SUPERCARB 1kg -40%

Kisatuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloitettu Aloitettu

Trinity

Rokkarin morsian
Ikä
45
Te, jotka olitte mukana kisaamassa tai katsomon puolella B&K Fitness Classicissa, kertokaas hetimmiten miten siellä kävi!!!?

Nyt on sitten tytöiltä vähäks aikaa "rääkki" ohi... Paitsi niiltä onnekkailta jotka lähtee MM-kisoihin...

:D ja sitten :kippis1: voittajille!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nyt näkyivät tulokset olevan KP:n sivuilla eli tuolla

Onnittelut kaikille kisan läpikäyneille :kippis1: Kertokaahan kuulumisia jos maltatte...

Minna Pajulahden vapari oli aivan hyvä. Suurin piirtein sellasta tuotantoa mitä on aikaisemminkin nähty. Minnan kunto tuli varmasti monelle yllätyksenä...ei ollut oikeen kohillaan...varsinkin tiukkuutta olisi kaivattu lisää. Moni arveli kisapaikalla, että hyvä jos finaaliin pääsee :(

Näin tällä kertaa...aina ei voi voittaa...

Tiukat kisat on tosiaan käyty, ja nyt päästään jälkispekulointiin, mikä on aina yleensä erityisen herkullista ja tunteita nostattavaa.
Kaikki katsomon puolella istuneet kertoilkaahan ajatuksia niin KEFC:stä että Body Fitness SM-stä.

Omat päällimmäiset tunnelmat on lähinnä vaan positiivisia ja seikat jotka vähän mietityttää on mm. se, että tämä kisa on varmasti aikamoinen suunnannäyttäjä sille, miltä Body Fitness kisaajan pitää näyttää.... tuota tuota, korjatkaa jos olen ihan hakoteillä, mutta mun mielestä tuomarit ei välttämättä ole lukeneet uusia säännöksiä kovin tarkasti, sillä siellä sanotaan mm. 1. kierroksen arvioinnista seuraavaa:
Tuomarin pitää arvioida ensimmäiseksi kilpailijan urheilullinen yleisvaikutelma. Tämä tehdään arvioimalla kilpailija päästä alaspäin, ottaen huomioon kehon kokonaisuuden. Arviointi alkaa fysiikan yleisnäkymästä, jossa otetaan huomioon hiukset ja kasvot; yleisvaikutelmallinen urheilullisuus,; fysiikan tasapainoinen ja symmetrinen olemus; ihon kunto ja sävy; ja urheilijan kyky tuoda itseään esille itsevarmasti, kauniisti ja ylpeästi..... Fysiikassa pitää arvioida lihasten yleismuodot, jotka on hankittu urheilemalla. Lihasryhmissä pitää olla pyöreyttä ja kiinteyttä... Kasvot, hiukset ja meikki pitää ottaa huomioon urheilijan kokonaisvaikutelmassa...
Kun luette näitä arviointikriteerejä, niin kuka kilpalija teidän mielestänne olisi täyttänyt nämä kriteerit parhaiten? Omasta puolesta voin sanoa, että fysiikan tulee mielestäni olla kova, ja tiukka, mutta kun laji on kuitenkin Body Fitness, eikä esimerkiksi kehonrakennus, niin jotenkin oletin että esim. lavasäteily, edustavuus ja kasvot vaikuttaisivat pykälän verran enemmän. Tää nyt oli vain yksi mielenilmaus monien joukossa, laittakaahan kommentteja muutkin.

Juuh, samoilla linjoilla Vilma-Liinan kanssa - ilmeisesti se sittenkin se Body-sana siellä sarjan nimessä nykyisin viittaakin jo lähestulkoon kehis-fysiikkaan....Ja kun on niin kovasti hehkutettu, että ihan IFBB:n laajuisesti pyrittäisiin naisellisempaan, "löysempään" linjaan fysiikassa - niin täälläpä kylmässä pohjolassa lähdetäänkin ihan toiseen suuntaan! Ehkäpä tarkoitus onkin että Body Fitness-kisa toimii välietappina tuleville kehikseen siirtyville naisille - mene ja tiedä...

Omaan suoritukseeni olen tyytyväinen, mitään en kummemmin sössinyt ja asut, värit, asennot olivat OK. Tiukkuutta olisi vielä tarvinnut, mutta kun ei niin ei - kuitenkin kunto oli taas aiempaa parempi, joten eteenpäin on menty kuten aina pitääkin, vuosi vuodelta petrataan...:D

Pajulahden finaalipaikkaa minäkin ihmettelin, ei oikein ollut mielestäni ansaittu, vaikka vapari hyvä taas olikin. Muutamat muutkin tuomariratkaisut ihmetyttivät - mutta sehän juuri on arvostelulajin suola/kirous - kukaan tuomari ei voi sanoa olevansa 100% objektiivinen ja toisaalta taas, kaikki tuomarit ovat vain ihmisiä omine mielipiteineen ja näkemyksineen, ei millään kukaan voi aina kaikkia miellyttää, eivätkä tuomarit koskaan olla täysin yksimielisiä joka ainoasta yksityiskohdasta ja atrvostelukriteeristä, saati sitten niiden painotussuhteista toisiinsa nähden. Makuasioista kun ei voi KUIN kiistellä...:p

Mutta perusfitnessin voitto meni todellakin oikeaan osoitteeseen: Marjo oli aivan loistava!!!! Upea fysiikka ja vieläkin hienompi vapari - MAHTAVAA!

Hienot kisat muutenkin, hyvä tsemppi takahuoneessa - mutta sikahintaiset liput ja typerän keinotekoinen kahteen tapahtumaan jakaminen näkyivät kyllä yleisön ja näytteilleasettajien vähyytenä - kuin myös se ettei ollut body-kisoja samassa tilaisuudessa aiemmista vuosista poiketen. Ahneilla oli paskanen loppu, voisi hinta yms. -politiikasta kai sanoa.

En ole hirveän pettynyt vaikkei oma sijoitustavoitteeni täyttynyt. Kunto oli vähän parempi kuin viimeksi, muttei kuitenkaan tarpeeksi hyvä tavoitteeseeni nähden. Kesällä kärsin aika pahoista motivaatio-ongelmista, ja valitettavasti se näkyi lopputuloksessa. Nykyään taso on niin kova, että on turha toivoa huippusijoituksia ellei tee töitä aivan täysillä. Paremmilleni hävisin tällä kertaa!

Vaikka toki harmittaakin, saamani kannustus ja muiden innostus kohensivat mielialaani melko pian. :) Tämä oli yksi kisa ja seuraava on taas asia erikseen.

Söin eilen TOSI paljon ja kaikkea :p Tänään palailen suht normaaliin ruokailuun. Outoa, kun ei ole treenejä aamulla ja töiden jälkeen... taidanpa lähteä iltasella perheen kanssa ulkoilemaan ;)

Originally posted by fitnessgirl
Minna Pajulahden vapari oli aivan hyvä. Suurin piirtein sellasta tuotantoa mitä on aikaisemminkin nähty. Minnan kunto tuli varmasti monelle yllätyksenä...ei ollut oikeen kohillaan...varsinkin tiukkuutta olisi kaivattu lisää. Moni arveli kisapaikalla, että hyvä jos finaaliin pääsee :(

Näin tällä kertaa...aina ei voi voittaa...

Joo katselin tuossa kuvia kisoista ja olin TODELLA yllättynyt Minnan kunnosta. Oli ihan eri tyttö kuin viimevuoden kisoissa. Saati sitten MM kisoissa. Tuntuu että oli mennyt jopa taaksepäin... ei siis lihaksien kehityksessä, mutta muuten kyllä. Kotoa tsemppasin tyttöä, mutta näin siis tällä kertaa... :(

Palailin lukemaan näitä viestejä pienen tauon jälkeen ja utelias kun olen on pakko palata astialle. Vilmaliina: Esitit hyvän kysymyksen ja ilmeisesti olet perehtynyt asiaan. Kuka sinun mielestäsi bodyfitnessissä vastasi parhaiten mainitsemiasi kriteerejä?

Ihan vaan mielenkiinnosta... olen/olin itse samaa mieltä sääntöasioista kanssasi.:confused:

Tervehdys Saaga!

vastaus on tietenkin allekirjoittanut itse....... :lol2:

Mun on pakko tiedustella... Saaga, ootko se, jonka kanssa keskustelin takahuoneessa ns. paniikkireaktiosta lavalla, kun kaikki olemattomatkin nesteet tulvahtaa kropasta pihalle lavalla, huonoin seurauksin...siis sinulla ?!? Ja kerroit mm., miten omalle kunnolle sokeutuu, kun omalla paikkakunnalla ei ole muita kisoihin treenavia.... oonko hajulla?:rolleyes:

Myös minä olen samaa mieltä sääntö asioissa kun vilma-liina. Näköjään body fitness on kuin kevyempi muoto kehonrakennukselle. Mennään vaan lihaksisempaan suuntaan.

Moi arvon kollega vilma-liina! Jep, arvasit aivan oikein, sehän minä olen:) Jos suinkin muistan oikein sinä olet varmaan hän, joka asuu samalla paikkakunnalla jonne pari sukulaistani muuttivat hiljattain?

Ps. Se lavasäteilyjuttu pitää muuten paikkansa, jos olet se joksi luulen!

Saaga: tuosta sukulaisasiasta en ole kyllä aivan varma, mutta kommentoin sinulle, että aivan kuin olisit retkellä siellä "omassa takahuoneessa"..... niin, ja line upissa seisottiin vierekkäin..... kuulostaako edelleen tutulta? :)

Pikkuhijaa alkaa hahmottua, vilma-liina. Taidan olla aika tyhmä/hidas... mutta sitähän se bodaus kuulemma tekee;) Sinulta taisi mennä kisa vähän paremmin kuin itseltäni, vai mitä?

Saaga: Kyllä, oot vahvasti hajulla. Olis mukava vaihdella kuulumisia "avoimemminkin". En ole varma oliko sinunkin sähköpostiosoite siinä fitnessaiheisessa e-maili kysylyssä, mikä tuli tällä viikolla. Jos on, niin laitan viestiä tulemaan.... :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom