Kiiresti apua 14pvän pikadieettiin,miten läskiä mahd. paljon pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yoanna
  • Aloitettu Aloitettu
Aamuaerobisesta

Niin jos dietillä tekee aamuaerobista, niin millä intensiteetillä kannattasisi tehdä. (sykettä lähinnä kaipailen)

Onko parempi tehdä tyhjällä vatsalla, vai ottaa jotain prode mömmöä alle? Vai meneekö se proteiini kuitenkin energiaksi, eli sen otosta ei ole hyötyä lihaksille?

Onko toisaan niin, ettei yön jälkeisen paaston vaikutusta rasva, hiilarin ja lihaksen polton suhteeseen voi "korvata olemalla syömättä esim 4h ennen aerobista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, eli siis tässä on kaksi viikkoa aikaa etelänlomaan ja siellä olisi kiva olla todellakin bikinikunnossa. (Kyseessä siis äkkilähtö, eli siksi näin myöhäinen "herääminen.")

ja olen nainen, hoikka jo valmiiksi mutta kieltämättä minussa silti ainakin omaan silmään hiukan ylimääräistä, en ole viime aikana katsonut syömisiäni supertiukasti ja liikunta on opiskelu yms. kiireiden myötä jäänyt vähemmälle.

Mikä olisi paras vaihtoehto kiristää kroppaa mahd. paljon kahdessa viikossa?

Ajattelin laskea hiilarit mahd. alas. Ehkä alle 20g/vrk, eli ketogeeninen dieetti.
Kannattaisiko pitää viikon kuluttua tankkauspäivä, vai onko turhaa kun aika on näin lyhyt?
Entä sitten liikuntapuoli, ajattelin että HIIT voisi olla hyvä idea, ehkä 4krt viikossa + sali?

olen tietysti ennenkin dieetannut maltillisesti mutta tässä olisi nyt vähän kiire.
Kaikki vinkit saa kertoa ! Olen valmis mihin vain. :whip:

laivamatka Tallinnaan ---->> rasvaimu..!!!

Sitä paitsi eikös 14 pvässä ole kuitenkin teoriassa mahdollista laihtua kaksi kiloa rasvaa?

No ei todellakaan ole ainakaan noin dietin heti alkupuolella.

Sitä paitsi eikös 14 pvässä ole kuitenkin teoriassa mahdollista laihtua kaksi kiloa rasvaa?

No ei todellakaan ole ainakaan noin dietin heti alkupuolella.

onkohan tälle jotain perusteluja?

Itse olen parissa viikossa pahimmillaan joutunut 67 kiloisena 7kg pudottamaan painoa, ja kyllä uskosin että tuosta pari kiloa rasvaakin oli.

edit. ei sillä että aloituspostaajan ideassa mitä järkeä olisi, sillä luultavasti lomalla ollessa tulisi nestepöhöä, ja eihän se pari kiloa näy vielä yhtään missään.

mä en vaan usko,että ton painoluokan henkilöltä onnistuu toi 2kg pelkän rasvanpoltto kahdessa viikossa,eri asia vois olla jollain jolla on enemmäkin tuota ylimmääräistä kertynyt ympärille.Mut en rupea äittelemään asiasta enempää.

Itse suosittelen parin viikon ajalle ketoosi diettiä. Haulla löydät lisää... Kokemusta on. Nesteet lähtee ja paikat kiinteytyy ihan kivasti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom