kirjautuminen ei pysy...

Eli kun kirjaudun pakkotoistolle, niin kirjautuminen pysyy voimassa n.1-5min.Tämän jälkeen se siis häipyy, meinaa hieman ottaa aivoon:curs:

Mistä moinen?koneessa, vai missä vika?En laittanut mikelle privaa, koska en usko tämän olevan sivustosta kiinni.
AAARGHH!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ootko tehnyt mitään muutoksia tietokoneen tietoturvaan yms?.

Öööh...hmm.muutettiin tuon eukon kans samaan kämppään ja nyt otettiin nettiyhteydet.En osaa sen paremmin sanoa ku olen ihan uuno näissä jutuissa.F-secure?vaikuttaako se jotenkin?Asioiden hoito idioottien kanssa on vaikeaa, tiedän:) , mutta koeta jaksaa yrittää...jookos?

Mä oon sit kaikista Pöllöin näissä konejutskissa, mut kysyn nyt kuitenki:nolo: ... Oothan klikannu sen Remember Me:n vai mitäs siinä lukeekaan?!

Mä oon sit kaikista Pöllöin näissä konejutskissa, mut kysyn nyt kuitenki:nolo: ... Oothan klikannu sen Remember Me:n vai mitäs siinä lukeekaan?!

En, vissiin pitäs? mutku ei ennenkään oo pitäny:(
heh, mukava vaan huomata muitakin päteviä atk-ihmisiä täällä:D
kokeilen tuota hetimiten, mutta nyt on kyllä alettava nukkumaan. kiitos vinkistä:thumbs:

:D eipä ollu vaikea ratkasu

Mua ärsyttää kyl tää lyhytaika mitä pakkiksel voi olla toimettomana. Erääl toisel keskustelupalstal voi rauhas jumittuu 15min kattoo telkkarii ja sit ruveta taas selailee sillee et on yhä kirjautuneena sisälle, mut tääl asia toinen. :/ Saakohan tota säädettyy jostain?

Sorry et tunkeilin tänne omine "ongelmineni", mut oli aika läheltä aiheen. ;)

Mua ärsyttää kyl tää lyhytaika mitä pakkiksel voi olla toimettomana. Erääl toisel keskustelupalstal voi rauhas jumittuu 15min kattoo telkkarii ja sit ruveta taas selailee sillee et on yhä kirjautuneena sisälle, mut tääl asia toinen. :/ Saakohan tota säädettyy jostain?

Sorry et tunkeilin tänne omine "ongelmineni", mut oli aika läheltä aiheen. ;)

Et jumalauta tuu mun threadiin kyselemään tyhmiä!:D
ainiin tsori tsori, en osaa sanoa voiko tuohon sun ongelmaan vaikuttaa muut kun ylläpito?

koneesta se on kiinni eikä palstasta. ennen ei tarvinnut koskaan kirjautua mihinkään sisään, riitti että yhden kerran kirjautui pakkikseen niin sitten olin aina sisällä ellen logannut tarkoituksella ulos. päivitin tietoturvan niin eipä enään onnistu näin, en vaan osaa korjata sitä :D

Mulla pysyy ainakin aina kirjautuneena kunhan vaan on laittanut sen rastin sinne ruutuun. Ei passaa nyt päivitellä mitään.... :D

Mullakin pysyy kirjautuminen päällä vaikka 3 vuorokautta,jos en välillä sammuta konetta.Liekkö sillä vaikutusta,että käytän mozillaa?

Tuossa vielä vähän aikaa sitten kirjautuminen tapahtui automaattisesti,ku vaan aukaisin pakkotoiston,vaikka kone ois ollu kiinni.Nyt ei enää jostain syystä niin tapahdu,vaikka laitankin aina rastin tuohon remember me ruutuun niinkuin ennenkin.
...No iso asiahan tuo on kuitenkin...:D

mulla ennen mozillassa pysty olee vaika 2pvää onlines vaik ei mitää kirjottanukkaa tänne mut nykyää kirjautuu ulos just jonkun vartin jälkeen jos ei oo mitään tehny.. liekkö mullaki joku asetus vituillaan

Suositut

Back
Ylös Bottom