GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kisa-asujen yhteistilaus USA:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
laitoin sulle Faidra mailia koskien tätä tokaa tilausta, toivottavasti on tullut perille?

On tullu perille, en vaan ole kaikille vastannut :) Keräilen uusia tilauksia vielä tämän viikon ja lähetän sitten ompelijalle...

Häneltä tuli nyt muuten viestiä, että niiden tyttöjen asut jotka on vasta ensi kevään kisoja varten (siis eka tilauksessa olleet) on vielä ompelematta. Kaikki muut taisi vissiin olla valmiina, paitsi aivan viime tingassa (juuri ennen juhannusta) lähetetyn tilauksen asut. Kaikki muut on lähetetty toissapäivänä, joten varmaan viikon sisällä saan ison paketillisen asuja! Jihuu :)

Ompelija on lähdössä nyt itse lomalle ja palaa heinäkuun 10. päivä, joten viimeiset asut tehdään sitten sen jälkeen. Eli jos viimeistään heinäkuun 10. päivä lähettäisitte mulle niitä tilauksia jotka ovat SYKSYÄ 2007 varten niin ne varmasti vielä ehtivät. Todennäköisesti ne laitetaan Atlantin takaa postiin elokuun alussa ja olettaisin että ovat minulla elokuun puolivälin jälkeen. Eli jää vielä aikaa koristeluunkin. :)

Se tarvii vielä sanoa, että monissa asuissa ootte valinneet niin ihania kankaita että ne näyttäisivät lavalla kauniilta kyllä ilman koristeluitakin. Arvatkaa onko ollut pakko hypistellä joka toista pussukkaa pöydälläni, jossa on asu. :D

Ameriikan uikkarit on kyllä IHANIA. Tilasin aiemmin 2biksut ja nyt on pakko tilata kokouikkarikin - vaikka en välttämättä sitä käytä ekoissa kisoissa. Ovat niin halpoja että varastoon voisi tilata useammankin - ehtii sitten visioida tulevien kisojen koristeluja.

Maarz, sain mailisi. Oon ollut julmetussa päänsäryssä VIIKON ( :eek: ) joten en ole vastannut niille jotka ovat viime päivinä laittaneet tilauksia. Kirjoittelen teille varmaan huomenissa maksuohjeista jne.

Tässä kuva muutamasta tulleesta asusta. Ne on kyllä sitten ihania!! Alkaa tulla hirveä kisahimo kun katselee noita. :D

Helsingissä asuvat: laitan asunne huomenna siskoni mukaan joten voitte saada asunne mailaamalla hänelle ja sopimalla ajan jolloin näette (hän on töissä senaatintorin lähistöllä, joten törmätkää vaikkapa siellä). Laitan teille siskoni mailiosoitteen sähköpostilla ja voitte sitten sopia missä tapaatte. Mieluummin näin kuin postitse, en ihan 100% luota siihen laitokseen... :jahas:

Liitteet

• kaisa_jenkkiasut1.webp
    kaisa_jenkkiasut1.webp
    72,5 KB · Katsottu: 311
Heips tyttöset, mulla ois taas mahdollisuus tilata asuja USA:sta jos kiinnostusta löytyy! Tämän tilauksen asut ehtivät mukavasti syksyksi. Ompeliijalla on nyt jonkin verran jonoa, joten ajattelin että on parempi toimia hyvissä ajoin. Tilaus lähtee kysynnästä riippuen 1-2kk päästä. Asut pitää maksaa etukäteen, joten tässä ehtii hiukan keräillä vielä rahaa (sen vuoksi en lähetä tilausta heti paikalla). :) Jos kankaiden valinta on hankalaa, minulla on myös tilkkuja kotona joita voi tulla katsomaan (Tampereella).

Yhdessä tilaamalla tulee halvimmaksi, koska postikulut saadaan pilkottua kun asut lennätetään suoraan yhteen osoitteeseen. Lisäksi saatamme saada asuista alennusta, jos niitä tilataan riittävästi. Jos kiinnostus heräsi, niin laitathan mailia osoitteeseen faidra6@hotmail.com. Lähetän sitten jokaiselle ohjeet erikseen. Teen tätä huvikseni - sen vuoksi, että juuri SINÄ saat kauneimmat mahdolliset asut ja voit loistaa lavalla - en bisneksenä. :haart:

Olisi kiva, jos tytöt jotka viime tilauksessa hankkivat asunsa tätä kautta, kirjoittelisivat vähän jotain ajatuksia asuista ja tilauksesta vaikka tähän threadiin. Ehkäpä se rohkaisisi muitakin. Upeat asut voi saada ilman jatkuvaa sovittelua. :)

Todella kätevästi kävi asun tilaus ja aivan sovittamatta tuli ihan oikea koko. Nyörejä hieman lyhenneltiin ennen kisaa, thats it:) Lavalla oli varma olo, asu oli niin istuva ja jämäkkä ja KAUNIS:) suosittelen!

Faidra : Pystyykö tilaamaan pelkkiä kankaita sun kautta ? En uskalla valmiita biksuja tilata mutta kankaiden tilaus kiinnostaisi sitäkin enemmän, voisi vaikka tilata muutama eri väristä kangasta niin olisi sitten jatkossa valinnanvaraa :)

Kankaat kannattaa tilata suoraan StretchHouselta itse. :) Tuolla ihan ekassa postissa on linkit kaupan sivuille.

Jos laitatte mailia jo nyt, niin malttia - mun pitää selvittää vielä hinta-asioita yms. ennenkuin voin lähettää lisää infoa asuista kiinnostuneille. Vastaan kyllä jokaiselle, mutta en välttämättä vielä tällä viikolla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tilaan asut suoraan eräältä ompelijalta USA:sta. Ompelija on sama, joka valmistaa mm. Competitive Edgen asut. :)

Olen saanut varmasti jokaisen mailit, mutta odotan edelleen vastauksia ja lisää infoa asutilauksesta ompelijalta.

Heip naiset! tuumin tässä noiden biksujen koristelua. Kuinkako hankalaa se on omin pikku kätösin? Kun en mikään käsityöihme todellakaan ole :D Ja myös niiden koristeiden hankintaa. Niitähän saa täältä meiltä Suomesta toki, olen paria nettikauppaa jo käynyt kurkkimassa, mutta ensi viikonlopppuna olisi matka Tallinnaan ja la hyvää shoppausaikaa (mm. kisakenkien hakua), niin osaisko joku neuvoa löytyisköhän sieltä jostain koristuksia? Nää koko kisa-asuasiat tuntuu vielä NIIN kaukaisilta syksyä ajatellen, mutta pakko kai se jo on :) eihän tässä ole dieetin alkuunkaan montaa viikkoa.

Huomio kilpailijat: olen tekemässä yhteistilauksen USA-asuista tammikuussa 2009. Jos haluat mukaan, otathan yhteyttä minuun sähköpostilla, osoite on faidra6@hotmail.com :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom