Koira venäjältä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jass
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Onko kellään kokemusta koira hankkimisesta venäjältä tai yhteystietoja henkilölle joka hoitelee näitä..?
Mulla on mielessä tuommoinen Itäsiperianlaika metsästyskoiraksi sen monikäyttöisyyden ja erinomaisen luonteen vuoksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo googlesta löytyy vaikka mitä muutakin.. Luuletko etten ole katellu!
Kennelellit on kenneleitä ja hinnat sitä myötä. Hyvä linjaisia sukuja löytyy toki suomesta mutta se on sitten 800-1100 eskoa/pentu.
Yksityishenkilöitä kaipailen jotka ovat hakeneet/haettaneet koiran rajan takaa..
Ja yks pointti on myös se että sais laskettua sukusiitos % jostakin suvusta kun teettää pentuja..

No älä nyt hyvä mies suutu! :D

Sillä minä tuon linkin tuohon laitoin että kannattaa kysellä tuolta rotujärjestön pentuvälityksestä näistä ulkomaan tuonneista, osaavat varmasti neuvoa ja opastaa laadukkaiden kasvattajien puheille kiinnostuneita. Sukusiitosprosenttikin varmasti selviää sitten kysymällä siltä kasvattajalta joka pentueen teettää.

Itse toin oman koirani länsinaapurista ja oli kyllä helppo homma. Kasvattaja hoitaa kaikki tarvittavat paperit ja sirutukset ym. mitä tarvitsee. Hintakin oli Ruotsissa noin 200€ halvempi mitä Suomessa, mutta ei hinta pitäisi olla se pääkysymys jos haetaan laatupentua.

Jos haluat ottaa yksityiseltä henkilöltä sen koiran niin kannattaa siihenkin kysyä neuvoja tuolta rotujärjestöltä.

Enhän minä hermostu mutta tahtoo vaan yleinen vastaus olla kun jotain kysyy että googleta tai käytä hakua.. :piis:
No pitää mailata nuille kenneleille ym..
Onkos sulla jotain linkkiä mistä löytäs nuita länsinaapurin koiria? Vois katella sieltäkin kun se ois nykyään lähempänä kuin tuo itäraja..

Mulla on eri rotu kuin sinulla, joten kasvattajia en tiedä. Voin kyllä tuolta oman koiran kasvattajalta kysäistä jos se sattuu tietämään. Hirvenmetsästykseenkö koira tulee?

Ite sanoisin näin ihan täysin mutu-tuntumalta että ota ennemmin Ruotsista kuin Venäjältä. Tuntuu jotenkin että noiden Venäjän koirien kanssa on enemmän epäselvyyksiä. Tämä siis täysin mutua, joku paremmin tietävä korjatkoon jos olen väärässä.

Hirven ja karhun metsästykseen. Ja jos nuo hommat alkaa hanskaamaan niin sitten vois vielä koulia linnuille mutta pääpaino on kyllä hirvestyksessä.
Kysyppä vaan kasvattajalta että tietäskö mitään..
Kyllähän se ruotsi kuulostaa hieman varmemmalta kun miettii kaikkia rekistereitä ym ym..
Mitä rotua sinun koiruus edustaa?

Hirven ja karhun metsästykseen. Ja jos nuo hommat alkaa hanskaamaan niin sitten vois vielä koulia linnuille mutta pääpaino on kyllä hirvestyksessä.
Kysyppä vaan kasvattajalta että tietäskö mitään..
Kyllähän se ruotsi kuulostaa hieman varmemmalta kun miettii kaikkia rekistereitä ym ym..
Mitä rotua sinun koiruus edustaa?

Pistin kyselyä.
Oma koira on gordoninsetteri eli lintukoira siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom