GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kisa-asujen yhteistilaus USA:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Morjens tytöt!

No niin, olen sitten vihdoin toteuttamassa erästä pitkään pääkopassani virinnyttä ideaa: aion tilata USA:sta läjän koristelemattomia bikineitä, jotta saadaan Suomen tytöille upeita asuja kisoihin syksyksi. Osan pidän itselläni ja koristelen, ehkä myyn sitten myöhemmin. Osan tilaan teitä varten - kuka mitäkin sitten haluaa. Toisin sanoen, nyt on siis muidenkin tyttöjen mahdollista tilata tässä samassa kasassa jenkkibiksuja ja uikkareita. Malli on sama kuin omissa asuissani aiemmin. Kuvia asuista löytyy täältä.

Hintoja en tiedä vielä, riippuu moniko tilaa ja paljonko postikulut, ALV jne. loppupeleissä on. Veikkaisin, että 60-130e/asu.

En ole ihan 100% varma, mistä ompelija tilaa kankaat, mutta jos laitatte vaikka 1-3 toivomusta Stretch Housen kankaista niin varmasti hän löytää jonkun mahdollisimman samanlaisen kankaan. Itse oon tykännyt valtavasti asuissani glitter slinkystä. Muita vaihtoehtoja on crushed velvet eli loimusametti, velvet eli ihan perussametti, glitter velvet eli sametti jossa on kimallehippuja ja vaikkapa metallihohto/wetlook-kangas (jota EI kannata valita ellet tule olemaan überkireässä kunnossa).

Jos haluat tilata asun/asuja, laita mulle mailia osoitteeseen faidra@fitnessflow.org. Liitä mailiin nämä tiedot:

-nimi ja nick palstalla
-pituus
-kisapaino
-kuppikoko kisapainossa

Malli on siis kaikilla sama - mutta ihme kyllä, se vaan yksinkertaisesti näyttää kaikilla hyvältä jotka ovat esim. mun asujani sovittaneet. Jos asuun tarvitsee jotain fiksausta vielä ennen kisoja, niin varmasti sellaiset saatte tehtyä sitten täällä Suomessa. Mä olen tilannut kahdet kisa-asut USA:sta tällä tavalla "sokkona" ja molemmilla kerroilla ne meni kerrasta nappiin. Kankaat on todella joustavia ja istuu mielettömän hyvin. Joustavuuden ansiosta niitä pystyy vielä päälläkin muokkailemaan riippuen siitä, miten asun liimaa (jos kokee tarvitsevansa liimaa... mä en halua riskeerata ikinä että joku ikuistaa kameralleen mun ass-crackin kisalavalla :lol2: ).

Tilaan asut todennäköisesti 2-3 viikon sisällä. Jos homma menee putkeen, voidaan tehdä myöhemmin tänä vuonna vielä vaikkapa toinenkin tilaus. :) Loppuun vielä pari tämän ompelijan luomusta, jotka Crys Corner on koristellut:

w_californiapro1.jpg

DSC_0780.jpg

Voi hitto, täähän on ihan mahtava tilaisuus :) Luit Faidra ajatuksiani, sillä olen monta kertaa meinannu laittaa privaa sulle, että tarttisin ammattilaisen apua näissä pukuasioissa koska olen niistä ihan pihalla :lol2: Nyt homma ainakin helpottui. Mites kun haluaisin tilata kisa-asun, mutta koska en ole aiemmin kisannut (ja menen vasta ensi keväänä, en syksyllä), niin mistä tiedän kisapainoni vai voiko sen heittää hatusta? Kuppikokoakaan en tiedä, mutta sen voi jo melkein arvata :jahas:

Cirppu, sun kannattaa udella suunnilleen samanpituisten kisaajien kisapainoja, siitä saat osviittaa :) Mä oon kisapainossa 55kg kieppeillä ja oon 168cm pitkä. Akki taas on 158cm nysä ;) ja kisapaino on siellä 48-49kg. Eli sulla se vois olla jossain tuossa 50kg kieppeillä? Allekin, jos vedät sikakireäksi. 46-50kg, veikkaisin? Kuppikoko on niin yksilöstä kiinni, toisilla rinnat säilyy ja toisilla ei. Todennäköisesti ei. Eli jos ottaa A-kupin, niin se on aika lailla varman päälle - jos tissiä jää niin ottaa sitten toppaukset pois, ja jos ei ja koirankorvat jää lepattamaan biksulappujen sisälle, niin toppaa sinne sitten vaikka lisäksi jotain geelivarustusta. :lol2:

Cirppu, sun kannattaa udella suunnilleen samanpituisten kisaajien kisapainoja, siitä saat osviittaa :) Mä oon kisapainossa 55kg kieppeillä ja oon 168cm pitkä. Akki taas on 158cm nysä ;) ja kisapaino on siellä 48-49kg. Eli sulla se vois olla jossain tuossa 50kg kieppeillä? Allekin, jos vedät sikakireäksi. 46-50kg, veikkaisin? Kuppikoko on niin yksilöstä kiinni, toisilla rinnat säilyy ja toisilla ei. Todennäköisesti ei. Eli jos ottaa A-kupin, niin se on aika lailla varman päälle - jos tissiä jää niin ottaa sitten toppaukset pois, ja jos ei ja koirankorvat jää lepattamaan biksulappujen sisälle, niin toppaa sinne sitten vaikka lisäksi jotain geelivarustusta. :lol2:
Jepa, jotain tuollaista itsekin uumoilin. Mä haluun tilata :) Tsiigailen noita värejä nyt vähän aikaa (olen aika impulssiivinen eli luultavasti haluan ekan joka miellyttää simmua :D ) ja laitan sulle sit mailia. Sit kun joku vielä opettais koristelemaan.. ;)

Värien valinnasta hiukan:

Tosi moni päätyy (ihan turhaan) mustaan, varsinkin uikkarin kohdalla. Musta on hiton kova väri ja sopii oikeasti harvalle. Mut kaikki tummat, tai jopa mustat joissa on esim. jonkinvärinen glitter, on taas paljon "armollisempia". Jenkkiompelijat suosittelee väriuikkaria just tämän takia. Kaikki tummat perusvärit on niitä, jotka näyttää hyvältä mutta ei vie fysiikalta pois (kuten erityisen räikeät sävyt). Sama juttu bikineissä. Neonvärit jne näyttää toki kivalta ruskettuneella iholla, mutta kisamielessä ne ei ehkä ole parhaat mahdolliset. Vaaleat taas tahrautuu helposti protaniin ja niissä on hiukan sama juttu kuin räikeissä väreissä. Biksuissa voi valita oikeestaan myös vaaleamman värin, keskisävyt perusväreistä on tosi nättejä (no, miksei ne turkoosi ja pinkkikin joita on ollut lava täynnä viime vuodet ;)).

Tässä esim. hyviä sävyjä (nuo tummat kuvissa):
slk9697_1402sm.jpg
slk104105106_1402sm.jpg
slk818283_1402sm.jpg
vlt3_1302sm.jpg
vlt31_1304sm.jpg
vlt24_1304sm.jpg
vlt_17_18_1301sm.jpg
vlt7_8_1301sm.jpg

Mua kanssa alko kiinnostamaan kauheesti. Itekki oon vaan miettinyt sitä että miten tilaamalla voi saada just oikeenlaisen mallin omaan vartaloon. Ja tuo hintakaan ei kauheen hirveeltä vaikuttanut eli voisin tosiaan kanssa nyt katella noita kankaita. Mitenhän osaan päättää et mikä väri sopis mulle jne?!!

Hard Fitnessissä oli taannoin juttua asujen valinnasta. :)

Tuo hinta oli siis arvaus, en ole yhtään varma tuleeko se pysymään!

edit: Glitter slinkyt on muuten siitä hyviä kankaita, että ne kimaltaa jo yksistään aika nätisti. Ei tartte tonneittain kristalleita koristeluun. Kristallit on asun kallein osa - mun viime kisojen biksuissa mm. bikinit maksoi sen 70-90e ja kristallit+koristelu (työ) 300e. Sama juttu uikkarissa.

Mua kanssa alko kiinnostamaan kauheesti. Itekki oon vaan miettinyt sitä että miten tilaamalla voi saada just oikeenlaisen mallin omaan vartaloon. Ja tuo hintakaan ei kauheen hirveeltä vaikuttanut eli voisin tosiaan kanssa nyt katella noita kankaita. Mitenhän osaan päättää et mikä väri sopis mulle jne?!!
Mäkin mietin sitä, että mikä väri sopii just meikäläiselle ja tyydyin vain ajattelemaan itseäni siellä lavalla siinä tietyn värisessä uikkarissa tietyllä lailla stailattuna. Pidän itse tosi paljon punaisen eri sävyistä ja hiuksissani on usein ihan tummaa ja punaista väriä, joten pidän jotain punaisen sävyä aika hyvänä valintana itselleni. Tummatukkaisena en osaisi ajatella itselleni mitään heleän vaaleansinistä asua - mun mielestä sellainen sopii jollekin upealle vaaleaverikölle paremmin :) Eli kai niitä omia värimieltymyksiä kannattaa kuunnella edes vähäsen..

