Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinkuin yli puolet kansakuntamme miehistä, kuolee sydänongelmiin. Isolla todennäköisyydellä myös sinä sekä minä.Kimmo Elomaa R.I.P. harmillista, kun miestä ei koskaan ehditty haastatella bodaus hommista ja treeni metodeista .ynm
Luulen että Schwarzeneggerin kuolee kanssa sydän ongelmiin kuten Kimmo, mutta toivottavasti niin ei tapahtu vielä moneen vuoteen.
Siitä että hän on herra Kike Elomaa.Mistä Kimmo sitten oli tunnettu kun pitää medioissa kuolinuutinen edes julkaista?
Kimmo Elomaa pyysi minua kirjoittamaan hänen elämästään kirjan. Valitettavasti se jäi nyt puolitiehen. Itse en luonnollisesti sitä vie loppuun saakka ja rahasta hänen nimellään. Uskon, että siitä olisi tullut kiinnostava tarina. Ajattelin tulevaisuudessa heittää pätkiä niistä jonnekin someen. Kyllä ne tarinat ansaitsevat tulla esiin.
Eikos Kike voisi avustaa kirjan kirjoittamisessa (kun sen aika on)? Ei se mun mielesta rahastusta olisi, ethan voinut kuolemaa ennustaa.Kimmo Elomaa pyysi minua kirjoittamaan hänen elämästään kirjan. Valitettavasti se jäi nyt puolitiehen. Itse en luonnollisesti sitä vie loppuun saakka ja rahasta hänen nimellään. Uskon, että siitä olisi tullut kiinnostava tarina. Ajattelin tulevaisuudessa heittää pätkiä niistä jonnekin someen. Kyllä ne tarinat ansaitsevat tulla esiin.
Koin, että sen piti olla juuri Kimmon näköinen. Hän tuskin haluaisi Kiken olevan mukana siinä. Sen verran materiaalia kyllä olemassa Ruotsin vuosista, että eiköhän jossain kohtaa voisi jonkun tarinasarjan tehdä. Kävin syksyn jälkeen harvoin kylässä, kun korona aika ja en viitsinyt altistaa Kimmoa. Kun tapaan itse paljon asiakkaita päivisin niin en vaan viitsinyt. Nyt tietysti harmittaa.Eikos Kike voisi avustaa kirjan kirjoittamisessa (kun sen aika on)? Ei se mun mielesta rahastusta olisi, ethan voinut kuolemaa ennustaa.
Nyt taisitkin muistaa, kuka Kimmo Elomaa on, vaikka päivää aikaisemmin tiedustelit asiaa samassa ketjussa?En väitä mutta haiskahtaa että urakka on saatu kun ei ole ollut tarkoituskaan pelata rehtiä peliä. Varmaan se on jo tuolloin kilpailu urakoista ollut kovaa ja katteet pieniä. Olikos se tämä herra jolle vaimolla oli tapana jättää taskurahaa saunatakin taskuun? Siitä uutisesta ei montaa vuotta ole.
Molemmat iltapäivälehdet on talousrikokset maininnut myös kuolinuutisissaan, vähemmän yllättäen Yle on nostetaan tapetille.
Eiköhän se Yle-vero ole tässä trendissä ainakin osittain taustalla.Tää on 2020-luvulla automaatio meille vihaisille keski-ikäisille miehille. Ylen vihaaminen on trendikästä, vaikka tosi_äijät ei trendejä seuraakaan.