Kodakin kotiteatterit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaverilla olis myynnissä kodakin AM901 aktiivinen mini kotiteatteripaketti, eli sisältää subbarin ja 5 satelliittikaiutinta.

Osaako joku sanoa tekeekö kyseisellä satsilla mitään, vai meneekö rahat ihan hukkaan jos ostan noi kamat?
Kämppänä on 50 neliöinen kerrostalohuoneisto, eli sinällään en tartte mitään hirveitä mökäfoneja...
Paketti on lähes uus, ja ei todellakaan ole pahan hintanen...

Ja sitten mua kummastuttaa sellanen että subbarista lähtee yht.6 rc-piuhaa, niin ilmeisesti joutuu ostaa jonkun scart-adapterin että saan kamat kiinni telkkariin/dvd-soittimeen...
Ei ainakaan tuosta mun sonysta löydy tarpeeksi paikkoja noille piuhoille...

Jos nyt joku viittis vähän jeesata uusavutonta...Ei pysty kaverin luona testaa noita kamoja, kun on rahapulassa myyny puolet omaisuudestaan pois...:lol2: :itku:

Originally posted by Andree
Ja sitten mua kummastuttaa sellanen että subbarista lähtee yht.6 rc-piuhaa, niin ilmeisesti joutuu ostaa jonkun scart-adapterin että saan kamat kiinni telkkariin/dvd-soittimeen...
Ei ainakaan tuosta mun sonysta löydy tarpeeksi paikkoja noille piuhoille...

Olikos subissa vahvistimet noille satelliittikaiuttimille? Eli silloin toi olisi normaali 5.1 analoginen sisäänmeno ja tarttet vahvistimen, jossa preoutit kaikille kanaville. (Tai sitten satelliitit suoraan vahvariin ja 1 RCA piuha subille)

Re: Re: Kodakin kotiteatterit

Originally posted by RiQ
Olikos subissa vahvistimet noille satelliittikaiuttimille? Eli silloin toi olisi normaali 5.1 analoginen sisäänmeno ja tarttet vahvistimen, jossa preoutit kaikille kanaville. (Tai sitten satelliitit suoraan vahvariin ja 1 RCA piuha subille)

Joo, eli juuri tollanen on...Eli mun siis tarttee nyt vielä ostaa erillinen vahvistin tähän settiin?
Ja todellakin ois pitäny olla tarkka topicin alotuksen kanssa ja alottaa se KODA:kin kotiteatterit ettei sotketa kameravalmistajaan...
Sain kaverilta alunperin sellasen käsityksen ettei vahvistinta tarvita...Sitä ymmärtää niin paljon näitten vehkeitten päälle kuten kuvasta näkyy...:lol2:

Olikohan tää KODA se surullisenkuuluisa merkki jota myytiin joku vuosi sitten kaiken maailman pakettiautoista tyyliin "osta kymppitonnin kajarit kolmella tonnilla", ja todellisuudessa oikea hinta oli jotain ihan muuta.

Hifi-lehti taisi avata muutaman noista kajareista ja totesi että ne on ihan paskaa paketissa.

Joo, muistin oikein: http://groups.google.fi/groups?hl=f...8&selm=8tjpb4%24l5l%241%40m3.pp.htv.fi&rnum=1

Re: Re: Re: Kodakin kotiteatterit

Originally posted by Andree
Joo, eli juuri tollanen on...Eli mun siis tarttee nyt vielä ostaa erillinen vahvistin tähän settiin?
Ja todellakin ois pitäny olla tarkka topicin alotuksen kanssa ja alottaa se KODA:kin kotiteatterit ettei sotketa kameravalmistajaan...
Sain kaverilta alunperin sellasen käsityksen ettei vahvistinta tarvita...Sitä ymmärtää niin paljon näitten vehkeitten päälle kuten kuvasta näkyy...:lol2:

Tän mukaan http://www.globalsources.com/gsol/G...08903&product_id=8825456984&action=GetProduct
tossa on siis päätevahvistimet valmiina ja myöskin äänenvoimakkuuden säädin subbasen etupaneelissa. Eli voit kytkeä vaikka pelkän DVD soittimen tähän suoraan.
Tossa lukee, että se on AC3/DTS yhteensopiva, mutta ilmeisesti siinä ei kuitenkaan ole dekooderia sisäänrakennettuna eli tarvitset sellaisen DVD soittimen, josta löytyy dekooderi ja sitä kautta 5.1 analogiset lähdöt.
Tai sitten jonkun DD/DTS vahvistimen lisäksi. Tällöin kannattaa varmaan kytkeä noi satelliitit suoraan tähän vahvistimeen ja viedä pelkästään subille linjatasoinen signaali (1 RCA piuha).

Back
Ylös Bottom