Kill Arman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä kaikki jaksot on puolen tunnin mittaisia (eli käytännössä joku 23 minuuttia). Todella harmi. Kyllä tuollainen ohjelma sen tunnin lähetysajan vaatisi. Pelkään pahoin että noista tulee ihan pintaraapaisuja noista jaksoista. Pakolliset alkulätinät,maisemakuvat, pari minuuttia treeniä, turpaan, ja eikun kotia kohti. Ei paljon varmaan kannata toivoa että niissä ehditään keskittyä yhtään siihen lajitekniikkaan tai muuhun syvällisempään.

Ekassa jaksossa näytti pärjäävän niin hyvin, että toisen seasonin nimi pitäis olla Killar Man.

Ja tosi ärsyttävää kattoa netti-tv:stä kun pätkii niin paljon. Saisivat näyttää uusinnat.

Ekassa jaksossa näytti pärjäävän niin hyvin, että toisen seasonin nimi pitäis olla Killar Man.

Ja tosi ärsyttävää kattoa netti-tv:stä kun pätkii niin paljon. Saisivat näyttää uusinnat.

Mikäs käsinveivatta nettiyhteys sulla oikein on, kun mä just katoin sen kuppasella megasella liittymällä
ja ihan hyvin näkyi?

Itse tykkäsin ekasta jaksosta. Tahti vaan paranee kun toi homma etenee tosta.

Tuotteiden sijoittamisesta sen verran, että jostain ne sarjan tuotantokulut on revittävä, ja ei toi ainakaan itseä haitannut. Jossain Bondissa Jamesin ajelu Fordilla ärsytti ihan vitusti, mutta tää oli pientä.

Juuri katsoin tuon ensimmäisen jakson ja yllätyin positiivisesti. Tulee varmasti seurattua jatkossakin. Mukavan oloinen heppu tuo Arman ja nöyrästi suhtautui koko hommaan.:thumbs:

....Saisivat näyttää uusinnat.

Kill Arman
JIM Klo: 19.30 Pvm: Su 29.03.2009
Suomi. Voiko 38-vuotias, liikuntaa harrastamaton ja bilettävä räätäli muuttaa tapojansa ja onnistuuko soturin kenkiin astuminen? Tässä jaksossa Arman on Auvo Niinikedon opissa ja valmentautuu maailmalle lähtöään varten. Kotimainen realityohjelma. (23') Uusinta tiistailta.

hyvä juttu - jäi näkemättä tiistaina..

Ei mua ainakaan haitannut toi mainostaminen oikeastaan yhtään. Jaksot vähän turhan lyhyitä olisin itsekin sen tunnin kannalla. Mutta odotukset ovat korkeella jo ekan jakson jälkeen ja jokainen jakso on pakko nähdä.

Oli kyllä hyvä Tätä lisää.
Arman on hauska tyyppi.
Ekoja kertoja kun näki kyseisen tyypin moon tv:ssä, niin ihmettelin kukahan tyyppi toikin on, ihme kaveri. Ensivaikutelma ei ollut kovin hyvä, mutta jo kymmenen minuutin katsomisen jälkeen ja myöhemmin useassa eri ohjelmassa/yhteydessä on tullut huomattua, että oikein rento tyyppi kyseessä.
Hienoa, että lähti mukaan tällaiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koko toi ohjelmaidea on lähtöisin Armanilta.

No ei nyt kokonaan, niinkuin jo aiemmin sanoin niin "Keho aseena" toimii aika pitkälti samalla juonella. Poikkeuksena, että siinä tutustumaan lähti tietääkseni entinen jenkkifutari ja joku mma-mies? Joku korjatkoon jos olen väärässä..

edit. joo

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Weapon

edit2. Onhan ohjelmissa tietty eroja paljon, mutta mielestäni perusajatus on sama.
edit.3 et varmaankaan kyllä tarkottanut että herra olisi ihan ite omassa pikkupääsään ton jutun keksiny.
Ajatelin vain korjata ettei tule liikaa ylistystä tyyliniekalle hänen neroudestaan.

Ajattelin vain korjata, ettei tule liikaa ylistystä tyyliniekalle hänen neroudestaan.

..ja se on sulta pois millä tavalla? Onko parempi ettei yritä ja tee mitään, vai se että toteuttaa asioita ja TEKEE niitä?

Väitän, että ko. ohjelma on paras Suomessa toteutettu projekti. Mä ainakin toivon että näitä tulis lisää.

..ja se on sulta pois millä tavalla? Onko parempi ettei yritä ja tee mitään, vai se että toteuttaa asioita ja TEKEE niitä?

Väitän, että ko. ohjelma on paras Suomessa toteutettu projekti. Mä ainakin toivon että näitä tulis lisää.

No sori vitusti kirjotusvirheistä.. niitä sattuu. Tolla varmaan yritit saada mua näyttämään tyhmältä? Tuliko fiksu olo?

En vissiin sanonu, että se on multa millään lailla pois. Itsekkin tykkäsin ekasta jaksosta ja aion katsoa tulevaisuudessakin. Sanoimpahan vaan PILKKU että ei toi mikään uus idea oo. Onko nää mun viestit niin vitun vaikeita ymmärtää?

Edit. Tais purtsi osua aika arkaan paikkaan :). Älä itke jooko? Tykkäsin kyllä todellakin tosta ekasta jaksosta.

Vähän homppelin oloinen seurapiirihelsinkiläinen tuo Arman, mutta ohjelma vaikutti viihdyttävältä. Nämä traditionaaliset lajit saavat hyvää huomiota osakseen ja Arman selviää vähemmällä turpiinsaannille, kuin että menis kamppailu-urheilulajien pariin. Pointseja Armanille siitä, että näyttää tv:n perusteella löytyvän jonkin verran luonnetta.

Ei ole ihan helppoa mennä treenaamaan tuonne mustavöisten joukkoon ihan tavallisena taapertajana, kuten huomasikin niistä Armanin puheista.

Seuraavassa jaksossa vissiin vähän nekkukin vuotaa, joten ei ihan pelkällä taputtelulla mennä.

Kivasti lyödään ihmistä tässä ohjelmassa. Jopa Arman on hauskan oloinen heppu, vaikka onkin helsinkiläinen. Arvostan. Tulee katsottua.

En vissiin sanonu, että se on multa millään lailla pois. Itsekkin tykkäsin ekasta jaksosta ja aion katsoa tulevaisuudessakin. Sanoimpahan vaan PILKKU että ei toi mikään uus idea oo. Onko nää mun viestit niin vitun vaikeita ymmärtää?

Edit. Tais purtsi osua aika arkaan paikkaan :). Älä itke jooko? Tykkäsin kyllä todellakin tosta ekasta jaksosta.

Eipä osunut kalikka nilkkaan, ja hyvä niin. Itselle särähtää aina kun täällä tai missä tahansa muualla, dissataan toisten ideoita ja yrittämistä. Ihan sama, onko kyseessä RMJ:n kokoinen spektaakkeli, Hartwall Areenan rakentaminen, tai se että joku rakentaa vitun hienon auton omassa autotallissaa. AINA joku tulee itkee että "toi on ihan paska". Siitä otin kieppiä. Mut hyvä jos tykkäsit jaksosta.

Ja kirjoitusvirheitä sattuu varmaan jokaiselle. Toisille vähän enemmän kun toisille.. :)

Ja missäköhän mä sanoin, että "toi on ihan paska", en missään. Nicho sanoi, että koko ohjelma idea on lähtöisin Armanilta. Mikä nyt ei ole aivan totta, kun samaisella idealla on jo tehty toi toinen sarja. Minkä todistin tuossa viestissä todeksi. Vähän sama kun alkais kehua American Idolia jenkkien omaksi keksinnöksi..

Tajuutko sä nyt vieläkään mitä mä tuossa postissa yritin sanoa?

Kaikki kunnioitus Armanille, että tuollaista ohjelmaa on alkanut väsäämään.

edit. Jos olisit lukenut tätä ketjua, olisit ehkä huomannut, että olen kirjoittanut aikaisemmin seuraavan:
Täähän on aika samaa settiä kun se jimin "keho aseena", mutta kyllä tää koko roska vaikuttaa mielenkiintosemmalta.

Wrong_internet.jpg

http://www.dailyhaha.com/_pics/Wrong_internet.jpg

Onks sulla nyt joku ongelma? Ensinnäkin vääristelet mun sanoja, etkä pysty ite myöntämään, että käsitit mun jutut väärin..

Eisaatana oikeesti.

edit. lisätty PILKKU

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom