Kiljavaan kursseille viikolla 8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Niin, onkohan ketää pakkislaista lähdössä Kiljavaan kursseille kasiviikolla? Ja täällä varmaan on siellä käyneitä, eli onko siellä treenimahdollisuuksiä järkevällä etäisyydellä ja hinnalla yms.?

Ois kiva jotain tietää kyseisestä paikasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
o/ olen ollut. Kiljavan opistollahan on uima-altaat ja omatkin kuntosalihilavitkuttimet sekä palloiluhalli, joten voihan tuolla omatoimisesti jotain reenailla. Nurmijärvi on vissiin lähin iso paikka, jossa varmaan löytyy parempiakin saleja, jos sellaista haluat.

Omasta oleskelustani tuolla on kulunut jo +10 vuotta, joten päivitystä näihin tietoihin saanet muilta. Lämpimiä muistoja hyvästä ruuasta :kuola: ja aulabaarin karaokesta :rock:

Rajamäen uimahallin sali löytyy lähimpänä. Oisko matkaa n. 5 km.
Muutama vuosi sitten kun vielä asuin Rajamäellä, niin tuli mieluummin käytyä tuolla uimahallin salilla kuin Nurmijärven kirkonkylän salilla. Tosin uudistuksen yhteydessä meni mielestäni huonompaan suuntaan, ainakin näin vapaiden painojen kannattajan puolesta. Mutta kannattaa se silti käydä tsekkaamassa.

http://www.rajamaen-uh.fi/uimahalli/rmuh.nsf/wsivut/kuntosali

Täytyy katsoa minkälaiset kulkuyhteydet tuolta sitten on, kun en sinne omalla autolla pääse meneen. Eli jos ei bussi kulje niin pitäisi kävelymatkan päässä olla jotta viittii lähtee, muuten tulee kevyt viikko. ;)

Jokunen vuosi sitten asuntolan kellarissa oli punttiluola eli penkki ja kyykkypaikka sekä nyrkkeilysäkki. Rajamäen uimahallille on kävelymatkaa n.2-3km. Uimahallin salista en osaa sanoa mitään kun en siellä koskaan käynyt.

No ihan perus tangolla & penkilläkin saa jo ihan riittävät jutut tehtyä yhdelle viikolla. En mä muutenkaan aatellu treenistä streessata tuolla, mutta vois sitä parit treenit vetästä kun aikaa luultavasti siihenkin liikenee ihan hyvin.

No ihan perus tangolla & penkilläkin saa jo ihan riittävät jutut tehtyä yhdelle viikolla. En mä muutenkaan aatellu treenistä streessata tuolla, mutta vois sitä parit treenit vetästä kun aikaa luultavasti siihenkin liikenee ihan hyvin.

Kehityksenmaja on siina aika hollilla. Aijai kun olen monet kivat treenit siella vetanyt. Melkein metsan keskella koko paska. Mutta tosiaan rajamaen uimahallille kannattaa menna, vaikka 3-4 kilometria matkaa onkin Kiljavan opistosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom