Klo 18.00. Pakkis kuvina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kurvasin just klo 18 maissa landelle sairastelemaan...

attachment.php

Liitteet

• klo18_21..jpg
    klo18_21..jpg
    168,1 KB · Katsottu: 901
Uusi lompakko löytyi tänää, pitkään etsin kunnes tuli vastaan jokin lahjapuoti jossa oli kasoittain näitä kaikkia metallisia ja muuten kompakteja lompakoita.

Seteliklippi ja reilu kymmenen taskua korteille, kolikot saa tästä lähtien jäädä taskun pohjalle.

Liitteet

• wallet..jpg
    wallet..jpg
    69,5 KB · Katsottu: 662
Uusi lompakko löytyi tänää, pitkään etsin kunnes tuli vastaan jokin lahjapuoti jossa oli kasoittain näitä kaikkia metallisia ja muuten kompakteja lompakoita.

Seteliklippi ja reilu kymmenen taskua korteille, kolikot saa tästä lähtien jäädä taskun pohjalle.

Oliko kallis? Toi olis meinaan allekirjoittaneelle just perfect. Oon tunkenu kolikot aina erikseen säästöön
ja kun purkki täyttyny, niin kipannu ne pankkiin. Tulee aina yllättäen joku 100-200e massia tilille kun
näin tekee :P Ögonin lompsia puljusta katellu, mutta toi on aika päheen näkönen.

Oliko kallis? Toi olis meinaan allekirjoittaneelle just perfect. Oon tunkenu kolikot aina erikseen säästöön
ja kun purkki täyttyny, niin kipannu ne pankkiin. Tulee aina yllättäen joku 100-200e massia tilille kun
näin tekee :P Ögonin lompsia puljusta katellu, mutta toi on aika päheen näkönen.
Ei ollut kallis, 25€. Värejä oli moneen lähtöön, myös päällipuolen värejä taisi olla muutama erilainen.

Malleja oli myös vaihtelevia samalta merkiltä.

Liike oli "Suprise Me" Tampereella, osoite Aleksanterinkatu 31.
Näköjään löytyy noita heidän nettikaupastaan myös:
Korttikotelot ja lompakot - Surpriseme.fi

Toi mun on tuo korttikotelo välilehdin. Värivaihtoehtoja oli paljon enemmän tuolla itse liikkeessä, mallejakin oli enemmän.

EDIT: Toinen nettikauppa löyty missä samoja, omakin väri löytyy tuolta eli Red Pepper:
http://www.ihmekauppa.com/product_catalog.php?c=23

Itsellä samanlainen ja alkaa sitten se muovi hajoilemaan sieltä sisältä aika äkkiä. Kortit onneksi vielä sentään pysyy sisällä.

Itsellä samanlainen ja alkaa sitten se muovi hajoilemaan sieltä sisältä aika äkkiä. Kortit onneksi vielä sentään pysyy sisällä.
Ahaa, hyvä tietää. Löytäisiköhän jostai pelkät noi taskut? Nehän saa sieltä pois.

Tuota nyt pääs ihan kaupassa hypistelemään, Ögon designs voi olla kestävämpi (?) mutta en oikein suorilta netistä viitsinyt tilata.

No mikähän vittu tässä nyt on, en pysty lisäämään videota, kuvaa, liitettä tai urlia >:(

Pitää kaikki tehdä käsipelillä.

v.php

Eli juon kahvia, selaan pakkista. Mitäs muutakaan :D

Liitteet

• zomglol.jpg
    zomglol.jpg
    970,4 KB · Katsottu: 709

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom