Kill Arman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan hauska jakso oli tuo eilinen.

Hyvä tyyppi toi Arman näyttää olevan. Toivottavasti nähtäisiin tulevissakin projekteissa miestä maailmalla.

John Risteriä odotellessa...!

Arman on vastaillut tuolla Potku.net-sivustolla kysymyksiin,
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=11145&start=300

Arman Dallasin jaksosta:
"Superkiinnostava oli Dallas. Seillä tuli aidosti tosi pahasti pataan. Se vietiin ihan maahan saakka ja mua hakataan maassakin. Sain oikein isän kädestä siinä jaksossa. Ja sehän on ihan oikein tälläselle vanupuikolle! :)

Dallasin katurikollisuus ja vapaamielinen suhtautuminen aseisiin jätti myös jälkensä. Texas vois yhtä hyvin olla oma valtionsa. Niillä ei ole mitään tekemistä muun Amerikan, saati muun maailman kanssa.

Todella erikoinen paikka. Jakso on mun lemppareita. Mestari Dallasissa oli loistava. Karismaattinen ja hommansa osaava. Ihan huippu-kamppailija tuo Jon Rister."

Paljon parempi oli tämä kolmas jakso. Sellainen alkukankeus oli karistettu ja Arman esiintyi hieman vapautuneemman oloisesti kameralle. Paljon parempaa juttua irtos. :)

kolmeko niitä on jo tullut ? eikö tää ollu vasta toka ? tymä kysymys oon pihalla.

Arman on iha huikee jätkä ! huumorintajua löytyy ja muutenki mukava heppu. Sarja on loistava ja kuten lähes jokainen on maininnut jakson lyhyyden miinukseksi sanon itekki sit ton.

kolmeko niitä on jo tullut ? eikö tää ollu vasta toka ? tymä kysymys oon pihalla.

Arman on iha huikee jätkä ! huumorintajua löytyy ja muutenki mukava heppu. Sarja on loistava ja kuten lähes jokainen on maininnut jakson lyhyyden miinukseksi sanon itekki sit ton.
Ensimmäinen jakso oli se kun Arman harjoitteli suomessa Hokotar.. Sitä ju-jutsua Auvo Niinikedon opissa, toinen jakso oli kiinasta. Jokainen jakso varmaan tulee katsottua mutta ainoa asia joka häiritsee on otteluiden leikkaus, tosin pakko leikata koska ohjelma aika on niin lyhyt;)

Saman tapasia sarjojahan on tehty muutamiakin kappaleita jo, jos jotakuta kiinnostaa.
Mm. Keho Aseena ja joku muu minkä nimeä ei tule nyt just mieleen. Näissä tosin niillä ohjelman tekijöillä oli jo jonkunlaista kokemusta kamppailulajeista

olipas kambodzassa nättejä tyttöjä :)

Totta! :eek:

Itse sarjahan on virkistävä uutuus. Arman on kyllä ammattimainen kaveri. Aluksi otti päähän tuo lässyttävä ja saarnaava puhetyyli, mutta nyt siihen on joko tottunut tai se on muuttunut vähemmän ärsyttäväksi.

Aika vähän kuvamateriaalia, kun koko ajan oli kertausta ja toistoa. Vähemmän kuin esim. Kung-Fu-jaksossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tosta oikein pysty innostumaan; Armanin karisma ei riitä edes Kanarian reissun selostamiseen ja eilinen kamppailulajien ja travelauksen sekametelisoppa jätti kylmäksi joka osa-alueella. Se "Keho aseena" oli aika höntti sarja, mutta toimi paljon paremmin kuin tämä.

Nyt tulee vihdoin tämä Amerikan jakso, jossa Jon Rister näyttää "Reality-Based" -jumppaa.
Nämä Thaimaan ja muut kauko-idän meiningit on nähty jo niin monta kertaa eri ohjelmissa.

Aluksi otti päähän tuo lässyttävä ja saarnaava puhetyyli, mutta nyt siihen on joko tottunut tai se on muuttunut vähemmän ärsyttäväksi.

Itseäni tuo löysä artikulointi ärsyttää edelleen. Jämäkkyyttä sarjaan olisi saanut ottamalla Armanin sijaan joku miehekkäämpi ääni "selostajaksi".

Itseäni tuo löysä artikulointi ärsyttää edelleen. Jämäkkyyttä sarjaan olisi saanut ottamalla Armanin sijaan joku miehekkäämpi ääni "selostajaksi".
mun mielestä se just ei ois toiminu. ois heti tullu mieleen "olet mitä syöt" tai vastaava. muuten hyvä ja toimiva ajatus, mutta reenejä näkyy omaan makuun ihan liian vähän. eikai kaikki treenit voi olla sellaisia että armania vaan heitellään? kunfu-jaksossa näkyi sentään vähän enemmän.

kuitenkin, olkaa nyt saatana hiljaa! :haart:

jätti toi bokatoro-jakso vähän kylmäksi.. Ei oikee läpät naurattanu. Kungfu oli jees ja se ensimmäinen mutta mutta... kattellaas tänää sitte uudestaa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom