Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olli Aulio - Vapaa-ajan kalastaja
Vanha, mutta kattava ja kaikinpuolin erinomainen, tiivistetty kirja. Käsittelee melko laajasti, verkoista harppuunasukellukseen, onkimisesta uisteluun. Lajit, vesistöt, yms. on myös käsitelty.
Virpeleistä ja syöteistä jne, no, en tiedä mitä niistä etukäteen opiskelemaan. Päätät missä lähdet ja mitä jahtaamaan, ja sitten alat kohistaa kamppeita siihen. Ahven on aina hyvä (ja suht helppo) kala aloitella, oli väline mikä vaan.
Kannattaa mun mielestä myös vilkaista You Tubesta Honkkari klubin tekniikka-, ja välinevideoita. Ainakin mä olen saanut ideoita Kristian Keskitalon videoista.Mua kiinnostais kalastus mut en tiedä siitä paljoa. Osaisiko joku vinkata jotain kirjaa joka selittäis kalastusmetodeista tai no virveleistä ja syöteistä ja kaloista yleensäki jne?
Kannattaa mun mielestä myös vilkaista You Tubesta Honkkari klubin tekniikka-, ja välinevideoita. Ainakin mä olen saanut ideoita Kristian Keskitalon videoista.