KISS Tukholmaan toukokuussa

Mitä tuosta nyt sanoisi. Alkaa aika ajamaan jo KISS:n ohi. Show kaikessa teatraalisuudessaan, ja encore toimi, mutta muuten settilista ei parasta mahdollista antia tarjonnut. Alkoi jopa puuduttamaan välillä. No, kiertueen teema oli mikä oli. Liekkiä, pommia ja kipinää kyllä riitti. Rumpusoolo, kitarasoolo ja veren sylkeminen alkoivat kyllä haukotuttumaan, ja tuntui että keikka aina väsähti niiden aikana. Paulin ääni ei ollu missään parhaassa hapessa, ja Singer lauleskeli aika reilusti. Shown takia katsottava keikka, musiikillisesti ei niin kauhean katsottava. Kesän parhaan keikat on stadikalla ;)

Oon lähes samaa mieltä keikasta. Itse tykkäsin kovastikkin, mutta muutamat kohdat olivat vähän puuduttavia. Mä sain ostettua lipun kentälle 70 €:lla, joten ei paha rasti. Mutta tää ei ollu normi trokari keneltä sen sain, kaikki trokarit sano "ei oota" kun kysyin kenttälippuja.

Mut enivei, hyvä keikka! Ja työtkin sujuu tänään paremmin uudessa t-paidassa.. :D

Eilen sen sitten näin. Ja kyllähän tuo SHOW on mahtava! Kaikki ne pommit ja lavalentelyt...
Stanleyn laulu oli välillä epävireistä ja kitara- ja rumpusoolot liian pitkiä, tosin taitava kitaristihan tuo Tommy näytti olevan. Rumpali Eric Singer lauloi paremmin kuin Stanley ja Simmons. Alku oli mukaansatempaava ja lopussa tuli isoimmat hitit putkeen; LICK- LOVE GUN- I WAS MADE- ROCK ALL NIGHT- DETROIT... Love Gunissa Paul "lensi" keskelle hallia. WOW!

Rumpusoolo, kitarasoolo ja veren sylkeminen alkoivat kyllä haukotuttumaan, ja tuntui että keikka aina väsähti niiden aikana.

Stanleyn laulu oli välillä epävireistä ja kitara- ja rumpusoolot liian pitkiä, tosin taitava kitaristihan tuo Tommy näytti olevan.

Olin katsomassa sitä edellistä Psycho Circus -keikkaa, sama juttu oli tuolloin. Joka sälli veteli soolot, jotka oli suoraan sanottuna aika paskoja. Silloin saattoi tosin olla Singerin ja tämän Tommyn tilalla jotkut muut tyypit, tiedä häntä.

Siihen hienoon showhun homma silloinkin perustui, taisi silloinkin Stanley lennellä vaijereiden varassa ympäriinsä, rummut "nousi ilmaan" yms. hassua.

Mitään en varsinaisesti nähnyt koska sattuneesta syystä olin koko keikan selin lavalle, mutta kiitokset ainakin eturivin tyypeille siitä että olivat ihmisiksi. Omaan korvaani kuulosti että keikka alkoi vähän laahata ennen puoltaväliä mutta homma koottiin kuitenkin mukavasti ennen loppua, ainakin ihmiset tuntuivat nauttivan.

Ja sitä paperisilppua riitti...

Olin katsomassa sitä edellistä Psycho Circus -keikkaa, sama juttu oli tuolloin. Joka sälli veteli soolot, jotka oli suoraan sanottuna aika paskoja. Silloin saattoi tosin olla Singerin ja tämän Tommyn tilalla jotkut muut tyypit, tiedä häntä.

.
eikös sillon ollu vielä alkuperäiskokoonpano

Back
Ylös Bottom