kisoihinko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu
Raven sanoi:
Ok. Itse ajattelin asiaa siltä kannalta, että sinne voi kuka tahansa mennä sitten isommalla voisilmällä ja nöyryytellä kilpailijoita. Kun ei tartte mihinkään testeihinkään mennä.

Aivan... oon nähny tällaista paljon... Ei oo reilua peliä...

Raven sanoi:
Ok. Itse ajattelin asiaa siltä kannalta, että sinne voi kuka tahansa mennä sitten isommalla voisilmällä ja nöyryytellä kilpailijoita. Kun ei tartte mihinkään testeihinkään mennä.

Yleensä sen takia kisajärjestäjät ottaakin tunnetumpia henkilöitä nostamaan em. syyn takia. Tarkoituksena on lähinnä se, että nuorilla junnuilla kynnys aloittaa kisailu olisi matalampi eikä se että sinne tulee umpikuuritettu kaveri nostelemaan.
Kärynneethän ei saa vieläkään nostaa tällaisessa tilanteessa muiden kanssa.

RiQ sanoi:
Olisiko ollut uusimmassa Voimanostajassa juttua ulkopuolisten kilpailemisesta svnl:n kisoissa...

Jos oikein muistan niin kilpailujen järjestäjän täytyy saada kaikilta muilta kilpailijoilta hyväksyntä "ulkopuolisen" mukaan ottamiseksi.
aikalailla seurasta kiinni. kyselin alkuvuodesta mahdollisuuksia kokeilla täällä kotikaupungissa nostaa kisojen ulkopuolella niin vastaus oli EI :( :jahas: sitten kun kysyin jeppiksen kavereilta samaa niin sinne kyllä pääsisi ilman muuta(pitkä työkomennus siellä).

Joo mäki oon ihan pihalla tästä kisoihin menosta.. kiinnostais noi penkkipunnerrus kisat painoa ois tällä hetkellä 64kiloo ja penkistä irtoaa 125kg raw.. missä niitä ois ohjeita miten pitää toimia jos haluaa kisoihin? kaikki lisenssi asiat ja kaikki on ihan pimeänä mulle.. onko linkkiä jossa ois asiat selitetty yksinkertaisesti?

<japse> sanoi:
Joo mäki oon ihan pihalla tästä kisoihin menosta.. kiinnostais noi penkkipunnerrus kisat painoa ois tällä hetkellä 64kiloo ja penkistä irtoaa 125kg raw.. missä niitä ois ohjeita miten pitää toimia jos haluaa kisoihin? kaikki lisenssi asiat ja kaikki on ihan pimeänä mulle.. onko linkkiä jossa ois asiat selitetty yksinkertaisesti?

Mahdollisimman yksikertaisesti. Otat yhteyttä voimanostoseuraan. Ne hoitaa asiat kyllä eteenpäin ja sulle tarvittavat paperit..

Back
Ylös Bottom