Kiitos kiitos kiitos !!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Siirtäkää tai poistakaa tää threaddi jos haluatte, mutta meikäläisen on pakko purkaa tätä positiivistä fiilistä, sillä siitä kuuluu 90% teille pakkislaiset :rock:

Ensinnäkin olen löytänyt tasapainon elämässäni ja osa tätä tasapainoa on ollut vajaan kahden vuoden ajan ihana salitreenaaminen. Kiitos teille, jotka olette laittaneet treeni- ja ruokavinkkejä ja auttaneet meitä paremman elämän metsästämisessä :worship:

Sori jos tää on :offtopic: mutta mulla on vaan niin hyvä fiilis !!!!!

OutOfShape sanoi:
Eipä kestä.

Rahalahjoitukset tilille 123456-7890.
Nyt tais sulla tulla kirjotusvirhe, toi ei nimittäin ole mun tilinumero :D

Edit: Niin ja eipä kestä.

Jep, jep, ole hyvä vaan :D

Itsekin meinasin aikoinaan kirjoittaa tällaisen positiivisen avautumisen, mutta sitten jätin sen sikseen. Ilman pakkista olisin vieläkin kynäniskaläski, joka ajais mopolla kouluun.

Kaikki alkoi mulla tiukasta dietistä joka löytyi joskus vuosia vuosia sitten täältä.

Mäkin haluisin jakaa kiitoksia koko pakkiksen poikakuorolle, ootte ollu mun tukena niin vähemmän panettavimmilla kuin panettavimmilläkin päivillä, oon oppinu uusia asioita, lähinnä seksuaalisuudesta ja sen suuntautumiselta.

Kiitos, rakastan for evar <3

Nimimerkillä: pupu-boy-92

Jra sanoi:
:offtopic: Strutsi ja äkkiä!

strutsi.jpg

Mäkin voisin kiittää ja kumartaa pakkotoisto.comia. :) Täältä on saanut paljon vinkkejä ja hyödyllistä tietoa ja välillä on ollu pirun hauskaakin juttua. Kiitos!

Mike sanoi:
Älkääs nyt innostuko jos kaveri antaa palautetta koko forumille. IMO ihan siistiä.
Samaa mieltä. Sitäpaitsi tuo strutsinhuutelu on jo aikansa elänyttä touhua. Typerää, kun joka toiseen trediin on joku huutamassa strutsia paikalle. Voisin lyödä vetoa että moni pakkislainen ei edes tiedä mitä tuo koko strutsijuttu tarkoittaa. :rolleyes:

Ei tiedäkään, joten STRUTSI paikalle välittömästi selittämään mistä on kysymys...

Niin ja kiitos kaunis minunkin puolesta ylläpidolle ja sisällöntuottajille.

Joo onhan täältä monet vinkit saatu. Ois saanu vaan piru vie olla olemassa jo sillon kun oli ite juniori, niin ei ois tarttenu kiivetä perse eellä puuhun :).

TRENT sanoi:
Joo onhan täältä monet vinkit saatu. Ois saanu vaan piru vie olla olemassa jo sillon kun oli ite juniori, niin ei ois tarttenu kiivetä perse eellä puuhun :).

Niin, näin vanhanahan ei oikeastaan ole enää mitään tehtävissä. Tasot laskee, ei nouse painot eikä vehje. Eläkkeelle tästä jo joudettaisiin kaikki ikäloput. :D

Tomi sanoi:
Voisin lyödä vetoa että moni pakkislainen ei edes tiedä mitä tuo koko strutsijuttu tarkoittaa. :rolleyes:

:offtopic:

Olikos se muuten Battle joka heitti ensimmäisenä legendaarisen lausahduksen "Strutsin näkyminen enteilee salaisia kansioita.." tjsp

:D

Sepsis sanoi:
Niin, näin vanhanahan ei oikeastaan ole enää mitään tehtävissä. Tasot laskee, ei nouse painot eikä vehje. Eläkkeelle tästä jo joudettaisiin kaikki ikäloput. :D

Kieltämättä välillä tuntuu siltä :lol2:. Mutta kyllä se vaan ärsyttää ku alkaa miettimään missä kunnossa sitä vois olla jos ois jo sieltä 15-16 -vuotiaasta tajunnu reenata kunnolla :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom