Kim Kold täyspitkän elokuvan pääosassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Le Vee
  • Aloitettu Aloitettu
Vanha ketju mut pitää nostaa ylös kun tuli tää leffa Netflixistä katottua. Mielenkiintoinen yksityiskohta, kohdassa 51:30 vilahtaa nimittäin Nyyssölä :) Kohtaus jossa Dennis menee Pattayalaiselle salille ja siellä joku kaveri näyttää hänelle kansioo josta löytyy kisakuvia Denniksestä (Kimistä). En tiedä huomasiko muut tarkkasilmäiset tätä.

Vanha ketju mut pitää nostaa ylös kun tuli tää leffa Netflixistä katottua. Mielenkiintoinen yksityiskohta, kohdassa 51:30 vilahtaa nimittäin Nyyssölä :) Kohtaus jossa Dennis menee Pattayalaiselle salille ja siellä joku kaveri näyttää hänelle kansioo josta löytyy kisakuvia Denniksestä (Kimistä). En tiedä huomasiko muut tarkkasilmäiset tätä.

en mä ainakaan mitään huomannu vaikka katoin

en mä ainakaan mitään huomannu vaikka katoin
Onhan herrat samoissa kisoissa ollut. Taisi Bisley itse, tai sitten joku muu, postaa kuvan pakkikselle missä ovat yhteiskuvassa.

Tuossa leffan kohta:

kold-nyyssola.webp

Eli Nyyssölä tuossa vasemman sivun kuvan oikeassa laidassa.

EDIT: Oisko tää kuva peräti samasta tilanteesta:

brap01.webp

No lava ja kisat on ainakin samat!

Back
Ylös Bottom