Oisin todennäköisesti kiinnostunut tilailemaan syksyllä, jos kerran silloinkin on tällainen mahdollista :)

Niin muuten, tosiaan noista väreistä: kannattaa valita sellainen väri jossa muutenkin viihtyy. Sillon lavalla on kiva ja helppo olla. :)

Halo, en voi luvata mitään 100%, pitää katsoa sitten miten tämä onnistuu.

edit: Mun mustien bikinien kierroksen asut on muuten myös tilattu samalta ompelijalta. Eli jos tarttette mustia biksuja, ne voi tilata samalla. Kangas on aina tuo musta lycra niissä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ihanaa, että joku jaksaa järkkäillä.
Vilma-liinan kotiompelimo on suljettu, joten pakotan itseni jenkkiläisten armoille :)

Laitoin sulle Faidra eilen mailia, mutta voisitko lisätä ne mustat biksut sinne listaan? Eli sitä mustaa lycraa meikäläisen mitoilla. Hitto..en halua edes ajatella mitä tää tulee maksamaan :eek: ..

Cirppu, lisään. :)

Maksuista sen verran, että ne mun on perittävä ennen tilausta. Asuja ei lähetetä ennenkuin ne on maksettu kokonaan, eli sen vuoksi joudun ottamaan rahat etukäteen. Ei ihan oma visalimit anna periksi tilata montaa kymmentä asua tosta vaan, sorry. :(

Täytyy sanoa, että olen kyllä tosi yllättynyt kuinka iso kiinnostus tähän heräsi. On tullut jo MONTA mailia. :hyper: Ihanaa, Suomen tytöt on vihdoin kisoissa sitten upeasti istuvissa asuissa!! Se antaa aivan hurjasti itsevarmuutta sinne lavalle... mä olen ajatellut tässä kohti että nipistän jostain muualta, mutta lavalla kaiken on oltava tiptop, maksoi mitä maksoi. ;)

Huom. kaikki tilauksen tehneet / sitä suunnittelevat!

Laittakaa mulle MAILIA, ei privaa. Privat hukkuu privaboksiin enkä anna mitään takuita sille, että tilausvaiheessa kaikkien privaviestit on tallessa ja tilaukset ojennuksessa. Eli siis myös te, jotka olette laittaneet tilauksen tähän mennessä privalla, laittakaa tilauksenne mulle mailitse!! Osoite on ensimmäisessä viestissä.

Sitten pari muuta asiaa:

Mitään kovin spesiaaleja järjestelyjä en toistaiseksi ainakaan voi alkaa tekemään näiden asujen suhteen. Eli pelkkä ylä/alaosan tilaaminen, erilaisten leikkausten tilaaminen, yksittäisten koristeiden/koristenauhojen tilaaminen jne. ei ainakaan tällä kertaa onnistu.

Jos haluatte siis täysin personoidun tilauksen, niin kannattaa tilata sillon vaan ihan itse ne asut haluamaltaan ompelijalta/designerilta. Tää suosio löi mut nyt ihan ällikällä, joka melkein tunti näyttää tippuvan tilauksia... :eek:

Ja vielä niistä hinnoista: tuo ekan viestin hintahaitari on siis pelkkä arvio, jonka heitin hatusta. Hinta voi olla myös enemmän kuin 130e/asu. Kunhan hinnat varmistuvat, laitan tänne viestiä. Ei kannata lähettää kyselyjä mailitse, sillä en oikeasti tiedä tuon tarkemmin. Toki siinä vaiheessa, kun hinnat varmistuvat, voitte vielä perua tilauksen - siitä jälleen kerran sitten erillistä mailia minulle.

Ja vielä bonus: samat asuthan ymmärtääkseni käyvät myös classic bodybuildingiin ja kehonrakennukseen (toppaukset vaan joutaa mäelle). Bodymimmit voivat siis myös tilata. :)

Okei, sain mailia ompelijalta. Tilauksia on nyt jo niin paljon, että mennään siinä rajalla ehtiikö hän ompelemaan kaikki. Laitoin toivomukseksi, että haluaisimme asut kesäkuun loppuun mennessä. Älkää siis enää lähettäkö uusia tilauksia, tähän satsiin ei mahdu enempää. Kaikki jotka tähän mennessä on laittaneet mailia, ovat kyllä mukana (myös sinä, Annabel ;)). Jos jollain tulee superhätä ja asut on ihan ihan pakko saada, niin laittakaa mailia, koitan järjestää. Tämä suosio yllätti mut nyt erittäin positiivisesti. :)

Laitan jokaiselle vielä mailia yksityiskohdista hintatietojen kanssa (kunhan saan kaikki asiat selvitettyä). Te, jotka ette vielä ole laittaneet mulle asujen värejä jne. niin pistäkääs mailia pikimmiten.

Ooooh.. Kiitos Faidra. Laitoin just mailia sulle.

Voi eij, en kerenny enää mukaan. :( Noh ei se mitää, kisoihin ku on vielä aikaa ennenku meen. Toivottavasti tää kimppatilaamien toistetaan joskus uudestaan. :)

Moi tytöt - toivottavasti kaikki luette tätä ketjua. En ehtinyt viime viikolla vielä tekemään tilauksen suhteen mitään, kun on ollut niin paljon menoa. Tässä ompelijan viimeisimmät terveiset:

"For bust size, cup and implant size would be good for me. I use a new measurement for the torso. Measure from the top of one shoulder through the legs back to the same shoulder. taller girls will need more than a regular 60" tape measure. If you are using metric that is fine too. If possible , if the girls have competed before maybe you can send a picture as well. Torso is only necessary for a 1 piece."

Eli kolme asiaa:
-implantin koko, jos sellaiset on (ne jotka eivät vielä ole lähettäneet tietoa)
-kuv(i)a, jos olet kisannut aiemmin -> lähetä osoitteeseen faidra6@hotmail.com, mailin otsikoksi "KUVA UIKKARIN TILAUKSEEN" jotta huomaan nuo postit sieltä viestien seasta (fitnessflown mailiin ei voi lähettää, koska se menee tukkoon superhelposti :()
-torson mitta, eli mittaa toisesta olkapäästä haarovälin kautta samaan olkapäähän JOS olet tilannut uikkarin

Nämä tiedot tarvitsisin sähköpostiini pikimmiten jotta saadaan homma eteenpäin. :)

Airish - jos haluat vielä tilata, laita mulle mailia HETI niiden tietojen kera jotka olen pyytänyt tilauksiin. Ompelija tilaa puuttuvat kankaat ilmeisesti tällä viikolla, joten tarvitsen tiedot pian. :) Jos en saa tietoja ajoissa, en voi taata 100% varmaksi onnistuuko asujen tilaus tämän porukan kanssa. Toivotaan kuitenkin parasta! Mahdut siis vielä mukaan, jos toimit nyt pian.

Laitan sulle sitten pikimmiten lisäinfoa mailitse.

edit: Muille tytöille tiedoksi - teidän kangastoiveet on nyt siis lähetetty eteenpäin :) Muutamilta olen pyytänyt tarkennuksia maililla, vastatkaa pian, joohan.

Moikka tytöt!

Nyt näyttäis olevan sellainen mahdollisuus, että voimme ehkä sittenkin vielä saada syksyn kisoja ennen uusia asuja. Myös kevään kisoja varten voi tehdä tilauksen kauttani. Mikäli joku tarvitsee asut, pistäkäähän mulle mailia (mutta lukekaa nyt hyvät ihmiset ennen sitä tämä thread läpi niin mun ei tarvitse vastailla samoihin kysymyksiin jatkuvasti :D). Tarvittavat tiedot löytyvät siis tästä threadista ja tuosta alta. Ainoa edellytys tilauksen toteutumiselle on, että asut maksetaan ennen tilauksen lähettämistä USA:han (ja että ompelijalla on vielä tilaa seuraaville kuukausille - saan asian varmistettua, kunhan tiedän moniko vielä haluaa tilata asuja -> nopeat syövät hitaat, ehkä!).

Laita mailiin mukaan:
-kuppikoko (nyt, sekä arvio mitä se voisi olla kisadieetin lopussa)
-onko implantit vai ei, jos on niin mikä koko
-paino ennen kisadieettiä ja arvio kisadieetin lopussa
-pituus
-mitta torson ympäri olkapäästä olkapäähän -> mittaa olkapäästä rinnan päältä haaroväliin, sieltä selän kautta takaisin samaan olkapäähän -> tämä mitta on uikkaria varten
-jos sinulla on kuva aiemmasta kisakunnosta, lähetä myös se

Kaikki edellisen tilauksen asut on nyt ommeltu ja viimeiset lähtevät postiin tällä viikolla! :)

EDIT: Ai niin, yksi asia - EDELLISEN TILAUKSEN TYTÖT: laittaisitteko kaikki mulle mailia? Mun koneeni levisi, enkä pääse enää käsiksi vanhoihin maileihin sillä ne ovat jumissa mailiohjelman sisällä siellä koneenraadon sisuksissa. Tarvitsen teidän tietonne, jotta voin ilmoittaa kun asut tulevat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom