Mulla lähti Ok:n osto ajatus siitä kun mulle tarjottiin halvalla hinnalla OK taloa jota en kuitenkaan ostanut..
Olin miettinyt aiemmin ASO kämppää tai rivitalo 3-4tä kunnes puolivahingossa törmäsin
taloon joka miellytti minun silmääni todella paljon ja onnekseni oli ollut melko kauan myynnissä johtuen korkeasta pyyntihinnasta 238000€ ja paperi epäselvyyksistä.
RT lle hintaa olis tullut noin 160-180k€ plus lainan lyhennyksen jälkeen sähköt +n 130-300€ vastike jonka takia rupesin enemmän ja enemmän kallistumaan tuohon Ok:hn.
Kilautus välittäjälle ja taloa tutkimaan -> koko ajan alkoi vahvistua fiilis että tää on mun.
joskin löysin 2 kohteen mikä miellytti lähes yhtä paljon ->
Noh päädyin sitten tekemään ns törkytarjouksen koska välittäjä kertoili koko ajan miten "kusessa" kyseinen yrittäjä on jos ei saa kämppäänsä myytyä
tarjosin 170k€ asunnossa jossa oli sillä hetkellä 209k€ pyyntihinta..
tuo 170k€ tarjous ei tuottanut tulosta ja päädyin korottamaan 175k€ johon myyjä puoli heitti vastatarjouksen 180k€ jonka sitten kirkuen hyväksyin
+ Helvetin edullinen hankinta hinta kiitos välittäjän ja myyjän hölmöilyjen
+ Täysin peruskorjattu talo kaikki on uutta.
+Sijainti 3km keskustaan 200m kauppaan
+ oikealla puolella kaupunkia eli ei tarvitse ajella kaupungin läpi.
+tontti pieni mutta todella järkevästi suunniteltu.
+Selvisin huomattavasti pienemmillä kuukausierillä verrattuna esim RT neliön maksuihin.
- tontti saisi olla isompi
- muutto
Olin miettinyt aiemmin ASO kämppää tai rivitalo 3-4tä kunnes puolivahingossa törmäsin
taloon joka miellytti minun silmääni todella paljon ja onnekseni oli ollut melko kauan myynnissä johtuen korkeasta pyyntihinnasta 238000€ ja paperi epäselvyyksistä.
RT lle hintaa olis tullut noin 160-180k€ plus lainan lyhennyksen jälkeen sähköt +n 130-300€ vastike jonka takia rupesin enemmän ja enemmän kallistumaan tuohon Ok:hn.
Kilautus välittäjälle ja taloa tutkimaan -> koko ajan alkoi vahvistua fiilis että tää on mun.
joskin löysin 2 kohteen mikä miellytti lähes yhtä paljon ->
Noh päädyin sitten tekemään ns törkytarjouksen koska välittäjä kertoili koko ajan miten "kusessa" kyseinen yrittäjä on jos ei saa kämppäänsä myytyä
tarjosin 170k€ asunnossa jossa oli sillä hetkellä 209k€ pyyntihinta..
tuo 170k€ tarjous ei tuottanut tulosta ja päädyin korottamaan 175k€ johon myyjä puoli heitti vastatarjouksen 180k€ jonka sitten kirkuen hyväksyin
+ Helvetin edullinen hankinta hinta kiitos välittäjän ja myyjän hölmöilyjen
+ Täysin peruskorjattu talo kaikki on uutta.
+Sijainti 3km keskustaan 200m kauppaan
+ oikealla puolella kaupunkia eli ei tarvitse ajella kaupungin läpi.
+tontti pieni mutta todella järkevästi suunniteltu.
+Selvisin huomattavasti pienemmillä kuukausierillä verrattuna esim RT neliön maksuihin.
- tontti saisi olla isompi
- muutto