Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta ei kaikki pakkislaiset ole "puntinnussijoita", siksi nuo kaikki slogan yms. hommelit paidoissa ei mun mielestä ole oikein hyviä. Tässä meikän ehdotus, tuosta P-logosta kauluksessa ylhäällä jengi voisi bongailla toisiaan (koska kuitenkin jos on välikelejä ja takki auki niin tuo jää hyvin näkyviin) ja ite pakkotoisto.com teksti tossa sydämmen päällä niin tietää sitten mistä on kysymys. Konservatiivista, mutta toimivaa?

Liitteet

• paita1.webp
    paita1.webp
    4,6 KB · Katsottu: 221
Iso P-kirjain koukistetusta kädestä sarjakuvamaisesti taiteiltuna. Eli P:n kaari olisi käsivartta ja itse suora palkki kylkeä ja kaulavartta. Etusormi suoristettuna sulkee ympyrän. Nopsa raakapiirros ohessa.

Tämä isona selkään ja rintaan pienellä pakkotoisto.com vakiofontilla. Tai kirjain rintaan ja pakkotoisto.com niskaan. Väreinä toimisivat punaisen, mustan ja valkoisen eri yhdistelmät. Ja miksei keltasininenkin.

Simppeliä ja kaunista.

Liitteet

• PakkotoistoP.webp
    PakkotoistoP.webp
    7,5 KB · Katsottu: 180
Paljon oli hyviä. Yks kuiteskin kolahti ihan täysillä. Riipisen viimenen. Se on siinä!!!

Muutama yksinkertainen kuva.

Liitteet

• p1.webp
    p1.webp
    9,6 KB · Katsottu: 197
  • p2.webp
    p2.webp
    10 KB · Katsottu: 189
  • p_taka.webp
    p_taka.webp
    5,8 KB · Katsottu: 183
Vielä yksi

Edellisen postin linkki lakkaskin näköjään toimimasta, eipä se kummonen paita ollukkaan. Mitä enemmän näitä koittaa sommitella, sitä yksinkertaisempaan vaihtoehtoon taipuu. Tässäpä toinen viritelmä. Noita P-logoja oli jollain muullakin ketjutettuna, näytti sen verran kivalta että ajattelin vähän soveltaa ideaa. URLin alle vois tietysti virittää sloganin.

justerr:in ideaa hieman kehiteltynä. Tuli tehtyä kahdessa sekunnissa, ehkä olisi näyttänyt paremmalta jos myös 110% ja viivat olis valkoisella, kuten tuo .com .. noh kokkeillaan..

edit: ja lisätty valkoinen malli :)

Liitteet

• 8.webp
    8.webp
    6,6 KB · Katsottu: 151
  • 9.webp
    9.webp
    7,2 KB · Katsottu: 149
Belmondo sanoi:
K.I.S.S:
PAKKOTOISTO.COM
Lightweight, baby!

Tai sitten jotain missä on logon alla tollanen hymiö. :curs: tai :rock: tai :D tai :kuola: tai :wall: tai :love: tai :kippis1:

Tai miten olis: PUHU HITAASTI - OLEN BOUDARI

Sellanen jossa lukee "Rahkaa beibe, rahkaa".

Hansu81 matrix-henkinen nrotausta oli ihan hauska idis. Netti on kuitenkin iso osa tätä hommaa. Sitten tuli mieleen, että toi pakkislogo ois varmaan hyvä säilyttää
aika originaalina, jotta pakkotoiston ulkoinen merkki p-logo olisi sama netissä ja kaikissa tuotteissa. Ei ehkä ihan kuningas paitaa ole vielä näkynyt, mutta hyviä toki useita. Eli narisija osastoa kun ei itse osata :)

Uutta ideaa puski taas. Näin pienestä kuvasta ei näy, mutta sormuksessa lukee "pakkotoisto.com" :evil:

pakkispaita8.jpg

Ja alkuperäinen lause leffastahan oli "one ring to rule them all" :)

Nyt on itse niin ruosteessa ettei pysty mitään hahmottelemaan mutta sen verran on pakko sanoa, että noi sloganit ampuu vähän ylitse. Ainoa slogani minkä itse kelpuuttaisin (mitä noita nyt on tullut nähtyä) on se "Powered by Pakkotoisto.com". Yksinkertainen on kaunista se on fakta.

Tässä paras pitkähihainen: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=17897&d=1133828369

Paras lyhythihainen: http://imagehost.darkernet.co.uk/i/paita2.jpg mutta tribaalit eivät välttämättä aihepiiriin niin sovi.

Laita rauta tottelemaan
pakkotoisto.com

Ei mitään monimutkaista tai kauheaa tribaali hässäkkää, kiitos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom