Kirjoitusnopeus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu
Tulihan tuota muutaman kerran kokeiltua mutta voi mahoton kun oon HIDAS. :nolo:

Tylsää... englanniksi on ihan helvetin paljon vaikeampi kirjoittaa, kun on noita wzxc ym kirjaimia joita tulee harvoin käytettyä.

Tänään pääsin Mission 7:an asti tuossa 40WPM:ssa :eek: Tuo enkunkielinen sanasysteemi on just hyvä, ei ainakaan opi sanoja helpolla ulkoa eikä muutenkaan sanat ole niin tuttuja.

Rock^ sanoi:
Tänään pääsin Mission 7:an asti tuossa 40WPM:ssa :eek: Tuo enkunkielinen sanasysteemi on just hyvä, ei ainakaan opi sanoja helpolla ulkoa eikä muutenkaan sanat ole niin tuttuja.

oho! Tuo 40 WPM oli ainakin mulle jo aikamoinen vauhti. Pääsin jo kolmanteen leveliin asti, kunnes yhtäkkiä sanoja tuli 4 niin nopeaa yhtä aikaa, että oli mahdoton ehtiä tahtiin.

IMO suomen kielen sanat ois parempia. En mä ole tottunu kirjoittamaan noita sanoja. Englanninkielisillä on etu noissa.

Snoopie sanoi:
kunnes yhtäkkiä sanoja tuli 4 niin nopeaa yhtä aikaa, että oli mahdoton ehtiä tahtiin.

:lol2:

Ja tuolla pari pirun ikävää sanaa joukossa, esim se huyemen tms. Tuli testattua tuota INSANEA ja Mission 4:an asti sitä puksuteltiin, saa nähä miten huomenna kulkee jos jaksaapi viellä kokeilla, voishan tuota tulosta vielä muutamalla sijalla yrittää parantaa :D

Back
Ylös Bottom