Kohuttu laihdutuslääke tuli apteekkeihin

5 kiloa vuodessa eli noin puoli kiloa kuukaudessa. Onhan tuokin jo pieni etu ilman lääkettä diettaavalle esim. kisoihin valmistuessa jne. Eipä nuo muutkaan miedot doupit kovin kummosta eroa tee mutta silti niitä vedetään juuri sen pienen edun vuoksi. Ja eihän nuo vielä pahoja sivareita edes ole verrattuna siihen mitä nuo tujummat tavarat aiheuttaa.

Se että lääke on testattu lihavilla tutkimushenkilöillä ruokavalion ja liikunnan tukena, ei tarkoita sitä että tuo laihdutustulos olisi suoraan verrannollinen dieettaavaan urheilijaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä menee ainakin testiin.
Uskoisin ton ainakin hakkaavan muut markkinoilla olevat tuotteet.
Pelkästään toi tupakanhimoa laskeva vaikutus on mun mielestäni hinnan arvoinen. Jos vielä kompensoi aineenvaihdunnan hidastumisen röökin polton lopettamisen yhteydessä, niin aivan päälikkö tuote.
Itse kun olen ilman tupakkaa, niin tunti 5x viikossa kevyttä aerobista liikuntaa ei riitä kompensoimaan aineenvaihdunnan hidastumista.
Täytyypi testata pari kuukautta, niin sittenpähän tietää.

20 päivän jälkeen ei mitään hyvä eikä huonoja vaikutuksia.

Pakko udella, että onkohan tietoa ton tehokkuudesta. Toihan ois iha pätevä munlaisille jotka päivät pitkät pakertaa toimistossa ja/tai koulussa eikä sitten jaksa tai kiinnosta yksinkertaisesti mitään liikuntaa harrastaa väkipakolla.

Mut mitä nyt tätä aihetta luin nii tollanen 5kg/vuosi kuulostaa nii turhalta munlaiselle, että jää kyl. Mut sikäli jos se on suhteellista nii ihan ok kuulosta.

Ja sitten se, että mitä sen pillerin vetäminen vaatii. Onko se pilleri päiväs vai 3 kertaa jopa...meinaan, jos 28 pilleriä maksaa sen reilu 100e niin jo 2 pillerin päivätahdilla kulutus on melkoinen. Son kuukaudessa 200e lovi lompakkoon. Entä muut vaatimukset kuten muutokset ruokailutapoihin jne? Ruokailtapojen muutoksiin pillerien avulla en ole koskaan uskonut ja vaikea sitä on todistaa ellei itse ole kokenut.

Ja lisäks vielä toi tupakointiin liittyvä löpinä...toihan kuulostaa periaatteessa ihan unelmalääkkeeltä, mut kuten tässä varmaan tuli ilmi niin tulosvarmuus ja tehokkuus epäilyttää.

Tämä kyllä eittämättä herätti mielenkiinnon huolimatta tosta suht kovasta hinnasta huolimatta ja olis kiva saada kovaa faktaa pöytään.

Suositut

Back
Ylös Bottom