Kipua lapaluun alueella, yläselässä.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pori1980 sanoi:
yleensä kun on vittumainen kipu siinä lukossa niin se myös laukeaa aika helposti eli laita tyttöystävä tai äitee kävelemään varovasti sinne selälle, tai jos on itse mallia 50kg niin suosittelen että joku painelee sitä selkää. aina tietysti parempi jos joku alan ihminen sen laukaisee.

Onkohan tästä tekniikasta jotain vaaraa? Itse nimittäin pyydän vaimoa välillä kävelemään selän päällä. Olen sanonut, että ei astu alaselälle, eikä tietenkään ihan niskaan ja myös itse lapojen päälle ei saa astua. Mutta ne lukot aukeaa aina heti parilla ekalla "polkasulla" tai sitten ei aukea ollenkaan.

Enpä tiedä aukesiko tuolla ZenMasterin vinkillä tuo lukko, jos se nyt semmoinen itselläni edes oli, mutta ainakin perhanan hyvän hieronnan sille kipeälle kohdalle sai ja kipu lähti kun nosti vartaloa jaloilla ilmaan ja nojasi koko painollaan siihen rullattuun ja kaksinkerroin taiteltuun pyyhkeeseen :) Ja kyllä sieltä jostain rutinaakin kuului mutta se nyt saatto olla mitä tahansa :D

voisko sama lukko tulla jenkkifutiksessa jos koittaa taklata päällä. Itte taklsasin eilen reeneissä ja taklin jälkeen sattu hieman yläselkä ja seuraavana aamuna kipu oli pahentunu ja nyt tuntuu ettei pystyis oikeen mitään tekemään. Kipu tuntuu ihan lapaluun vieressä.

Mullakin on nyt jotain häikkää, lapaluiden välissä selkärangan oikealla puolella. Semmoinen viiltävä kipu jos yläselkää kyyristää eteenpäin. Siksi se oikeastaan vaan vituttaa, kun mä en perkele saa safkaa ulos uunista. Pitääkö se uunivuoka lassota sieltä...
Tämä estää sellaista yläselän taittamista eteenpäin, esimerkiksi kun haluaa jotain jostain uunin tasolta juuri ottaa ja laittaa suuhunsa. Nälkä tulee.
Auttaako siis joku hieroja? Ei tuonne syvälle missä tuo tuntuu mikään venytys auta tai minkäännäköiset eri asennot. Treenejä en ole ollenkaan vähentänyt kuitenkaan, enkä haluaisi.

Huomenna pitäisi pyöräillä pari tuntia mutta en mä taida ylttää niin kahvoihin, saas nähdä millä naruilla sitä pyörääkin ohjataan. Ehkä sillä samalla narulla kuin millä safkat lassotaan uunista.

Jos epäilee fasettilukkoa rintarangassa, kannattaa kokeilla seuraavaa:
Keppi selän taakse alimpien rintarangan nikamien kohdalle ja siitä melomisliikettä sekä eteen että taakse päin. Siitä sitten siirtää keppiä aina piskuisen kerrallaan ylös päin ja sama uusiksi. Suurin osa nuista lukoista aukeaa ihan liikkeessä, ulkopuolista voimaa tarvitaan hyvin harvoin.

Myös erilaiset kurkottelut voimakkaaseen uloshengitykseen yhdistettynä ovat tehokkaita nuita aukaisemaan.

No nyt tämä yläselän ongelma on kyllä mennyt häiritsevään suuntaan, äskeinen rintatreeni ei ollut kauhean onnistunut kun en saa oikeata kättä ojennettua eteenpäin.
Risumiehen ehdotus ei toiminut, ja nyt pitäisi kyllä saada yläkroppa toimimaan. Yläselän oikealla puolella lapaluiden välissä jossain syvemmällä siis viiltää kun yrittää ojentaa kättä eteenpäin. Auttaako siis hieronta tuohon? En viitsi turhaan mennä rahojani haaskaamaan jos ei autakaan.

itellä ainakin tuolla lavan välissä on aina pahimmat jumit hermojen kanssa.

ja vaikka toi hieronta ei sun ongelmaan auttaiskaan, tuskin oot rahojas silti haaskannut...

mutta ite veikkaisin että hermot mytyssä. itellä esim vipareita tehdessä saattaa vihloa just tuonne lapaluun väliin jos on paha jumi päällä...samoin kevyt penkki muljuttaa hermoja siellä lapojen välissä mulla.

hieronta ja tieten 1-2vko täyslepoa on toinen vaihtoehto, sekin toimii ihan ok

e: tuli mieleen sit yks vinkki minkä kuulin:
teippaa 2 tennispalloa yhteen ja selälleen lattialle ja tennispallot selän alle. sit venyttää käsiä mahdollisimman "ylös" eli kauas varpaista. välillä vähän vaihtaa tennispallojen kohtaa.

sit itellä naksahtelee mukavasti selkä kun vinolla vatsalaudalla jää pää alaspäin roikkumaan keskikroppa rentona. sen jälkeen vielä hitaasti vatsoja niin venyttää selän lihaksia

itellä ainakin tuolla lavan välissä on aina pahimmat jumit hermojen kanssa.

ja vaikka toi hieronta ei sun ongelmaan auttaiskaan, tuskin oot rahojas silti haaskannut...

mutta ite veikkaisin että hermot mytyssä. itellä esim vipareita tehdessä saattaa vihloa just tuonne lapaluun väliin jos on paha jumi päällä...samoin kevyt penkki muljuttaa hermoja siellä lapojen välissä mulla.

hieronta ja tieten 1-2vko täyslepoa on toinen vaihtoehto, sekin toimii ihan ok

Jaa, hermojumi kuulostaa järkevältä selitykseltä. Ehkä se on sitten vaan keksittävä jostain se hieroja, ja jos se ei auta niin pitää varmaan olla hetki treenaamatta jos millään malttaa. Kiitti vinkistä!

Jaa, hermojumi kuulostaa järkevältä selitykseltä. Ehkä se on sitten vaan keksittävä jostain se hieroja, ja jos se ei auta niin pitää varmaan olla hetki treenaamatta jos millään malttaa. Kiitti vinkistä!

nou roplem. en kyllä uskalla luvata että sulla moinen ois mutta oireet kuullostaa tutulta.

ja semmonen vinkki jos meet hierottavaks, että ota kunnon hieroja eikä mitään hentoa naista. jos on kunnon jumi niin sen hieronnan pitää vähän sattuakin tai siitä ei oo kauheesti hyötyä pitemmällä aikavälillä.

ja pahimpaan kipuun auttaa tieten jos keksit jonkun systeemin tosiaan minkä saat about lapojen reunojen leveydelle kun selkä on levossa(mulla on semmonen hieronta-auto vai mikälie piikkipyörä) ja sen päälle makaamaan ja heiluttelee selkää sivusuunnassa niin että hermot rutisee. saattaa aiheuttaa jänniä tuntemuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nou roplem. en kyllä uskalla luvata että sulla moinen ois mutta oireet kuullostaa tutulta.

ja semmonen vinkki jos meet hierottavaks, että ota kunnon hieroja eikä mitään hentoa naista. jos on kunnon jumi niin sen hieronnan pitää vähän sattuakin tai siitä ei oo kauheesti hyötyä pitemmällä aikavälillä.

ja pahimpaan kipuun auttaa tieten jos keksit jonkun systeemin tosiaan minkä saat about lapojen reunojen leveydelle kun selkä on levossa(mulla on semmonen hieronta-auto vai mikälie piikkipyörä) ja sen päälle makaamaan ja heiluttelee selkää sivusuunnassa niin että hermot rutisee. saattaa aiheuttaa jänniä tuntemuksia.

Joo mä en ole eläissäni hierojalla käynyt niin tekisi mieli ottaa just sellainen hento nainen lääppimään, mutta kai pitää valita jotain tehokkaampaa, vaikka mayorsiltä kun siellä näköjään joku runnoo ihmisiä ihan kiitettävästi :P

Hehe mä yritin salilla tota kun tein vinopenkkiä, yritin hinkata lapaluiden väliä sitä penkkiä vasten, lopetin kun tajusin että ympärillä on muitakin ihmisiä :lol2: mutta toi on ihan hyvä idea ensiapuun vaikka samantien, kun pitäs lähteä tästä töihin kohta pyörällä, aargh.

Back
Ylös Bottom