Kitaristit ja dream theaterin ystävät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stanzo
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan pikku varoitus. Varokaa mitä klikkaatte. Tulee Gatoria ja ties mitä spammiohjelmaa ja monta, monta pop-upia tuolta sivulta...

Voi olla että jätän välistä. En oo koskaan nähny intoa opetella muiden kappaleita. Onhan se ehkä hienoo sanoo että osaa soittaa dt:n kaikki biisit nuotista nuottiin.
Olihan dt ihan kova viime vuoden provinssissa. Itse ainakin diggasin. :cool:

Ennemmin väsään omia biisejä ja nauhottelen niitä. :D
nimim. Satrianin Flying in a blue dream tabsikirja miltei käyttämättömänä hyllyssä :eek:

ps. kohta pakkotoistosta löytyy varmaan sata uutta John Petruchia <- miten lie kirjotetaan.

Onko siinä jotain väärää jos omaksi huviksi opettelee muiden kappaleita? Pitäisikö jokaisen omaksi ilokseen soittelevan ihmisen vääntää pelkästään omia kappaleita?

Tuli itekkin pompittua provissa eturivissä lähinnä Petruccin takia. Olivat kyllä laiskalla päällä, jos rehellisiä ollaan. Kyllähän se perusmeiningilläänkin tietty siistiä oli, mutta prkl kuitenkin mitä löysäilyä.

Printscreen -nappulalla koko ruutu clipboardille, kuvankäsittelyohjelma auki, pastetus, rajaus - printtaus. Ni pitäis onnistua.

Originally posted by Stanzo
Onkohan tuohon olemassa mitään kikkakolmosta millä noita vois tulostaa??

Näyttävät olevan jonkun freimivirityksen sisässä joten kuvan päällä oikeaa hiirenkorvaa ja print picture tjsp.

Popuppeja vastaan tämä Opera on loistava, muutenkin tuntuu pelaavan tosi hyvin (eilen asensin). Itse olen ensin kopionut kuvan ja pastettanut sen paintiin ja tallentanut sen paintista. Isotöistä kylläkin.

Itelleni kolahti Dream Theater vasta äskettäin kun lainasin kirjastosta Six Degrees From Inner Turbulence -levyn. Nyt enemmän DT:sta tykkäävät ns. asiantuntijat voisivatkin kirjoitella suosituksia minkä levyn seuraavaksi kävisin hakemassa??

Originally posted by kiesus
Itelleni kolahti Dream Theater vasta äskettäin kun lainasin kirjastosta Six Degrees From Inner Turbulence -levyn. Nyt enemmän DT:sta tykkäävät ns. asiantuntijat voisivatkin kirjoitella suosituksia minkä levyn seuraavaksi kävisin hakemassa??
Kannattaa katsastaa myös Liquid Tension Experament. Miltei
sama kokoonpano kuin DT:ssä. Soittaa instrumentaalia musaa :)

Kokeile vaikka Scenes from a memorya. Vaikka eipä sillä juuri väliä ole kun kaikki levyt toimii. Liquid tensions toimii myös.
:kippis1:

Liquid Tension Experiment jytää joo. Dream Theaterilta kannattaa tsekata Images and Words ja toki toi Scenes From a Memory.

Edit. Tärppibiiseinä voisi sanoa esim Overture 1928 ja Learning to Live, jos tykkää imuroida muutakin kuin mattoja. :)

Jeps, imuri on jo käynnissä :) Hyvältähän tuo Liquid Tension Expiriment ainakin ensituntumalta kuulostaa (Paradigm Shift tulossa). Kaipa sitä on annettava vinkkiä takaisinkin päin, eli Malpractice-niminen bändi (kellään muulla kokemuksia?) saattaisi kolahtaa DT:n ystäville. Netistä voi olla kuitenkin kohtalaisen vaikea löytää, ei ole tietääkseni julkaissut kuin yhden levyn ja senkin omakustanteena (hyvät soundit anyway). Vähemmän progressiivista kuin DT, mutta hyvää tavaraa.

Images & Word on mulle Se DT:n levy. Mun korvaan siitä heikkoa biisiä löydykkään, ja monia tosi hyviä. Toinen josta pidän on A Change Of Seasons, jos se nyt lasketaan. Mutta mä pidänkin yleensä aika suoraviivaisesta musiikista. Siihen nähden kuinka paljon pidän I & M:stä on pienoinen ihme kuinka paljon huonompina pidän muita levyjä.

Miltei kaikki DT:t ja molemmat LTE:t löytyy meikäläiseltäkin :D
Noista tabeista puheen ollen, mahtaisko jostain löytyä DT:n tai LTE:n biisien rumputabeja ? Portnoyn kikkailuja ei ihan jokainen kaveri pistäkään paperille, mutta kait joku on tässä onnistunut :confused:

Dream Theaterin Metropolis 2000: Scenes from New York DVD on hyvää materiaalia jos ei ole nähnyt bändiä livenä. Äijät näyttivät olevan vireessä ja soitto kulki. Pituuttakin pätkällä on noin 190 minuuttia, joten akuutein DT nälkä sillä tulee ainakin tyydytettyä.

Back
Ylös Bottom