Kirin SE rikottu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkis
  • Aloitettu Aloitettu
Lahden Voimaklubin Juuso Martikainen rikkoi tänään kyykyssä Riku Kirin SE:n alta 23-vuotiaisiin. Uusi SE 351 kiloa, kisat pidettiin Riihimäellä.

edit. Olishan tän tietysti voinu tuonne voimailuosiolle laittaa. Siirtotarvetta?

Ei maar ne Kirin rensselitkään kyykyssä ihan paperia ollut? Olen saanut sen käsityksen että IPF:n kyykkypuvut ei kauheasti ole parantuneet. Siis esim. yhtä paljon kuin penkkipaidat. Vai tietääkö joku faktoja mitkä varusteet kirillä ollut?

Ei maar ne Kirin rensselitkään kyykyssä ihan paperia ollut? Olen saanut sen käsityksen että IPF:n kyykkypuvut ei kauheasti ole parantuneet. Siis esim. yhtä paljon kuin penkkipaidat. Vai tietääkö joku faktoja mitkä varusteet kirillä ollut?
niistä sen ajan varusteista voi sanoa sen verran et ihan sama jos ukko ois nostanu alasti verrattuna tänpäivän varusteisiin...että sen verran eroa!:rock:

Onhan kankaat + puvut ylipäätään kehittynyt "parempaan" suuntaan niistä ajoista ihan helvetisti.

edit: mutta en siis todellakaan vähättele tuota uutta tulosta, kova tulos!

Vaikka porukat vähättelee, niin on tuo Martikaisen tulos todella kova!
Ehkä meillä nykyaikana on paremmat varusteet, mutta kyllä kaikki enemmän voimailua seuranneet tietää, millä keinoilla Kiri(kin) teki kovimpia tuloksia.... Faktalle ei voi mitään, vaikka Kiri on ollut idoli itsellekin niin kauan kuin muistan..

Joo olin ite seuraamassa martikaisen nostoja paikanpäällä ja voi hyvä isä sentään miten miehessä on ruutia nuoreksi kaveriksi!360kg tuli ylös kyykyssä todella helposti, mutta tuomarit hylkäsivät noston 2-1 äänin syvyydestä..eikä näyttänyt 310kg maastavedossakaan painavan yhtään mitään!Innolla odottaen mitä tämä kaveri tulevaisuudessa tekeekään yhteistulokseksi..:rock:

No perkele, onneks Wiltsu on vielä sen verran nuori, että on aikaa parantaa tuotakin SE:tä vaikka sadalla kilolla:D

Helvetin kovahan tuo on, oli varusteet mitkä vaan. Vertailu sinällään turhaa, mutta kun monasti vaan vanhoista kyykkypuvuista sanottu että jotkut niistä olivat helvetin hyviäkin.

Helvetin kovahan tuo on, oli varusteet mitkä vaan. Vertailu sinällään turhaa, mutta kun monasti vaan vanhoista kyykkypuvuista sanottu että jotkut niistä olivat helvetin hyviäkin.
Kyllä tuo Supersuit oli melkoista "peltiä"... eli siis ihan käypä kyykkytrikoo jo 70-luvullakin kun meikäläinen kisaili puku päällä.

Back
Ylös Bottom