kinesioteippaus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitus oli siis viitata vain tähän lauseeseen. Jos ei osaa viedä lapoja yhteen ilman rintakehän "pullauttamista" (ns. sotilasryhti), niin kyllä se lannenotko tuppaa voimistumaan. Käsitin, että aloituspostin kirjoittaja vie lavat taakse juurikin tällä tyylillä, että lapoja taakse viedessä tulee ns. sotilasryhti, jonka seurauksena lannenotko voimistuu. Onko tässä jotain epäselvää? :D
Minulle on epäselvää edelleen tämä sotilasryhti. En vaan hahmota. Miten se auttaa ryhtiin että jättää rintarangan köyryyn ja vetää lavat yhteen ja olkapäät taakse? Ei ihme jos ei meinaa olkapäät ja lavat pysyä siinä asennossa. Mutta ehkä aloittajalla on jo valmiiksi rintaranka oikaistu, ja sitten se menee liikaa? Eli liian suora ryhti mutta silti olkapäät eteen?

Minua auttaa mielikuva siitä että rankaa oikaisee ylös ja venyy pituutta. Ehkä aloittajallekin siitä ajatuksesta voisi olla apua.

Melkein pitäisi kuvata lyhyt video siitä mitä tarkoitan niin tulisi selväksi.. :D En ole missään vaiheessa sanonut, että rintaranka jäisi köyryyn, päinvastoin se ojentuu pikemminkin liikaa silloin kun rintakehä pullahtaa. Koetetaas vielä: eli tarkoitushan olisi, että lavat ja olkapäät saisi ryhdikkäästi taakse, rintakehä ei pullahda ja lannerangan notko ei voimistu. Nyt olen käsittänyt, että aloituspostin kirjoittaja saa kyllä lavat ja olkapäät taakse, mutta samalla rintakehä pullahtaa auki (eli tulee linkin kaltainen ns. sotilasryhti eli tuo oikeanpuoleinen asento http://thepowerofposture.net/wp-content/uploads/2013/11/teresachest2.jpg), jonka seuraksena lannerangan notko voimistuu. Taisit nyt virheellisesti käsittää, että rintakehän pullahtaessa rintaranka menisi juuri päinvastaiseen suuntaan kuin linkin kuvassa?

Melkein pitäisi kuvata lyhyt video siitä mitä tarkoitan niin tulisi selväksi.. :D En ole missään vaiheessa sanonut, että rintaranka jäisi köyryyn, päinvastoin se ojentuu pikemminkin liikaa silloin kun rintakehä pullahtaa. Koetetaas vielä: eli tarkoitushan olisi, että lavat ja olkapäät saisi ryhdikkäästi taakse, rintakehä ei pullahda ja lannerangan notko ei voimistu. Nyt olen käsittänyt, että aloituspostin kirjoittaja saa kyllä lavat ja olkapäät taakse, mutta samalla rintakehä pullahtaa auki (eli tulee linkin kaltainen ns. sotilasryhti eli tuo oikeanpuoleinen asento http://thepowerofposture.net/wp-content/uploads/2013/11/teresachest2.jpg), jonka seuraksena lannerangan notko voimistuu. Taisit nyt virheellisesti käsittää, että rintakehän pullahtaessa rintaranka menisi juuri päinvastaiseen suuntaan kuin linkin kuvassa?

En käsittänyt että jäisi pyöreäksi vaan että sitä tavoitellaan että rintaranka ei oikenisi. Tuosta kuvasta oli kyllä apua. Kiitos. Eli aloittajalla ilmeisesti on jo sittenkin ihan hyvä ryhti yläselän osalta ja kun lavat vie yhteen, niin sitten jotenkin ikään kuin nojaa taakse. Ehkä tosiaan se pituuteen keskittyminen auttaisi tuossakin yhtä lailla kuin kyttyräselkäisille. Onkohan rinta miten kireä, jos sitä tekee mieli kompensoida rangalla lapoja liikuttaakseen?

Tuppaa nykyään olemaan vähän jokaisella rinta kireänä. Helpottaisi jos AP vastaisi itse, tosin tämäkin ketju aloitettu noin vuosi sitten.

Niin joo loppuvuodesta tullut takaisin pinnalle ketju. En edes tajunnut että aloitus itsessään on vuoden vanha. Olisi kyllä hauska kuulla miten kävi. Oliko teipeistä apua tai mitä fyssari sanoi ja mikä on selän tilanne nyt. :)

Back
Ylös Bottom