King of Kings 17.5.2019 Helsingin Kulttuuritalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

AndyS

Mode
10365960_1398335220389000_1884155797648632885_n.jpg

Näistä linkeistä saat tietoa King of Kings -organisaatiosta:

http://kokfights.com/

https://www.facebook.com/kokfights/

Laitoin podcastiini hieman juttua King of Kingsistä sekä yleisesti että tästä Helsingin tapahtumasta.

Andyn Alapotku podcast #11 - King of Kings

Jokin aika sitten King of Kings ammattilaispotkunyrkkeilyorganisaatio ilmoitti tulevansa Helsinkiin vuonna 2019. Juttua siitä, mikä KOK on, miksi se on valinnut Suomen tapahtumapaikaksi ja mitä mahdollisuuksia tämä avaa suomalaisille

View: https://www.youtube.com/watch?v=Naz6rENLwE0

Ketä suomalaisia toivoisitte näkevänne tapahtumassa ottelemassa?

Seuraavat ottelijat halusin nähdä ottelemassa !
Daniel Forsberg
Volodymyr Holubiev
Pok Jääskeläinen
Lauri Suomela
Jussi Santalahti
Jussi Pirttikangas
Ossi Kokkoniemi
Riku Mikkonen
Henri Kurttila
Deo Phetsangkhat

Hämmästyttävän vähän tämä postaus saa huomiota somessa(sekä keskustelua täällä) kun ajattelee sitä että kansainvälisesti iso organisaatio on tulossa Suomeen pitämään kamppailutapahtumaa joka onnistuessaan voisi tehdä sen että kyseinen organisaatio nähtäisiin myös tulevina vuosina Suomessa !

ps.kaksi Suomalaista ottelijaa nähdään KOK organisaation tapahtumassa vielä tämän vuoden aikana

Striimi on myös julkistettu tuonne. Hinta 4,99$ eli tämän päivän kurssilla 4,38€. Halvimmat liput paikan päälle on 33€, joten kannattaa ilman muuta tulla Kulttuuritalolle, jos asuu Etelä-Suomessa, mutta täällä pohjoisessa striimi voi olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Itse suunnittelin lähinnä katsovani matseja kehäkulmasta.

http://kokfights.tv/

Jos ilmaisstriimi löytyy tai tulee mmatorrentteihin niin saatan katsoakkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Komppaan maltsun kommenttia ja jatkan samalla sanomalla että jos Cage ja siellä ottelevat Suomen huippu vapari ottelijat saavat Kultsan täyteen niin luulisi että Suomalaiset kamppailu-urheilu katsojat tulisivat myös paikanpäälle katsomaan Suomen huippu pystyottelijoita jotka ottelevat K1 potkunyrkkeily säännöillä !

Lyhyesti sanottuna nyt olisi kunnon lyönti ja potku mättöä tarjolla joten ei muuta kun ostamaan lippu KOK tapahtumaan www.ticketmaster.fi

Minä en sitten ole mikään järjestäjätahon edustaja tässä tapahtumassa. Kulmahommalla tarkoitin sitä että toivon ja uskon, että meidän saliltamme on ottelijoita kehässä.

Noin yleisesti tuo muutaman euron maksava striimi on minusta aika toimiva systeemi. Voi katsoa ne tapahtumat jotka kiinnostaa ja taloudellinen satsaus ei ole kellekään sellainen, että tarvitsisi miettiä, että raskiiko ostaa.

Itse olen vähän skeptinen illan onnistumisen suhteen.

A) Ei suomalaiset oikeasti ole kovin halukkaita maksamaan kamppailu-urheilusta.

B) Potkunyrkkeilyssä ei oo tainnu olla iha hirveessä huudossa ollu viimevuosina Suomessa.

Mielelläni olen toki väärässä, eikä tuo kultsakaan tietty mikään mielettömän kokoinen areena ole. Toivotaan parasta. Jos työ ja muut aikataulut sallii, niin kyllä itse aattelin paikalle pyrkiä, vaikka se vapaaottelu onkin enempi se mun juttu.

Tässä KOKin systeemissä kannattaa huomata se, että heillä on paitsi tuo striimipalvelu, niin FightBox televisioi tapahtuman olikohan nyt +60 maahan. Eli lipputulot ei ole ainoa tulonlähde ja kansainvälinen näkyvyys sponsoreille on erilainen kuin paikallistapahtumassa.

Esim. Kyproksen ja Englannin tapahtumissa heillä oli varmaan pienempi halli kuin Kulttuuritalo ja nekään ei olleet täynnä. Toki sitten on taas näitä Baltian ja Moldovan tapahtumia, missä voi olla 7000-10000 katsojaa ja Turkissa oli 20000 ihmistä seisomapaikoilla.

Toki se tavoite pitää olla myös saada mahdollisimman paljon yleisöä paikalle, että tapahtuma järjestetään uudestaan, mutta se tulonmuodostus on tosiaan erilainen kuin vaikka Cagella. Itse teen parhaani, jotta kaikki pystyottelusta kiinnostuneet tulisivat paikalle tai ainakin ostaisivat striimin. Onhan järjetöntä, että treenaajat seuraavat enemmän jotain muuta lajia kuin sitä omaansa, jos omaa lajia on ylipäätään tarjolla.

Mikä järki kommentoida tommosta tähän paikkaan? Kaverit yrittää tehdä tapahtumaa kotimaassa ja saada sen kannattamaan. Come on.
Niin yrittävät, kerroin oman kiinnostuksen tasoni kyseistä tapahtumaa kohtaan, ihan samalla tavoin jengi puhuu UFCstä että aikoo striimata, striimejä kysellään etc, miten se tässä tapahtumassa olisi eri?

Niin yrittävät, kerroin oman kiinnostuksen tasoni kyseistä tapahtumaa kohtaan, ihan samalla tavoin jengi puhuu UFCstä että aikoo striimata, striimejä kysellään etc, miten se tässä tapahtumassa olisi eri?
Itse olen sitä mieltä, että jos kaipaa suomeen laadukkaita kamppailutapahtumia, kannattaa kuluttajana niitä tukea ihan ostamalla lippu tai striimi kun joku koittaa jotain laadukasta järjestää. Tämä toki siis vain oma mielipide.

Suositut

Back
Ylös Bottom