kipu kysymys

kun salilla käymiseen tulee pitkä tauko jostain syystä ja sen jälkeen lihakset tulee
mulla ainakin kipeeks. ni voiko silloin tehdä treeniä vaikka paikat ovat kipeenä? ei tietenkään pysty tekemään normaaleilla painoilla. Onko se kannattavaa?

Yleensä kipeitä lihaksia ei reenata. Ja jos palautuminen on esim. jaloissa kesken niin ei välttämättä käsiäkään kannata treenata sillä se vie tehoja reeneistä ja molempien lihasryhmien palautuminen kärsii. Ylikunto on helppo saavuttaa jos reenaa eikä palaudu.

Aiheeseen liittyen: mulla on nyt toista päivää jo jalat niin kipeet keskiviikkosen treenin jälkeen, että käveleminenkin on yhtä helvettiä. Tänään pitäis olla mave, kannattaako tehä sitä ollenkaan? Viime viikko oli kevytviikko, enkä tehnyt silloin jalkoja ollenkaan, joten ne ovat nyt kahden viikon tauon jälkeen poikkeuksellisen kipeät.

Sahaaja sanoi:
Aiheeseen liittyen: mulla on nyt toista päivää jo jalat niin kipeet keskiviikkosen treenin jälkeen, että käveleminenkin on yhtä helvettiä. Tänään pitäis olla mave, kannattaako tehä sitä ollenkaan? Viime viikko oli kevytviikko, enkä tehnyt silloin jalkoja ollenkaan, joten ne ovat nyt kahden viikon tauon jälkeen poikkeuksellisen kipeät.

en suosittele. kannattaa antaa lihasten kunnolla palautua. mave kuitenkin ottaa myös jaloille

Back
Ylös Bottom