Kipu olkapäässä (pystysoutu, vipunosto sivulle)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mafiatar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minullakin on olkapäät hiukan rutissut vipareissa sivuille, tosin minkäänasteista kipua ei tunnu. Mutta se ääni häiritsee... Missään muussa liikkeessä ei kuulu mitään.

Eilen kokeilin olkapäätreeniä siten, että tein heti ensimmäisenä liikkeenä juuri viparit sivulle (tietysti lämmittelyt alla), ennen olin tehnyt pystypunnerruksen ja pystysoudun ensiksi, ja kas himputti, eipä kuulunut yhtään mitään! Eli olisiko tuossa ongelmakohdassa siten ihan oleellista, että ei tee sivuvipareita väsytetyillä olkapäillä, mene ja tiedä... Luulenpa myös, että mulla on AIVAN liikaa liikkeitä olkapäille (4 eli pystypunnerrus, pystysoutu, viparit sivuille ja eteen) joten toistaiseksi jätän puolet pois. Olkapäät kun saavat muutenkin kyytiä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hienoa. Rikoin sitten jotain tänään olkapäästä jäällä treenejä vetäessäni. Vasen käsi ei liiku juurikaan ilman pistävää kipua. Ja huomenna olis penkkipäivä..

Zone-sarja -42%
Nonni. Tänään kävin lääkärillä, eikä se paljon ihmetellyt, vaan lätkäisi kaksi viikkoa pelikieltoa. Rasitusvamma spinatus-jänteessä olkapäässä. Jää sitten aika yksipuoliseksi jalkatreeniksi tämä kaksi viikkoa, jos ei saa lainkaan olkapäätä (joka rutisi perjantaina ihan prkleesti sjmv:ssäkin) rasittaa. :curs:

Tilanne ei onneksi ole enää niin paha, olen viikonloppuna sivellyt siihen kerroksittain voltaren-kipugeeliä ja syönyt buranaa. Tosin kannoin kaupungista just kasan kirjoja ja jopa niiden kantaminen (toisessa kädessä käsilaukku, toisessa kirjakassi) sai olkapään ärtymään.

Lääkäri kielsi mua enää nostelemasta niitä prässin levyjä sinne ylös... Keksikääpä joku hyvä vinssi, millä saan ne levyt sinne rekkiin. Kaksi viikkoa suunnitteluaikaa. :hyper:

Tästlähin aion tehdä paljon kiertäjäkalvosimia ja vähemmän kovia pystypunnerruksia yms. :david:

Juu, burana & voltaren -kuurilla myös... Olkapäät rutisee niin prkleesti ja ihan sairaan kipeet pelkästä kauppakassien kantamisesta. Että voi ärsyttää! Ens viikolla meen kyllä jo kevyesti kokeileen kestääkö.

Lisätään tähän vielä venähtänyt polvi (joka on kyl jo paranemassa mut en uskalla viel kyykätä) ni hyvin menee...

Latest posts

Back
Ylös Bottom