Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos itelläni olisi vain aikaa ja innostusta, niin voisin jonkinlaisen paidan värkätä, mutta nyt on vaan niin ettei ehdi millään opiskelujen takia. Mutta jos sitä joululomalla vaikkapa.

Tjaa, toi Daydreamin paidan kuvio on ihan hieno sinänsä, mutta eihän tuollaista kehtaisi pitää missään päällään. Jossain festareilla ja autokorjaamon tupakkapaikalla kyllä. Neukulla on ihan tyylikäs vaihtoehto.

Sitten sitä paitaa, mikä tahansa voittaakin, niin voisko sitä saada myös tank toppina? ;)

Itse kallistuisin myös noihin neukun official member-leimoihin. "No pain no gain" on hienosti toteutettu ja siistikin, mutta tuo slogan on kyllä jo kärsinyt melkoisen inflaation viimeisen 20v. aikana.

Itse kallistuisin myös noihin neukun official member-leimoihin. "No pain no gain" on hienosti toteutettu ja siistikin, mutta tuo slogan on kyllä jo kärsinyt melkoisen inflaation viimeisen 20v. aikana.

Hyvin sanottu, olen samaa mieltä :david:

No pain no gain on kyllä tosiaankin aivan puhki kulutettu fraasi, sitä ei tulla laittamaan paitaan. Joudun käyttämään mestan omistajana hieman päätösvaltaa ja valitsemaan vain saittia tarpeeksi hyvin edustavat vaihtoehdot. Neukun paidat ovat aika cooleja.

Mielestäni tää nykynen paita on todella siisti ja olis myös mukavaa, että tuleva paita noudattaa edellisen perinteitä, eli olisi melkoisen hillitty. Jotenkin ei vaan joku puhkikulunut fraasi + veriroiskeet oikein iske, tai sitten joku ''hauska'' teksti keskellä paitaa isolla fontilla. :rolleyes:

Oli tylsää.. :rolleyes:

Liitteet

• paita.gif
    paita.gif
    19,9 KB · Katsottu: 530
Mun mielestä jokainen paita, jossa on jonkinlainen fraasi, alkaa olla melko väsynyttä. Kumma kyllä, omasta kaapista näitä "tekstipaitoja" löytyikin muutama.:nolo: Ei löydy enää. Sama homma pipojen kanssa. Kuka laittaa päähänsä pipon, jossa lukee IDIOOTTI? Eiks ne nyt ole selvää joka tapauksessa, kun pipon alle katsoo.

Lyhyt teksi saa olla, esim. just pakkötöistö.com, mutta ei mitään "Today is my squat day, so shut the fuck up and keep the mouth shut you fucking fuck!!!:pääkallo:"

Mun mielestä jokainen paita, jossa on jonkinlainen fraasi, alkaa olla melko väsynyttä. Kumma kyllä, omasta kaapista näitä "tekstipaitoja" löytyikin muutama.:nolo: Ei löydy enää. Sama homma pipojen kanssa. Kuka laittaa päähänsä pipon, jossa lukee IDIOOTTI? Eiks ne nyt ole selvää joka tapauksessa, kun pipon alle katsoo.

Lyhyt teksi saa olla, esim. just pakkötöistö.com, mutta ei mitään "Today is my squat day, so shut the fuck up and keep the mouth shut you fucking fuck!!!:pääkallo:"

samaa mieltä. noi tekstit voi jättää pois paidoista. Logo & Url paitaan vain.

Tuo on siisti, vaikka no pain no gain onkin aika :wanha:

Mutta siisti joka tapauksessa :thumbs:
Niin ja saakohan tota paitaa sitten tank toppina??

Itseäkin vähän haittaa nyt noi roiskeet, mutta ostaisin kyllä vaikka ne siinä olisikin...mieluummin roiskeet kuin muutama päivänkakkara ja leskenlehti:D
Voi miten oliskin ihanaa kirmata laitumella keltanen pakkispaita päällä, jossa on kuvia päivänkakkaroista ja kärpäsistä. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom