Kike Elomaa -palvonta-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AK-47
  • Aloitettu Aloitettu
Vahvasti epäilen ettei muiden puolueiden (lue HyväIhmisten Puolueiden) kansanedustajien tai heidän puolisoiden kuolemasta uutisoidessa ihan ensimmäiseen uutiseen ympättäisi mahdollisia rikostuomioita.

Antti Kaikkonen on tuomittu luottamusaseman väärinkäytöstä ehdolliseen vankeuteen vuonna 2013.
Antti Rinne sai 2018 tuomion työriitojen sovittelusta annetun lain rikkomisesta.

jne.jne.jne...

Kimmo Elomaa R.I.P. harmillista, kun miestä ei koskaan ehditty haastatella bodaus hommista ja treeni metodeista .ynm
Luulen että Schwarzeneggerin kuolee kanssa sydän ongelmiin kuten Kimmo, mutta toivottavasti niin ei tapahtu vielä moneen vuoteen.
Niinkuin yli puolet kansakuntamme miehistä, kuolee sydänongelmiin. Isolla todennäköisyydellä myös sinä sekä minä.

Siinä on kirjoittamani pätkä Kimmosta jos jotain kiinnostaa.

Istun karismaattista ja ryhdikästä miestä vastapäätä. Meidät erottaa massiivinen tammipöytä, jonka päällä lepää omenakuvainen tietokone. Mies on Kimmo Elomaa. Kaikkien suomalaisten tietämä, mutta harvojen oikeasti tuntema. Salaperäisyyden verho on aina suodattanut hänen elämää. Sitä on paljastunut lähinnä negatiiviset asiat. Väännöt verokarhun kanssa tai kytkökset moottoripyöräjengiin. Nämä asiat ovat kuitenkin pieni marginaali hänen vaiherikkaassa elämässään.

Hän alkaa avata elämäänsä minulle ja keskityn kuuntelemaan tarkalla korvalla miestä, josta yksi piirre nousee ylivoimaisesti eniten pinnalle. Hän on herrasmies. Vanhan ajan arvokkuus, tyylitaju ja moitteettomat käytöstavat. Hän on kunnian mies. Ne tulevat aina ensiksi mieleen, kun kysymys on Kimmo Elomaasta.

-80 luku
Iltapäivälehtien kirkuvat otsikot olivat pommittaneet koko talven Kimmo Elomaan verorästeistä ja kansa sai taas mitä halusi eli skandaaleita. Salskealle nuorelle miehelle oli koko elämä ollut yhtä treenaamista ja kuntosalia. Hän oli myös valmentanut vaimonsa Kike Elomaan maailman parhaaksi kehonrakentajaksi. Salibisnes oli luistanut ja sen oli huomannut myös verottaja. Yllättäen oli tullut satojen tuhansien veroseuraamus. Se oli järkyttävä tosiasia. Kimmo ei kokenut sitä millään muotoa oikeudenmukaisesti. Hänelle jäi lopulta ainoastaan yksi vaihtoehto. Muutto Ruotsiin.

Hänet oli opetettu arvostamaan työtä. Armeijan jälkeiset sanat, jotka äiti hänelle lausui olivat mars mars Kimmo. Nyt töihin. Niinpä nämä sanat mielessään hän tarttui moppiin ja aloitti Ruotsissa koulujen siivoamisen. Urakkatahti sopi hänelle hyvin ja rahaa alkoi tulla siihen malliin, että hän pääsi lopulta kaverinsa kuhmuraiselta sohvalta muuttamaan omaan vuokra- asuntoon.

Ahkeran ja riuskan miehen huomasivat myös rakennuspuolen purkumiehet, jotka saivat houkuteltua Kimmon omiin töihinsä. Moppi jäi ja siitä alkoi yksi ihmeellisimpiä suomalaisia tarinoita. Seuraavien vuosien aikana syntyi Mond Bygg. Kimmo Elomaan perustama rakennusliike, joka valmistutti Ruotsin suurimman urheiluhallin Tukholman Globenin. Se työllisti parhaillaan satoja duunareita ja ruotsalaiset olivat tyytyväisiä suomalaisen yrittäjän työhön. Kai ne ruotsalaiset rakentaisivat edelleen sitä ilman Elomaan panostusta.

Tietysti hallin valmistuttua astui esiin isommat ongelmat. Ruotsin verottaja iski kyntensä Mond Byggin kirjanpitoon. Puhuttiin kymmenien miljoonien veroista, jotka olivat verottajan mukaan jääneet maksamatta. Elomaa oli tietysti tämän jälkeen lehdistön vapaata riistaa. Puhuttiin vain ja ainoastaan talousrikoksista. Kukaan ei maininnut ja tietenkään kiittänyt minkälaisen urakan Elomaa oli saanut tehtyä valmiiksi.
Alkoi vuosikausien piina ja vankeus.

Kimmo Elomaan elämä oli myös paljon muuta, kuin nämä lehdistä luetut juorut. Hänen ystäväpiirin kuuluivat venäläinen mafioso. Ruotsin kuninkaallisia. Serbian valtionjohtoa ja paljon muita vallankäyttäjiä. Hän tunsi Arnoldin, Weiderit ja sellaisia joista Matti Meikäläiset lukevat vai lehdistä.

Kimmo ei kehuskellut. Hän ei sietänyt pullistelua. Hän oli tarinan kertoja vailla vertaa, joka näki ja koki valtavasti. Hänen älykkyytensä ja liikemiesvaistonsa olivat myös vertaansa vailla.Hänen elämä jos kenen olisi elokuva-ainesta. Aika näyttää tarttuuko joku vielä tähän elämänkertaan ja tuo hänen elämänsä valkokankaalle. Itse en ole ainakaan mitään vastaavaa koskaan kuullut.

Kimmo Elomaa pyysi minua kirjoittamaan hänen elämästään kirjan. Valitettavasti se jäi nyt puolitiehen. Itse en luonnollisesti sitä vie loppuun saakka ja rahasta hänen nimellään. Uskon, että siitä olisi tullut kiinnostava tarina. Ajattelin tulevaisuudessa heittää pätkiä niistä jonnekin someen. Kyllä ne tarinat ansaitsevat tulla esiin.

Kimmo Elomaa pyysi minua kirjoittamaan hänen elämästään kirjan. Valitettavasti se jäi nyt puolitiehen. Itse en luonnollisesti sitä vie loppuun saakka ja rahasta hänen nimellään. Uskon, että siitä olisi tullut kiinnostava tarina. Ajattelin tulevaisuudessa heittää pätkiä niistä jonnekin someen. Kyllä ne tarinat ansaitsevat tulla esiin.

Harmi, että Kimmo ehti kuolla ja kirja jäi puolitiehen. Itse en Kimmoa tuntenut, mutta olin joskus eräällä salilla töissä, jonne Kimmo tuli kerran kaverinsa kanssa treenaamaan. Vanhemmiten Kimmo oli luultavasti muuttunut hillitymmäksi, mutta ainakin silloin henkilöprofiili ja sisäänmarssi oli keskiverto persoonaa näyttävämpi ja olemus muutenkin sellainen, että mies ei aijo sivustaseuraaksi jäädä. Jotenkin Kimmosta tuli mieleen Tony Halmeen habitus ja esiintymiskarisma. Turkulaisbodareista sen verran, että mielestäni pullistelu ja kehuskelu ei niin kovin harvinaista ollut, kuten ei Halmeellakaan. Niillähän ne mehevimmät jutut höystetään. ;)

Eikos Kike voisi avustaa kirjan kirjoittamisessa (kun sen aika on)? Ei se mun mielesta rahastusta olisi, ethan voinut kuolemaa ennustaa.

