Kofeiini - Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa

Meta title: 💥⚡ Kofeiini ⚡💥

Meta description: Tehokas piriste lisää keskittymistä, valppautta ja treenitehoa. Löytyy kahvista, energiadrinkeistä ja pillereistä — toimii nopeasti ja edullisesti...

Joo mullekkaan ei myyty ku 1 purkki kerrallaan, mutta mitäpä siitä riittäähän noita pitkäksi aikaa. Teinithän vetää noita urakalla ja kai niistä jotain viboja sitten irti lähtee :rolleyes: . Mutta tosiaan kannattaa jättää se kofeiini pois muuten kuin ennen reeniä niin pari nappiakin piristää mukavasti.

Deadly Poison sanoi:
Mutta tosiaan kannattaa jättää se kofeiini pois muuten kuin ennen reeniä niin pari nappiakin piristää mukavasti.

Totta, en juo kahvia, en ole koskaan siitä tykännyt. Ja toimii ihan toi pari tablettiakin. Ja välipäivinä kun ei ota, niin ei ainakaan reilun vuoden käytöllä ole mitään toleransseja päässyt tulemaan.

no juu tiedän tapauksen missä henkilö nappasi n.20 cofe-nappii kerralla (idiootti) ja meni siitä ihan sekasin. oon ite ottanu joskus pari nappii, mutta teetä ja kahvii tulee juotuu enemmän (kahvia joskus liikaa) ja sitten se Ed on ollu ihan ok.

viel ps. se tyyppi kuvitteli olevansa vissiinki mikroaaltouuni... :jahas:

:offtopic:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
-> ei kannata sotkea tauriinia limukkaan.

apina-arska sanoi:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
:lol2:
Itse kerran laitoin kreatiinia Lidlin energiajuomapulloon ja kävi samalla tavalla.

apina-arska sanoi:

Noi limonaatit ei vissiin hirveämmin tykkään jauhoista. Pistin kerran bussissa ollessani jotain salmiakkijauhoa kolapulloon ja puolet kuohuivat lattialle.

kivenkantaja sanoi:
tuota...paljos tuommoinen mainittu Lidlin energiajuoma maksaa ja mimmonen sisältö mahtaa olla? :offtopic:
Yleensä ollut 7e semmonen 6x0,5l paketti. Tarkkaa sisältöä ei nyt oo tähän heittää, mutta oli siinä ainakin tauriinia.

kivenkantaja sanoi:
tuota...paljos tuommoinen mainittu Lidlin energiajuoma maksaa ja mimmonen sisältö mahtaa olla? :offtopic:

Ainakin siinä on ylivertaisesti eniten sokeria. En ole tsekannut tuoteselostetta, mutta pullollisen jälkeen voi tuntea parin millin kerroksen plakkia hampaissa...

Paremmalta se minusta maistuu kuin vaikka ED.

apina-arska sanoi:

8cl skottiviskiä, 4dl Pepsi Maxia, 3g tauriinia ja 200mg kofua on paras energiajuoma, hakkaa batterykossut maussa mennen tullen :kuola:

Sukulaku sanoi:
Noi limonaatit ei vissiin hirveämmin tykkään jauhoista. Pistin kerran bussissa ollessani jotain salmiakkijauhoa kolapulloon ja puolet kuohuivat lattialle.

Ihan tavallinen sokeri ajaa saman asian. Syytä en kyllä tiedä. Sama juttu on jos tekee olutta itse ja lisää ne jälkikäymissokerit vasta pullotuksen jälkeen. Ei jää pulloihin paljon muuta kun vaahto. Mutta jos taas sokerit pistää ennen pullotusta, ei mitään ongelmia ole. Tämä ois oikeestaan sopinut tonne tyhmien kysymysten keroon.

Guile sanoi:
Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.
porin ya:ssa myös hyllyssä

Testorage sanoi:
Ainakin siinä on ylivertaisesti eniten sokeria. En ole tsekannut tuoteselostetta, mutta pullollisen jälkeen voi tuntea parin millin kerroksen plakkia hampaissa...

Paremmalta se minusta maistuu kuin vaikka ED.
ED lemon light ja tavallinen(sokerivelli)ED maistuu ainakin hyvin erilaisilta.
Musta toi ED lemon light on hyvää ja se on myös kevyttä.Siinä on vain vähän fruktoosia eikä jätä sokerikalvoa hampaisiin niinkuin perus ED tai muu runsassokerinen energiajuoma.

Tuli sitten sorruttua heräteostokseen = tauriini, joten nostanpa tämän threadin kysyäkseni, olisiko tauriini+kofeiini-combon kanssa hyvä ottaa vielä c-vitamiinia (ennen aamutreenejä siis tarkoitus ottaa piristeeksi)? Muistelen vain joskus jostain kuulleeni, että se voisi olla hyväksi/ehkä vielä tehostaa piristävää vaikutusta... tai sitten :wanha::n muisti pettää (taas) ...

kivenkantaja sanoi:
dodih, täydellistä. huomenna sit Lidliin vierailu ja energiajuoma makutestiin :kippis1:
No, miltä maistui? Piti itsekin Lidlissä viimeksi käydessäni ottaa pullo maistiaiseksi, mutta sitä ei saanutkaan ostettua pullottain, vaan olis koko sixpack pitänyt ostaa. 3 litraa maistiaisiksi on vähän liikaa, jos maku sattuukin olemaan ihan :urjo:

Kofeiinia siinä taisi muuten olla 160 mg/pullo.

Gillyanne sanoi:
olisiko tauriini+kofeiini-combon kanssa hyvä ottaa vielä c-vitamiinia (ennen aamutreenejä siis tarkoitus ottaa piristeeksi)?
En osaa mitään tieteellistä selitystä tähän antaa mutta itse ainakin vedän ennen aamutreenejä tuon tauriinin kanssa päivän vitskusatsin (sisältää 750mg C:tä) eikä pää ole vielä räjähtänyt joten kai ne yhteen sopii :) Eikö vitamiineista suuri osa olisi hyvä muutenkin vetää aamulla, varsinkin jos esim. C:stä sitä piristävää vaikutusta hakee..

sportti sanoi:
no juu tiedän tapauksen missä henkilö nappasi n.20 cofe-nappii kerralla (idiootti) ja meni siitä ihan sekasin. oon ite ottanu joskus pari nappii, mutta teetä ja kahvii tulee juotuu enemmän (kahvia joskus liikaa) ja sitten se Ed on ollu ihan ok.

viel ps. se tyyppi kuvitteli olevansa vissiinki mikroaaltouuni... :jahas:
Tähän on pakko sanoa että :anssi: on tullut kokeiltua joskus 15 kesäisenä eikä mitään "ylimääräistä" efektiä reilua piristystä lukuunottamatta

Back
Ylös Bottom