- Ikä
- 42
hc-audio sanoi:Mailia tulossa
Lukaises.
Osallistumiset mieluiten tähän threadiin, ei siis allekirjoittaneelle suoraan sähköpostilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hc-audio sanoi:Mailia tulossa
Osallistumiset mieluiten tähän threadiin, ei siis allekirjoittaneelle suoraan sähköpostilla.
Mike sanoi:The image “http://personal.inet.fi/koti/ojuni/lakiasiaintoimisto_logo.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Tuolla tavalla se tosiaan näyttää avautuvan, en tiedä mikä on. Normaali jpeg pitäisi olla kyseessä.Pyranha sanoi:Tallensin koneelle ensin toimii XP:een picture previewillä. Sisältää viitisentoista ehdotusta :whip:
rafael30 sanoi:Vaikea tehdä toi..
Rocks!Neuvostoliitto sanoi:
ojuni sanoi:Rocks!
tekstiä voisi kokeilla vielä jotenkin toisin?
Toimii kyllä noinkin ihan hyvin.
Neuvostoliitto sanoi:Juu. Eiköhän valittuun logoon joudu joka tapauksessa jotain hinkkausta tekemään ennen kuin se on valmis radalle.
Tietoahan mulla ei ole, mutta voisiko siinä olla viittaus ko juristin nimeen jos tuo kakkonen lausutaan englantilaisittain [TA tu:]. Tai sitten mun hieno päätelmä meni päin helvettiä ja kaikki NAURAA mulle kun tulin tänne NÖYRYYTTÄMÄÄN itseni.Neuvostoliitto sanoi:Mistä tuo TA2 tulee?
Vaihappa joku vanha perinteinen fontti. Toimisko siten vielä paremmin?Neuvostoliitto sanoi:Keuliva mopo ei sammaloidu..
Mike sanoi:Vaihappa joku vanha perinteinen fontti. Toimisko siten vielä paremmin?