Menu
Home
New posts
Forums
Search forums
VIP
Mediakortti
Fitnesstukku
Shop
Mayor´s
PtvGym
Powergym
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Näytä uudet viestit
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
By:
Search forums
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
WE ARE LIVE www.twitch.tv
Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun.
SHABOOM
Home
Forums
Offtopic
Yleinen keskustelu
Kotitalous
Kodinohjausjärjestelmät (EBTS yms)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Viesti
<p>[QUOTE="Huppe, post: 3134029, member: 16764"]</p><p>Itse vaikka tahdonkin kaikenlaista gadgettia ynnä muuta niin tämmöinen ei kiinnosta tippaakaan. Minulle riittää että talo kestää lämpimänä ja saan lämmittää itse puilla saunaa ja takkaa + kolata pihaa. Olen tässä suhteessa aika vanhanaikainen ja perinteinen.</p><p></p><p>Toki hälytysjäjrestelmä ja gsm-setit olisi "kiva olla", mutta enpä tahdo niistäkään sitä 1000-2000 euroa maksaa, vakuutuksen omavastuu on jotain 150e kuitenkin. Sähköt maksavat kuitenkin jo yli 10000e niin en ole valmis pistämään penniäkään ylimääräistä mihinkään. Toki esim. palovaroittimissa ei tingitä, joka huoneeseen oma ja kaikki ketjutettuna.</p><p></p><p>Mutta tosiaan jos/kun timba saa <u>asennettuna </u>kaiken tuon automatiikan ja systeemit paljon halvemmalla kuin minä pelkät pistorasiat, katkaisijat ja sähköjohdot niin toki tuollainen kannattaa ottaa.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Huppe, post: 3134029, member: 16764"] Itse vaikka tahdonkin kaikenlaista gadgettia ynnä muuta niin tämmöinen ei kiinnosta tippaakaan. Minulle riittää että talo kestää lämpimänä ja saan lämmittää itse puilla saunaa ja takkaa + kolata pihaa. Olen tässä suhteessa aika vanhanaikainen ja perinteinen. Toki hälytysjäjrestelmä ja gsm-setit olisi "kiva olla", mutta enpä tahdo niistäkään sitä 1000-2000 euroa maksaa, vakuutuksen omavastuu on jotain 150e kuitenkin. Sähköt maksavat kuitenkin jo yli 10000e niin en ole valmis pistämään penniäkään ylimääräistä mihinkään. Toki esim. palovaroittimissa ei tingitä, joka huoneeseen oma ja kaikki ketjutettuna. Mutta tosiaan jos/kun timba saa [U]asennettuna [/U]kaiken tuon automatiikan ja systeemit paljon halvemmalla kuin minä pelkät pistorasiat, katkaisijat ja sähköjohdot niin toki tuollainen kannattaa ottaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset…
Preview
En ole robotti
Koira sanoo hau, kissa sanoo....?
Lähetä vastaus
Home
Forums
Offtopic
Yleinen keskustelu
Kotitalous
Kodinohjausjärjestelmät (EBTS yms)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Accept
Lue lisää.…