Eikos Kike voisi avustaa kirjan kirjoittamisessa (kun sen aika on)? Ei se mun mielesta rahastusta olisi, ethan voinut kuolemaa ennustaa.
Koin, että sen piti olla juuri Kimmon näköinen. Hän tuskin haluaisi Kiken olevan mukana siinä. Sen verran materiaalia kyllä olemassa Ruotsin vuosista, että eiköhän jossain kohtaa voisi jonkun tarinasarjan tehdä. Kävin syksyn jälkeen harvoin kylässä, kun korona aika ja en viitsinyt altistaa Kimmoa. Kun tapaan itse paljon asiakkaita päivisin niin en vaan viitsinyt. Nyt tietysti harmittaa.

Siinä pikku pätkä Sir Elomaan jutustelusta.

Mond Byggin duunarit istuivat viikonloput paikallisessa baarissa, josta minäkin heitä joskus kävin hakemassa töihin. Toisinaan tuli nopea urakka eteen ja hommiin oli päästävä nopeasti. He tiesivät minun reiluuteni palkka-asioissa ja harvoin töistä silloin kieltäydytään.
Kerran ollessa käymässä samaisessa juottolassa seuraani tunki väkisinkin joku miksilie liikemieheksi itseään tituleeraava äijänkuvatus. En tiedä oliko ainut herran liike nostaa tuoppi huulilleen, habituksesra ainakin niin päättelin, mutta itseäni alkoi lopulta moinen tyyli etoa. Niinpä käskin herran häipyä mölymään vaikka paskahuusiin, mutta mies ei ymmärtänyt selvää suomen kieltä. Lopulta minun oli opastettava itseriittoista bisnesmiestä oikein reippaalla avokämmenellä. Ukko putosi kevyellä kämmenosumalla vatupassiin ja sätki siinä puikot suorina hetken ennen kuin alkoi vikisemään, että elä Kimmo enää. Mä oon Danhammerin Carl.
Tiesin miehen tituleeraavan itseään myös Ghanan prinssiksi, mutta tiesin myös sen, että oikealta nimeltä puku-ukko oli Juvosen Jouko.
Hörppäsin jääveden lopun nieluuni ja poistun tupakankäryisesta krouvista raikkaaseen ulkoilmaan. Ghanan prinssi jäi pärskimään kanveesille. Sen koommin en miestä ole lähelläni enää nähnyt.
Timo Soinia ei muuten Juvosen Joukon rikostuomiot haitanneet ja hän oli ehdolla ihan eduskuntaan saakka. 37 ääntä ei ihan riittänyt sinne. Raiskaustuomio Ruotsissa sai lopulta jopa Soinin järkiinsä ja silloin alias Danhammer sai persujen listoilta monoa. Terveisiä prinssille sinne Ylöjärvelle.

En väitä mutta haiskahtaa että urakka on saatu kun ei ole ollut tarkoituskaan pelata rehtiä peliä. Varmaan se on jo tuolloin kilpailu urakoista ollut kovaa ja katteet pieniä. Olikos se tämä herra jolle vaimolla oli tapana jättää taskurahaa saunatakin taskuun? Siitä uutisesta ei montaa vuotta ole.

En väitä mutta haiskahtaa että urakka on saatu kun ei ole ollut tarkoituskaan pelata rehtiä peliä. Varmaan se on jo tuolloin kilpailu urakoista ollut kovaa ja katteet pieniä. Olikos se tämä herra jolle vaimolla oli tapana jättää taskurahaa saunatakin taskuun? Siitä uutisesta ei montaa vuotta ole.
Nyt taisitkin muistaa, kuka Kimmo Elomaa on, vaikka päivää aikaisemmin tiedustelit asiaa samassa ketjussa?

Molemmat iltapäivälehdet on talousrikokset maininnut myös kuolinuutisissaan, vähemmän yllättäen Yle on nostetaan tapetille.

Tää on 2020-luvulla automaatio meille vihaisille keski-ikäisille miehille. Ylen vihaaminen on trendikästä, vaikka tosi_äijät ei trendejä seuraakaan.

KIKE_ALBUMIKUVAT-016.jpg
KIKE_ALBUMIKUVAT-002.jpg

Back
Ylös Bottom