Kokemuksia Acerin kannettavista

Ikä
38
Oon tässä ajatellu hommata kannettavan ja Acer Aspire 1452LCi vaikuttaisi aika hyvältä tehojen ym. puolesta. Mutta onko kellään kokemusta millaisia Acerin kannettavat on? Millanen ergonomia? Pitääkö tuhottoman kovaa ääntä? Onko luotettavia tai ylipäätään mitään valitettavaa? Tietysti kehuja saa kanssa laittaa :D .
Saa myös tietysti ehdottaa muitakin malleja ja merkkejä jonka hinta max n. 1200€, mutta lähinnä haluaisin kuulla mielipiteitä näistä Acerin koneista. :kippis1:

Entisessä työpaikassa/työssäni muutaman acerin kannettavan asiakkaille myin ja oli meillä joku malli ihan liikkeessä esilläkin. En ainakaan tuossa demo käytössä havainnut suurempia ääniongelmia. Tosta kyseisen mallin ergonomiasta on hiukan paha sanoa, kun tuo esillä ollut kone oli ensimmäisiä 17" näytöllä olleita kannettavia, tuo malli oli ainakin kohtalaisen iso.
Kannattaa käydä jossain liikkeessä joka myy noita acereita katselemassa ja testailemassa konetta, vaikka et konetta kyseisestä liikkeestä ostaisikaan.
Ja tietenkin noilta liikkeen myyjiltä kannattaa kysellä noista acereista, mitä mieltä ja mitä vastaavia muita merkkejä markkinoilta löytyisi.
Tietenkin kannattaa olla hiukan kriittinen noihin myyjän puheisiin, sillä kaikilla myyjillähän on pelkästää hyvää sanottavaa / myyjällä on juuri kyseinen kone itsellään mistä asiakas on kiinnostunut ;) .
Itse tosin usein kerroin jos oli huonoja kokemuksia jostain mallista/merkistä, oli kyllä aina heti mielessä joku toinen malli mitä asiakkaalle kehuin/myin :D .

Mä ainakin kiinnitän huomiota kannettavan piiiiitkään takuuseen, minimi pitäis olla 2 vuotta. Läppäreitä on tuhottoman kallis korjata.

Kannatta lueskella muropaketista, siellä on pitkiä juttuja kannettavista/kokemuksista. Tuosta Aspiresta taidettiin sanoa että se on "halpissarja" tiedä sitten...

nooh ite hommasin parivikkoa sitten ton 290travelmaten kun niitä rupesi saamaan MR9700:lla. Ylittää budjettisi hieman mutta tää on ainakin loistava vehe. Ainoo mistä jouduin tinkiin oli SXGA+ näyttö, mutta kyllä tällä XGA:llakin pärjäilee. :thumbs:

phy73 sanoi:
Mä ainakin kiinnitän huomiota kannettavan piiiiitkään takuuseen, minimi pitäis olla 2 vuotta. Läppäreitä on tuhottoman kallis korjata.

Sitä mä vähän oon ite kattonu kans ku tolla näyttäs olevan takuu vaan 1 vuoden, mutta kävin tossa viikolla kattelemassa OnOffissa kun niillä on tota myynnissä niin hyvältä vaikutti, en mitään kriittistä vikaa keksiny. Näppäimistö oli kaiketi jotenkin ergonomisesti muotoiltu ku oli sellanen aaltoileva tjtn, mutta eipä tuo minua haittaa..täytyy vielä käydä siellä kaupassa mistä tuon aion ostaa niin vähän kyselemässä. Ei viitti suinpäin ostaa, kun kuitenkin suurin osa kesätyörahoista nyt kyseessä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom