BB PRO King Kamali

Meikä diggaa :D makeen näköne..
Kamali says: Oink Oink!
020.jpg

Perus pöhökamali, eikä mitään muuta.

Emmä kyllä kehonrakennuksesta mitään ymmärrä. Et kai toi sit on ruma fysiikka.

ihan vitun surken näköinen epämääräinen köntti.

Nää ameriikan starat esiintyy yllättävän paskassa kunnossa medialle siis jopa off season kunnoksi, mut Kr Kamalihan oli näissä vielä suht kuosissa verrattuna esim Rich Gasparin suomen vierailu kuntoon ,Jorma Räty heitti tuhat kertaa kovemman tuplat edestä poussin ja oli yli 40v kun Gaspari oli Olympia kahinoissa.. Kamalillakin ikä painaa ettei viitsi enää runtata läpivuoden ja fyrkkaakin tulee niin voi ottaa vähän kevyemmin välillä..

Voisko joku hieman valottaa minulle, että miksi hepulla on ruma fysiikka?

Kysymys ei siis ole sarkasmia; en ole sen kummemmin perehtynyt kehonrakennukseen, joten mun silmään hän näyttää vain isolta.

Tuossa Kamali näytti vielä aika hyvältä, mutta noiden kahden ensimmäisen pro-vuoden jälkeen suunta on ollut kovaa tahtia alaspäin. Oikeastaan Kamalin ensimmäinen vuosi ammattilaisena oli fysiikan ja sijoitustenkin puolesta miehen paras: pro-debyyttina 3. sija Ironmanissa, heti perään 4. sija Arnold Classicissa (pieksi mm. Dexter Jacksonin), ja vuoden päätteeksi ensimmäisessä Olympiassaan 10. sija.
Voisko joku hieman valottaa minulle, että miksi hepulla on ruma fysiikka?
Keskivartalo on paisunut todella paksuksi, raajat ovat kuihtuneet (sekä reidet että kädet), lihaserottuvuutta ei ole nimeksikään ja kondis on muutenkin lähes aina nykyisin kisoissa pehmeä. Lihasten malli ei ole myöskään Kamalilla parhaasta päästä, vaikkakin huippuvuosina kovassa kunnossa tuo seikka ei hirvittävästi silmään pistänyt.

Back
Ylös Bottom