KILPAILU; logo lakiasiaintoimistolle

Pyranha sanoi:
Tallensin koneelle ensin toimii XP:een picture previewillä. Sisältää viitisentoista ehdotusta :whip:
Tuolla tavalla se tosiaan näyttää avautuvan, en tiedä mikä on. Normaali jpeg pitäisi olla kyseessä.

Simppeli ja helppo laittaa käyntikorttiin.

Liitteet

• lt2.webp
    lt2.webp
    4,3 KB · Katsottu: 535
Vaikea tehdä toi, kun Lakiasiaintoimisto on sen verran pitkä sana, että sitä on paha saada yhdistettyä grafiikkaan. Tossa jotain hätäistä viritelmää kuitenkin, kaikki värit sun muut ovat säädettävissä ja kuvat skaalattavissa, jos tarvitsee.
ta2.jpg

-edit. Kokeilin kovaa taustavarjoa tohon ylempään ja se toimi pirun hyvin. En viitti kuitenkaan käydä laittamaan sitä tähän, kun neukku tai klovni putsaavat kuitenkin pöydän.

rafael30 sanoi:
Vaikea tehdä toi..

Ylempi on ihan toimiva ratkaisu mun mielestä. Tuo lakipykäläsymbolihörpäke on duunattu ihan siististi, taidan varastaa idean :D

EDIT: No voi hanuri. Tuollaisia hörpäkkeitä näyttäis olevan käytössä jo..

Pari eri tyylistä versiota..

ta2_1.jpg

Klassinen takuuvarmasti toimiva logo. Lakipykälä mukana niin kuin monissa muissakin alan firmoissa..

ta2_2.jpg

Ei niin klassinen, ajan henkeä huohottava logo..

ojuni sanoi:
Rocks!
tekstiä voisi kokeilla vielä jotenkin toisin?
Toimii kyllä noinkin ihan hyvin.

Juu. Eiköhän valittuun logoon joudu joka tapauksessa jotain hinkkausta tekemään ennen kuin se on valmis radalle.

Neuvostoliitto sanoi:
Juu. Eiköhän valittuun logoon joudu joka tapauksessa jotain hinkkausta tekemään ennen kuin se on valmis radalle.

Tässä "hinkkausta" omalle voittajasuosikilleni.

- luotettavaa tasapainoisuutta symmetriaa lisäämällä
- yksilöllisyyden korostamista (TA2 isommalla)
- teksti ehdottomasti mustaa valkoisella
- pykälän kuva leimasinmusteen sinisellä (sininen myös korostaa luotettavuutta ja asiallisuutta)
- kirjasin jämäkkä mutta harvennuksella saa vähän kevennettyä fiilistä

Liitteet

• neuvostoliitto2.webp
    neuvostoliitto2.webp
    9,8 KB · Katsottu: 319
Keuliva mopo ei sammaloidu..

ta2_3.jpg

Neuvostoliitto sanoi:
Mistä tuo TA2 tulee?
Tietoahan mulla ei ole, mutta voisiko siinä olla viittaus ko juristin nimeen jos tuo kakkonen lausutaan englantilaisittain [TA tu:]. Tai sitten mun hieno päätelmä meni päin helvettiä ja kaikki NAURAA mulle kun tulin tänne NÖYRYYTTÄMÄÄN itseni.

Mike sanoi:
Vaihappa joku vanha perinteinen fontti. Toimisko siten vielä paremmin?

Antaa nyt mennä tuolla, kun fileet on duunissa. Tuo on Garamondia eli :wanha: ja perinteinen fontti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom