SUPERCARB 1kg -40%

Kiusauksia, kiusauksia...

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Eli tulipas tässä mieleeni tällainen kymysys: mikä mahtaa olla Punttimimmien suurin KIUSAUS (siis syötävä sellainen :D )? Mikä on se, joka saa dieetin unohtumaan, järjen sumenemaan ja kuolan valumaan (ja nyt puhuttiin siis EDELLEEN syötävistä herkuista)? :lol2:

Itselläni, hmmm... kyllä se näin kesäisin ainakin taitaa olla kylmä siideri... ja naposteltavista ihan tavalliset (irto)karkit. Suklaan ja pullan perään en juurikaan ole, eikä pizzakaan jostain syystä enää maistu niin hyvältä kuin ennen... mikä ei tietysti ole yhtään huono asia :D

Niin, kesällä jätski tietysti maistuu. Ja täytettyjä patonkeja yms. leipiä tulee popsittua, jos ei jaksa kunnon eväitä tehdä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jäätelö ja suklaa. Onneksi molemmista löytyy myös kevennettyjä versioita. Varsinkin jädeissä monet rasvattomat on hyviä. Dietorellen suklaa on ok, mutta sitä meneekin aina koko levy.

Originally posted by naiskovis
Dietorellen suklaa on ok, mutta sitä meneekin aina koko levy.

Mistä, mistä sitä Dietorellen suklaata löytää? Itse en ole piiiiitkään aikaan bongannut sitä mistään...

Edit: ja just väitin tuossa aloitusviestissä, etten ole suklaan perään... :p

Kalja, kebab, pitsa (mitä rasvaisempi sitä parempi: pepperonia, pekonia ja tuplajuusto, kiitos!). Kesällä luonnollisesti jäätelö - kuuluu jokapäiväiseen ruokavalioon.

Suklaasta olen päässyt eroon, ihme ja kumma, samoin pullanmussuttamisesta. Tosin kun esim. kyläpaikassa tarjotaan uunituoreita korvapuusteja, niin niitähän on pisteltävä 5-6 kappaletta yhdeltä istumalta... :evil:

...kuumalla kelillä siideri/kalja houkuttelisi, kylmällä hyvä punkku/toti....syötävistä kesällä uudet potut sipulivoisoossilla, jäätelö, popcornit (ne nyt menee talvellakin ;) ja talvella varsinkin vastapaistetut valkosipulivoipatongit hyvillä täytteillä/intialainen sapuska...ääh, vielä n. 2kk dieettiä jäljellä...:(

Olut, mallasviski, hyvä punkku, jogurttikarkit, lakritsa ja juustot.

Noita kaikkia kun vetelisi sekaisin, ei hetkeen tarvitsisi murehtia dieettiä tai dieetittömyyttä - vatsan toiminta olisi taattu pariksi, kolmeksi päiväksi.

Joitakin terveellisiä (lue: sallitumpia) kiusauksiakin on, esim. vihreät omenat ja ruisleipä.

Mitä ihmettä?

Niitä dietorellen suklaita ei todellakaan näy missään: olen ostanut ne kaikki.

Siis häh? Olet ostanut ne kaikki? Siis ihan oikeasti?:confused:

Vai meninkö retkuun ja komeasti? :D

Nam

Tässä alkaa kuola heti valua..
Brunetin kanssa ehdottomasti samalla linjalla ton valkosipulipatongin kanssa..se on mulle todella paha heikkous..kuten myös popcornit. Niitä mä vedin jo odotusaikana kippo kaupalla (itse tehtyjä) joka ilta! Nyt ei ole,onneksi,ihan niin valtavia himoja sitä kohtaan.

Mä en ole koskaan ollut mikään perso suklaan perään,ihme kyllä.
Tai no ehkä...joskus :hmmm:
Sitten on kyllä niitä päiviä kun joka ikinen solu huutaa jotain rasvasta,ihan sama mitä se sitten on...pizza,hampurilaista,sipsejä..Ja se sisäinen ääni kun ei rauhoitu ennen kuin sinne on jotain safkaa tungettu.
Nam nam....

Kesällä kun näkee kadulla vastaantulevien kätösissä suklaa-vanilja pehmiksiä, niin järki meinaa lähteä. Jos kotiin erehtyy ostamaan jäätelöä, kahden litran pakkaus meneekin sitten samalta istumalta. Muutaman kerran oon minimoinut vahinkoja ostamalla sitä sun icen terveysjäätelöä, jossa on kuituja enemmän kuin ruisleivässä. No, kun sitä litran vetää, niin aamulla ei ole hyvä olo. Keinotekoiset makeutusaineet vetää ainakin meikäläisellä pakin kuralle. No, ehkä määrälläkin on jotain tekemistä asian kanssa. :D

Pitsa on kyllä kans sellainen, et joskus pakko saada. Tosin ite tehtynä en pidä sitä kovin syntisenä. Ja silloin kun namia syödään, se on sitten suklaa-toffee-kinuski-jugurttinamilinjaa. Ja naama kukkii.

Ja sitten se suurin himon kohde - leipää voisin vetää loputtomiin. Joka viikolle näyttää vääjättömästi tulevan ainakin yksi päivä, jolloin on pakko saada perunarieskaa - ja paljon. Muutenkin säännöllisin välein tekee mieli tuoreeta vaaleeta leipää, niitä herkkuleipiä siemenineen ja rouheineen. Niissä tuskissa ei näkkäristä ole pelastajaksi, vaikka ruisleivästäkin tykkään.

Jäätelö ihan ehdottomasti! Ja tuoreet korvapuustit (paljon kanelia! Kaikki missä on paljon kanelia on "nam"!). Kesällä on onneksi vähemmän kiusauksia tai sortumisia kuin talvella, ehkä aurinko riittää pitämään mielen korkealla? Suklaasta en välitä juurikaan, mutta irtokarkkia saatan napsia jos joku muu on ostanut.

Jotenkin tuntuu, että nyt kiusauksia riittää enemmän kuin ennen mrrrr...:mad: Bilejalka vipattaa ja siideri maistuisi ihan älyttömästi... Lisäksi ajoittain iskee hirveä syömähimo. Voisin ahtaa tuoretta leipää ihan kuinka paljon tahansa! Toinen paha mieliteko on jäätelö. Mukava kävellä aurinkoisena päivänä töiden jälkeen keskustan läpi salille ja ohittaa ainakin viisi jätskikioskia. Joinain päivinä ohittaminen on tosi vaikeaa, täytyy suunnilleen läpsiä itseään poskille ja yrittää vaan keskittyä tulevaan treeniin.

Joo, kuten varmaan huomaatte tänään on taas vähän hankalampi päivä ;) Yritän välttää valittamista töissä tai salilla, jotan kerjään sympatiaa täällä. En ole piinasta huolimatta lipsunut dieetistä, mutta toisaalta olen tehnyt tätä jo niin kauan että tässä vaiheessa se olisikin jo tosi säälittävää.

No, lokakuuta ja pikkujouluja odotellessa!

dietti edistyy, puolessa välissä ollaan! Hmm...heikkoudet...ehdottomasti menee tuolle valkkaripatonki, valkkaridippi ja sipsit linjalle ja tietty irtisikat! Mulle siideri ja muut juomingit ei oo tuottanut ongelmia. Itse asiassa ei oo kertaakaan käynyt edes mielessä (ilmeisesti olen saanut lukio aikoina niistä yliannostuksen:kippis2: ) Samoten en oo koskaan oikein tykänny suklaastakaan. Siispä mun heikkous menee valkosipulin puolelle, mutta jos totta puhutaan niin mulle tällä hetkellä jopa kaurapuuro on herkkua. Aamulenkin jaksaa tehdä täysillä kun tietää että kohta saan lautasellisen kaurapuuroa:) Heh!

Naisen iän voi kai arvata sillä perusteella, pitääkö hän enemmän irtokarkeista vai suklaasta.

irtokarkit: alle 30v

suklaa: 30-50v

pullat ja wienerit: yli 50v

(right?)

(niin, mä en voi ymmärtää, miten kukaan voi syödä irtokarkkeja, ne on yksinkertaisesti ihan kamalia sokerilöllöjä, mutta hyvä suklaa on ihan ORGASTISEN hyvää)

Vikaan meni, olen kohta 60 ja vaadin että jos johonkin lankean, sen on oltava suklaalla maustettua, kuorrutettua, täytettyä tai pelkkää suklaata: Fasupaloja en voi vastustaa, onneksi saan niitä vain Suomessa käydessäni, brownit, suklaakakut, tumma suklaa, pähkinäsuklaa, Twist-pussista kaikki missä on pähkinää tai nugaata, suklaapäällysteinen jäätelötikku. suklaajäätelö jossa on suuria suklaapaloja, suklaamousse.....

Naisen iän voi kai arvata sillä perusteella, pitääkö hän enemmän irtokarkeista vai suklaasta.
No metsään menee meikäläisenkin kohdalla - en tykkää irtokarkeista, vaikka alle 30 v. olenkin.

mutta hyvä suklaa on ihan ORGASTISEN hyvää
Totta. Ja väitetäänhän tuota suklaata jopa seksin korvikkeeksi... :cool:

Mun tämänhetkinen, kesäinen paheeni on tietysti jäätelö. Puolestaan siideristä tai muista makeista juomista en oo oikein koskaan tykännyt. Noh, "aito" siiderihän on tietysti melko kuivaa, mutta mieluummin suutani kaljalla kostutan :)

Keksejä ja pullia en yleensä pidä edes vierasvarana kaapissa tai pakkasessa, muuten ne "katoavat" sieltä enemmän tai vähemmän pikkuhiljaa. Vähän tervellisempiä paheitani ovat ehkä karjalanpiirakat. Välillä, ehkä ennen menkkoja, on tosin aikoja jolloin ruuan kuin ruuan suhteen käsite "kohtuus" saattaa olla tuntematon.

Vikaan meni täälläkin. Olen alle 30 enkä ole koskaan oikeastaan pitänyt irtokarkeista - ehkä joskus aivan lapsena niitä tuli syötyä, mutta sitten se jäi. Enpä kyllä pidä suklaastakaan (sitä tosin söin "edellisessä elämässä" toisinaan järjettömästi, mutta se elämä taitaa olla takana) enkä pullaa ja wieneriäkään syö... tosin tuo jälkimmäinen olisi kai houkuttelevin jos joku pitäisi valita. Olen siis henkisesti kai hieman iäkkäämpi kuin fyysisesti :p

Mä kyllä tykkään irtokarkeista, ja olen alle 30. Mutta en kuitenkaan syö niitä kovin usein, tänä vuonna kerran. Mutta se olikin sitten jättipussi :)

Originally posted by Tiukkis
Enpä kyllä pidä suklaastakaan (sitä tosin söin "edellisessä elämässä" toisinaan järjettömästi, mutta se elämä taitaa olla takana)
Sama täällä. Helposti meni pari Fazerin sinistä levyä kerralla...

irtokarkit: alle 30v

suklaa: 30-50v

(right?)

OK, you got me! Eli olen alle 30 (tosin tuo rajapyykki lähestyy PELOTTAVAA vauhtia *hui*), ja irtsarit maistuvat, suklaa taas erityisemmin ei... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom