dogi
Club 7201
Kofeiini alkaa olla myrkyllistä siinä gramman tienoilla. Sitä en tiedä mitä tuo sinun "reilu piristyksesi" tarkoittaa. Itse tuli aikanaan vedettyä 1,8g kofua ja olo oli aika.. mielenkiintoinen. Ideana oli valvoa vuorokauden ympäri lukien tenttiin. Lopputulos oli se että tärisin niin pahasti että hyvä kun kynä pysyi kädessä ja vaikka luin kysymyksiä uudestaan ja uudestaan läpi pari tuntia niin en oikein tajunnut mitä niissä kysytään. Lopputuloksena kaikkien aikojen ylivoimaisesti huonoin tulos tuon aineen tentistä. Myöhemmin kun luin omat vastaukseni niin niissä ei todellakaan ollut päätä eikä häntää. Kyllä, olin varmasti "reilusti piristynyt" mutta katsoisin kyllä "ylimääräiseksi efektiksi" sen etten enää ymmärtänyt lukemaani kunnolla. En todellakaan suosittele kokeilemaan. Tai sitten mä vaan oon niin nössö ja sä ihan vitun kova... tai sitten tämäkin on vainSteve_A sanoi:Tähän on pakko sanoa ettäon tullut kokeiltua joskus 15 kesäisenä eikä mitään "ylimääräistä" efektiä reilua piristystä lukuunottamatta

Tuosta kokeilusta on aikaa jo kymmenisen vuotta enkä todellakaan suosittele kenellekään.. homma päättyi vielä niin että kun kokeen jälkeen olin ihan pihalla niin tuli imastua puolikas mieto "nukahtamistabu" ja voe pojat, sitten sitä vasta tutkalla oltiinkin kellon ympäri.
niin ainakin omakohtainen kokemus on että tuollaisia "fiiliksiä" ei kofeiinilla saa. :jahas: