Klo 18.00. Pakkis kuvina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
29082008-iphone943.jpg

Miksei tälläsiä CD kansia tehdä enemmän? n. 1/20 omista levyistäni on näitä.

Sitten on kyllä sellasia pieniä pahvisia mitkä hajoo käsiin kuten Offspringin uusin.
Tosta vasemmanpuoleisesta muuten puuttuu DVD, ei sille näytä olevan edes mitään paikkaa. Annoin faijalle palikkatestin ja käskin etsiä paikan dvdlle, ei löytänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin shoppaas takkia ja löytyikin ihan jättisiisti mut ei ollu sopivaa kokoa :(

Liitteet

• 29082008.jpg
    29082008.jpg
    86,8 KB · Katsottu: 689
En koskaan muista tätä threadia, vaikka se joka ilta tömähtää silmille täältä....
No tänään tuli sitten kuvattua klo 18, eli koiran kanssa maastolenkillä

Liitteet

• _D8N3519.jpg
    _D8N3519.jpg
    185,8 KB · Katsottu: 631
Ihmettelee, että mitähän tapahtu Ipodille. Tohon jämähti klo 15:02.

Ja just olin ostanu uutta musaa kävelylenksua varten, mm. The Gamen LAX:n joten meinas hermo mennä. Ruutuun näköjään jääny parhautta.

Ihmettelee, että mitähän tapahtu Ipodille. Tohon jämähti klo 15:02.

Ja just olin ostanu uutta musaa kävelylenksua varten, mm. The Gamen LAX:n joten meinas hermo mennä. Ruutuun näköjään jääny parhautta.

Mulle kävi kesken lenkin myöskin noin :eek: Resetoi, niin toimii taas :)

kotipuolessa käymässä, vanhoja nostalgisia kamoja mun vanhassa huoneessa. Illalla paikalliseen katsomaan menoa... Jos kannuksesta löytyy pakkislaisia niin olisi hauska törmätä...

Liitteet

• 30082008039.jpg
    30082008039.jpg
    80,7 KB · Katsottu: 512
Miten ton voi resetoida jos ei mikään reagoi mihinkään? :wtf:

Vedät sitä näppänlukko nappulaa muutaman kerran eessuntaassun ja sitten muistaakseni painat Menu (eli keskimmäistä ympyriäistä) ja Back nappula (eli "ylimmäistä naurunappulaa" Ja ISO anteeksipyyntö, kun en varsinaisia nimikkeitä nappuloille tiedä:nolo:) muutaman sekunnin yhtäaikaa. Sitten pitäis näytön mustua ja iiiison omenan ilmestyä ruudulle.. Turvallista matkaa;)

edit. Ilmoittelehan onnistiko, vai muistinko ohjeet IHAN mettäpusikkoonpäin:)

Vedät sitä näppänlukko nappulaa muutaman kerran eessuntaassun ja sitten muistaakseni painat Menu (eli keskimmäistä ympyriäistä) ja Back nappula (eli "ylimmäistä naurunappulaa" Ja ISO anteeksipyyntö, kun en varsinaisia nimikkeitä nappuloille tiedä:nolo:) muutaman sekunnin yhtäaikaa. Sitten pitäis näytön mustua ja iiiison omenan ilmestyä ruudulle.. Turvallista matkaa;)

edit. Ilmoittelehan onnistiko, vai muistinko ohjeet IHAN mettäpusikkoonpäin:)
No tosta en ihan tajunnu... :D mutta lopulta joo, kiitti. :)

No tosta en ihan tajunnu... :D mutta lopulta joo, kiitti. :)

Väitätkö muka, että ohjeeni oli jotenkin epäselvät vai?!? :evil:

Ps. ;) hyvä jos auttoi! Itse menin silloin ihan "paniikkiin" ja oikein pieni suuttumisen puuskakin vallan nosti pirullista päätään, kun lenkki ei kulkenut ilman Audioslavea ja Dave Grohlia yhtä kepeästi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom