King of chaos rpg

http://www.kingsofchaos.com/ , Eli tollanen olis en tiiä onko :wanha: , mutta vuoropohjainen roolipeli, missä perustetaan armeijoita ja liittoumia, kehitetään omaa armeijaa, hyökätään toisten armeijoitten kimppuun ja kaikkea sellaista. Sotilaita armeijaansa saa, ostamalla mercenarieita (jos saatavilla) tai sitten niin että joku henkilö klikkaa sinun ikiomaa "rekrytointi linkkiäsi", minkä tästä pelistä saat rekisteröityäsi.

Pelissä voi kouluttaa joukkojansa erikoistumaan johonkin tai ostaa niille uusia aseita. Pelissä on ranking-lista, missä edetään armeijansa voimien mukaan.

kröhm! niin ja tässä olis mun rekrytointi-linkki, siltä varalta että täältä pakkikselta löytyisi muutama hyvä sydäminen sielu, joka sitä mahdollisesti klikkaisi http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=gzdq6445 jos klikkaat tätä linkkiä niin minä kyllä kiitän ja kumarran sinua!:worship:

edit: muistakaa kuitenkin lukea säännöt jos pelata meinaatte, sillä tää selostus on hieman referoitu.

Oha toi iha hyvä peli.. Ite en enää paljoo pelaile.
Tullu stikee nostettuu täss lähiaikoia aika paljo.
nykyset statsit:
Strike Action 2,075,459,550 Ranked #373
Defensive Action 492,590,802 Ranked #1,486
Spy Rating 409,600 Ranked #34,236
Sentry Rating 198,180,864 Ranked #1,882
Projected Income Next Turn 2,307,606 Gold (in 16 minutes)

Nikki on brolly-
Hyvii pelihetkii sulle, addiktoiva peli on. :)
Nykyää en enaa paljoo pelaile, kaverit hoitaa mun accounttii.

Eli jos on asiaa ni pistä kociss messuu ja kirjota "Mail this to brolly"
Ni tulee ainaki perille, ku en ite lue kaikkii messuja

Kaverin nikillä tuli kirjotettuu vahingossa.. :)

pim sanoi:
nykyset statsit:
Strike Action 2,075,459,550 Ranked #373
Defensive Action 492,590,802 Ranked #1,486
Spy Rating 409,600 Ranked #34,236
Sentry Rating 198,180,864 Ranked #1,882
Projected Income Next Turn 2,307,606 Gold (in 16 minutes)

Aika kunnioitettavat on statsit. Kuinkahan kauan oot mahtanu noin suunnilleen pelata?

Ihan agen alusta on tullu pelattuu.
Tosin nyt viimeset 2kk ei oo tullu tehtyy oikee mitää. Vähä hyökkäiltyy välillä ja semmosta.
Nii paljo kavereita hoitamassa tota accounttii ni ei tartte ite oikee pelailla.
Kyll tota 4kk jaksaa tykittää, sitt alkaa menee hermot.. :)

Back
Ylös Bottom