mallin autoja etsiessäni auto iski silmääni, en ole ennen kyseisestä autosta mitään tiennytkään. Ulkomuodoltaan, niin sisäisestikkin ja ulkoisesti näyttävä omaan silmään. Myös koneen suorituskyky on aivan kilpailukykyinen.

Alffan sähköistä ja alustasta olen monesti kuullut juttua, että ei ole mistään parhaimmasta päästä. Mutta kertokaa kertokaa te mielipiteenne/omat kokemukset ym. Kannattaako kyseistä autoa edes katsella, vaiko oliko pommi jo syntyessään.

Alfa_Romeo_GTV_black.jpg

http://www.diseno-art.com/images_2/Alfa_Romeo_GTV_black.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos coupea etsit niin suosittelisin huomioimaan Alfoista myös GT:n ja Breran.

GTV:stä ei ole kokemusta mutta haluaisin vaan kertoa, että ei aina kannata uskoa ihan kaikkea mitä kuulee. Mulla ei olisi Alfaa jos olisin kuunnellut "siinä ei ole muuta kuin vikaa"-juttuja, joita tuntuu löytyvän jokaiselta kylänmieheltä. Jälkeenpäin olen päässyt kuittailemaan että niitä suuria vikoja ja ongelmia odotellessa, eipä ole näkynyt.

Noita 916-mallisia turboja taitaa olla Suomessa yhden käden sormin
laskettavissa. Vapaastihengittäviä nelureita ja kutosia sitten
selvästi enemmän, kannattaa miettiä onko tuo hiustenkuivaaja
pakollinen.

Kuten Sweet mint tuossa edellä ja minäkin jossain toisaalla totesin,
Esson baarin kiistämättömien asiantuntijoiden mukaan noissahan
ei ole muuta kuin vikaa - sehän on italialainen! Ahdashan tuo on,
eikä ihan halpa huoltaa.

Suosittelen www.alfabbs.fi ja hakusanaksi vaikka 916

-Franco

Yleensähän Alffan sähköjä haukkuvat ihmiset jotka haukkuvat "kaikkien italojen sähköjä". Alffoissa taitaa nykyään olla järjestään Boschin sähkövermeet, joten ei ne siinä mielessä ihan Fiatteja ole. Kai.

Zone-sarja -42%
Noin pientä v6-konetta ei oo ennen tullut vastaan ja viel turbolla. :jahas:

:offtopic: Onhan noita kakslitrasia kutoskoneita ollut ainakin Nissan Maximassa, joissain Mazdoissa ja Rovereissa. Turbotettuja tosin ei kai niinkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom