Kipugeelien suurkuluttajat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselläni menee pari kertaa päivässä kyynärpäiden hoitoon:curs:, tai useemminkin kipugeeliä. Tuubit ei kauan kestä ja on kuitennii jonkinlainen menoerä:( kuukaudessa.

Suosittele käyttämääsi tuotetta ja hintaa + jos joku on löytänyt ulkomailta vaihtoehtotuotteita ym. käärmesalvaa;), niin laitahan postaten!

Foorumin ylijumalat poistakoon tämän jos näkevät rikkovan mainoskäytäntöä...

Itse vannon Voltarenin ja Eezen nimeen. Hintaa en muista mutta ovat himpun kalliimpia kuin keskivertokipugeelit. Hevoslinimenttikin on hyvää kamaa vaikka onkin paremminkin kylmägeelin tapaista.

Silti, kuten JoAT sanoi: jos kivut ovat jatkuneet kauan, kannattaa käydä lekurissa. Noita lääkeaineita sisältäviä geelejäkään ei kilokaupalla kannata itseensä lykätä ilman asiantuntijan ohjeita.

4-poweria ennen treeniä ja illalla ennen kun menee nukkumaan Ice poweria kipukohtiin. Perus kiputiloihin tulee laitettua vajaa pumppupullollinen kuukaudessa Ice poweria. Voltarenia pidempiaikaisiin tulehduksiin, jotka ei lähde ice powerilla. Joka päiväinen venyttely auttaa myös kiputiloihin.

Äääh, ei noi tepsi.

Yksi sana,

KAPSIKAM

Virolaisten kilpapyöräilijöiden käyttämä ibuprofeiini pohjainen kipuvoide, kirvelee niin saatanasti että mikä tahansa kipu unohtuu.

Mustassa tuubissa värikkäin kirjaimin.

Hevoslinimentit: halvempaa, tehokkaampaa ja paremmin testattua kuin ihmisten tuotteet. Eivätkä myöskään kylmetä yhtä kovasti kuin esim. Ice Power. MGM:n linimentit ovat ainakin jees.

Virosta sai jotain tahnaa jossa oli sekaisin kylmägeeli sekä ibuprofeiini, ja se on ollut toistaiseksi toimivinta. Voltaren gel hyvänä kakkosena, vaikka noi geelit yleensä ei ainakaan selkään juurikaan auta, eivät imeydy niin syvälle että vaikuttaisivat kunnolla.

Voltaren, Felden ja IcePoweria menee aika säännöllisesti.. ihan hyviä aineita kaikki.

Jos tuntuu että normi icepoweri ei toimi, niin hakee eläinkaupasta hevosille tarkoitettua kylmägeeliä.. toimii :D

joskus olen ice poweria käyttänyt ja olen tullut siihen tulokseen että se ei auta mihinkään, yhtään. eihän se edes oikeasti viilennä ihoa, se vain tuntuu kylmältä, eikä siinä ole mitään tulehduskipulääkettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom