Kiinnostaako sinua fitnessakrobatian alkeiskurssi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kannattaa myös kysellä cheerleading-seuroilta? Ainakin CheerStarsin sivuilla on treeninurkka, missä on opastettu sen alan juttuihin..

Monipuolisuuden takia saattaisi olla hyödyksi, jos opettamassa olisi eri alojen taitajia..

Törppö sanoi:
Monipuolisuuden takia saattaisi olla hyödyksi, jos opettamassa olisi eri alojen taitajia..

Onhan tuokin hyvä idea, mutta tällä hetkellä tärkein kriteeri on se, että saa kohtuuhintaan hyvää opetusta.

Mietin itsekin noita cheerleaderseuroja. Sen tiedän, että he tekevät paljon ryhmäakrobatiaa, mutta myös jonkin verran voltteja sun muita. Voimaliikkeistä en tiedä.

Moi!

Uskon, että kaikista paras opettaja tähän tarkoitukseen olisi kilpa-aerobiccari, jolla on telinevoimistelutausta. Telinevoikan puolelta löytyisi kaikki akrobatialiikkeet ja kilpa-aerobicin puolelta voimaliikkeet & hypyt.

Tällaista henkilöä ei varmastikaan ole vaikea löytää, sillä hyvin monella aerobiccarilla on voimistelutausta. Tulisi varmasti halvemmaksi "palkata", joku kilpaurheilija ohjaamaan, kun liiton kautta. Liitto taitaa vetää vähän välistä. :(

Harmi, kun itse asun sen verran kauempana teistä muista etelä-suomalaisista, ettei minun ole mitään järkeä lähteä järjestämään tällaista kurssia täältä käsin. Omassa lähipiirissäni on monta entistä telinejumpparia, jotka ovat myöhemmin siirtyneet kisaamaan aerobicin puolelle. Olen kuitenkin varma, että pk-seudultakin heitä löytyy vaikka kuinka paljon! :thumbs:

Hyvä idea toi akrobatiakurssi! Meillä on ollut akrobatiaopettajana eräs kamppailuvalmentaja yhdellä leirillä ja siellä lähestyttiin liikkeitä uskallusnäkökulmasta. Mikä on kanssa aika hyvä pointti. Sillä monien liikkeiden harjottelu on kiinni uskalluksesta. Penskanahan sitä uskalsi tehdä vaikka mitä.. Aerobikkareiden ohella löytyy entisiä joukkuevoimistelijoita, joilla on myös telinevoikkataustaa.

Mulla on nyt yksi halukas ope, joka on kilpa-aerobicaaja telinevoimistelutaustalla.

Meidän iloksemme hän seuraa fitnesstä ja on ollut mukana erään kilpailijan vapaaohjelman teossa jokunen vuosi sitten.

En nyt julkista mitään nimiä, koska en ole siihen lupaa pyytänyt.

Eli homma etenee toivotunlaisesti :) Toteutuessaan kurssi on ensi vuoden puolella, joten mitään kiirehäslinkiä ei tässä ole.

Mulla on myös yksi toinen nimi, johon pitäisi olla tässä yhteydessä.

Nyt alkaa jo näyttää hyvältä. Meillä on tiedossa ohjaaja, joka olisi valmis pitää kurssia siten, että olisi la ja su kumpanakin päivänä 6h (2x3h ja kunnon tauko välissä) eli yhteensä 12h opetusta :)

Seuraavaksi rupean pohtimaan hintaa ja tiloja.

Woltti Ry järkkäilis myös kurssia 2x2h (yht. 4h). Löytyykö keneltäkään kiinnostusta tuollaiseen myöhemmin talvella/keväällä?

Mua itseäni kiinnostaisi kovasti myös Woltin kurssi, koska se olisi taas eri näkökulma akrobatiaan. 8-10 hlöä jos sinne löytyisi ni olisi kohtuuhintainen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Paula sanoi:
Mua kiinnostaa, mut ennen kun tiedän ajankohdan ja hinnan en uskalla lupailla mitään :D

Samat sanat :köyhä: :nolo:

Mutta oikeesti hienoa Hippa että olet jaksanut nähdä vaivaa tän eteen! Toivotaan että se on sen arvoista ja saadaaan jengiä lähtemään mukaan..

Juu täälläkin löytyy kiinnostusta myös Woltin kurssille, jos päivämäärät osuu hyvin :) Kyllä mä aina rahaa jostain löydän tuollaista varten :rolleyes:

Tuon 12h kurssin hinnasta ei ole vielä varmuutta, mutta Woltin kurssi (4h) maksaa 180e kokonaisuudessaan (sisältää tilat) eli jos osallistujia on 10, se on 18 euroa per nokka.

Tottakai tossa Woltin kurssisssa on se huono puoli, että se on tosi lyhyt, joten ei välttämättä ole kannattavaa lähteä muualtapäin Suomea vain sitä varten.

Alustavia ilmoittautumisia Fitnessakrobatian kurssille

Ajankohta: la-su 29-30.1.2005 yhteensä 12 tuntia (6 tuntia per päivä)

Tämä on siis alustava kurssiajankohta. Jos ilmoittautumisia ei tule tarpeeksi (vähintään 10) täytyy miettiä parempi ajankohta.

Lopullinen hinta riippuu osallistujamärääst. Maksimissaan 15 osallistumista.

Ilmoittautumiset privaattina ja ilmoittautuneita pidän privaviesteillä ajan tasalla.

Jos ei pysty privaviesteilemään, voi laittaa sähköpostia: hiljainen@suomi24.fi

Suositut

Back
Ylös Bottom