Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs se entinen SE oli?
niistä sen ajan varusteista voi sanoa sen verran et ihan sama jos ukko ois nostanu alasti verrattuna tänpäivän varusteisiin...että sen verran eroa!Ei maar ne Kirin rensselitkään kyykyssä ihan paperia ollut? Olen saanut sen käsityksen että IPF:n kyykkypuvut ei kauheasti ole parantuneet. Siis esim. yhtä paljon kuin penkkipaidat. Vai tietääkö joku faktoja mitkä varusteet kirillä ollut?

Onhan kankaat + puvut ylipäätään kehittynyt "parempaan" suuntaan niistä ajoista ihan helvetisti.Ei maar ne Kirin rensselitkään kyykyssä ihan paperia ollut? Olen saanut sen käsityksen että IPF:n kyykkypuvut ei kauheasti ole parantuneet. Siis esim. yhtä paljon kuin penkkipaidat. Vai tietääkö joku faktoja mitkä varusteet kirillä ollut?

No jopas, ihan kilolla nousi ennätys :D
Kyllä tuo Supersuit oli melkoista "peltiä"... eli siis ihan käypä kyykkytrikoo jo 70-luvullakin kun meikäläinen kisaili puku päällä.Helvetin kovahan tuo on, oli varusteet mitkä vaan. Vertailu sinällään turhaa, mutta kun monasti vaan vanhoista kyykkypuvuista sanottu että jotkut niistä olivat helvetin hyviäkin.
Spanian Supesuit ei mikään huono trikoo aikanaan. Mulla ainakin pelittiKyllä tuo Supersuit oli melkoista "peltiä"... eli siis ihan käypä kyykkytrikoo jo 70-luvullakin kun meikäläinen kisaili puku päällä.