Kilpailuihin tähtääminen natikkana, mahdollista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cat-1
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Tämä on arka aihe, mutta toivoisin saavani totuudenmukaista tietoa kanssasisarilta.

Onko kilpaileminen (siis menestysmielessä, ei pelkästään osallistumisen ilosta)
mahdollista ns.natikkana? Minut on moneltakin taholta tyrmätty täysin kun olen edes maininnut treenaavani kisamielessä ilman apuja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Täysin mahdollista.

Tiiätkö mie mietin ihan samaa eilen ja lähinnä sitä että onko se mahollista naisten kehonrakennuksessa? Kyllä vielä body fitnessin/fitnessin massoihin on täysin mahdollista mutta kehonrakennus askarruttaa..

:eek: ikuinen mysteeri :D Kyllä ainakin fitness puolella puhtailla pyöritään...vois olla rivistö erinäköistä jos porukka ei olisi puhtailla ;)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Mun on nyt laitettava kans lusikkani soppaan:D
Annie Stark tästä on jo monesti puhunukki, että kireys luo kummasti illuusiota suuremmasta lihasmassasta.

Kaikille anteeks, jos ja kun ärsyttää, et punkeen tän kuvan tänne. Ite kuitenki oon aina pakkiksella nauttinu käytännön esimerkeistä.
Fotossa Ärrä, kesällä -06, valmistautumassa syksyn Body Fitness karsintoihin. Ei todella mikään kisakireä vielä, mutta todellakin vain jumpalla tehtyä lihaa kuvassa.

Liitteet

• oma piha.webp
    oma piha.webp
    37,5 KB · Katsottu: 626
Kyllä mun mielestä ainakin suomessa pystyy (ja pitääkin!) kisata natuna. Jos on geenit, treenit ja kaikki muu kohdillaan niin varmasti myös kehonrakennuksessakin, mut se vaatii vaan pidempää treenitaustaa..

Ehdottomasti pystyy. Jos meinaa suurempiin lihasmassoihin, niin aikaahan se vie naisella ihan perkeleesti. Mutta eihän tässä kiire ole. Ei se päämäärä, vaan se matka :thumbs: Jokaisen henkilökohtaisia valintojahan tällaiset asiat on. Mutta alkuperäiseen kysymykseen: toki.

Tuo Ärrän kuva kertoo todella paljon. Se kireys tekee taikoja ...

Varmasti pystyy menestymään natikkana body fitness ja fitness kisoissa,ainakin suomessa.Suomessa kun on hieman eri kriteerit kuin ulkomailla.Mut jos naisten kehonrakennuksesta puhutaan niin vaikea uskoa että pelkällä kaurapuurolla pärjää!

Mut jos naisten kehonrakennuksesta puhutaan niin vaikea uskoa että pelkällä kaurapuurolla pärjää!

Naisten kehonrakennustakin on monella eri tasolla. On ammattilaistasoa, amatööritasoa, amatööritasoakin on monenlaista. Naisten kehonrakennuksesta puhuttaessa ei tulisi aina heti ajatella jotakin Iris Kyleä ja Yaxeni Oriquenia, eikä välttämättä heti MM tasoakaan, ja näin suoranaisesti ajatella, että kilpaileminen naisten kehonrakennuksessa "puhtaana" on mahdotonta. En mäkään mikään idiootti ole, etten tietäisi, mitä hommat vaatii. Mutta tiedän myös sen, että kilpaileminen kehonrakennuksessa puhtaana on ihan mahdollista. Katselkaapas vaikka DC:n ja LP:n kuvasatoja menneiltä vuosilta: hyviä esimerkkejä siitä, että naisten kehonrakennuksessa voi kilpailla ilman hirmumassoja, ja silti näyttää äärimmäisen hyvältä siellä lavalla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom