Koirat autossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla kulkee boxeri tammosessa.

rover1.jpg

Joo, mutta se en ollut mä joka voitti viimeviikonlopun lottopotin :)

Komiat on vanteet ja kaikki sen päälläkin.
Oon nyt jostain syystä ihastunut siihen v70, vaikka aluksi näytti liian pitkältä ja matalalta.
Katotaan nyt vielä.

Zone-sarja -42%
Mulla on kaksi doggipoikaa ja auton osto juuri ajankohtainen. Tähän mennessä ollaan ajeltu VW Golfilla niin että takapenkit on käännetty alas, joten pojilla on ollut ruhtinaallisesti tilaa (enempi kuin farkussa). Silti tähän talouteen hankitaan tästä lähtien vain tila-autoja koirien kanssa kulkemiseen, farkkua ei edes harkita. No joo, meillähän noita doggeja on kaksi ja kolmaskin saattaa jossain vaiheessa tulla, joten autolta vaaditaankin enempi tilaa kuin yhden dogin kanssa kulkiessa. Vaikka doggikin varmasti mahtuu hyvinkin farkun takaloosteriin, mun mielestä on tärkeää että se saa vaihtaa asentoa matkan aikana (ainakin meillä ajellaan usein satoja kilometrejä pysähtelemättä) ja että se saa matkustaa muussakin asennossa kuin pienellä kerällä.

Itse ostaisin varmaan Volkkarin Transporterin tai Mersun Viton (pikkubussi/tila-autoversiona) jos olisi kunnolla rahaa, mutta tällä noin 18-25 k€ budjetilla päädyn varmaankin Chryslerin Grand Voyageriin tai Renaultin Grand Espaceen tai vastaavaan. Sellaisia tila-autoja ei ole kovin montaa, joihin mahtuisi ihmisten ja isojen koirien lisäksi myös matkatavarat..

Ja pientä pilkunviilausta, doggi painaa 100 kiloa vaan jos se on superläski, jo 90-kiloinenkin doggi on tosi iso ja luulen että pelkkää lihasta ei ole enää sekään. Noin 70-80 kiloa on doggiurokselle normaalipaino. Joten tämmöisiä pikku sylikoiria nämä vaan ovat ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom