Kiinnostaako sinua fitnessakrobatian alkeiskurssi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hippa

Okkapukku.
VIP
Terve

Olen joskus aiemmin miettinyt voisiko sitä itse lähteä järkkäämään akrobatiakurssia fitnessistä (vapaaohjelma) kiinnostuneille naisihmisille.

Näyttäisi siltä, että kiinnostusta on.

Jos kaikki kiinnostuneet ilmoittautuisivat tänne, voisin kartoittaa löytyykö meitä tarpeeksi ja alkaa mahdollisesti järkkäämään kurssia.

Itse en kovin voimistelusta tiedä, paitsi sen, että helppoa se ei ole eikä myöskään temppuja opi nopeasti.

Nyt on vähän hakusessa se millainen kurssi tulisi kyseeseen (1x/vko vai viikonloppukurssi). Siitäkin voitas keskustella.

Tarkoituksena olisi löytää kohtuuhintainen kurssi täysin alkeista alkaen eli mitään valmista akrobatiataustaa ei tarvitse olla. Mahdollinen jatkokurssi on sitten myöhempien aikojen diili.

Hippa sanoi:
Olen joskus aiemmin miettinyt voisiko sitä itse lähteä järkkäämään akrobatiakurssia fitnessistä (vapaaohjelma) kiinnostuneille naisihmisille.

Näyttäisi siltä, että kiinnostusta on.

Juu, kiinnostusta todellakin olisi. Jos tämmöinen onnistuisi olisin viivana paikalla! Hyvä Hippa että pistit pallon pyörimään! :worship:

Hippa sanoi:
Itse en kovin voimistelusta tiedä, paitsi sen, että helppoa se ei ole eikä myöskään temppuja opi nopeasti.

Joku ammattilainen / fitnesissa kisaaja voisi opettaa meitä "taviksia". En sitten tiä olisivatko palstan kisaajat (mm. Pinja) halukkaita tälläiseen. Heitän vaan kysymyksen ilmaan. Ja ne palstalaiset jotka ovat jotain hyviä liikkeitä oppineet voisivat myös opettaa. Mä osaan muutamia ihan hienoja break-liikkeitä joita vois yrittää opettaa jne jne. Copoeraa harrastaneet voisivat myös väläytellä taitojaan ja yrittää opettaa, jos sellaisia hyviä liikkeitä olisi, joista olisi apua ;). jne jne...

Hippa sanoi:
Nyt on vähän hakusessa se millainen kurssi tulisi kyseeseen (1x/vko vai viikonloppukurssi). Siitäkin voitas keskustella.

Oppimisen kannalta tuo 1x/vko olisi varmasti paras, mutta jatkuvuuden kannalta huono. Suurin osa kun ei luultavasti pääse joka viikko opetellemaan. Eli käytännön kannalta taitaa tuollain viikonloppukurssi olla parempi. Kolme päivää siis. Perjantaina, lauantaina ja sunnuntainakin ainakin vähän aikaa.
Kurssin pitopaikka pitäisi myös olla semmoinen josta olisi suhkoht lyhyt matka kaikkialta, esim. Helsinkin on näin ajateltuna aika kaukana pohojoisen likkojen tulla.... Mutta tästäkin pitää vaan keskustella....

Sinänsä aivan loistava idea tämmöinen akrobatia-kurssi! :thumbs:

Tässä meikän mietteitä.

Täällä ois ainakin yksi kiinnostunut!!! Idea hyvä, mutta en vaan sitten tiedä miten tuo käytännössä onnistuisi.. Mutta idea hyvä kymmenen ja kaikki kunnia vaan sulle Hippa jos jotain tommosta oikeesti sais järjestettyä... :worship:

meitsi kans ois tooosi kiinnostunu, vaik ei kyl ole aikomusta kisailla näillä näkymin , mut ainahan kaikkee pitää kokeilla :hyper:

joten lisäinfoa odotellessa.. :whip: reenaillaan vaan kovaa :D

ZannaZ sanoi:
Joku ammattilainen / fitnesissa kisaaja voisi opettaa meitä "taviksia". En sitten tiä olisivatko palstan kisaajat (mm. Pinja) halukkaita tälläiseen. Heitän vaan kysymyksen ilmaan.

Hyvä idea tuo, mutta ajattelin itse ihan voimistelunopettajaa, jolla on myös ammattitaito opettamiseen.

Keskustelin aiheesta joskus tuolla irkin puolella ja eräs voimistelunopettaja sanoi, että liitosta löytyisi varmasti joku, joka suostuisi tulee opettamaan aikuisaloittelijoita.

Fitness-kisaamisesta en tiedä, jotta innostunko ikinä, mutta kurssiin olisi silti ehdottomasti kiinnostusta! :hyper:

Minuakin kiinnostais kovasti. Täällä korvessa kun on muutenkin niin olemattomat mahdollisuudet oppia yhtään mitään. Viikonloppukurssi sopis mulle paremmin kuin hyvin :)

Mustakaan ei taida saada fitness-kisaajaa, mutta jos viikonloppukurssi järjestetään aloittelijoille niin olen mukana.

Fitnessakrobatiaa ja akrobatiaa yleensä.. kiitos! Jo pelkästään harrastajana ja mielenkiinnosta. Itse olen tutustunut lyhyen elämäni aikana lähes kaikkiin suomen urheiluopistoihin ja mielestäni sieltä löytyisi parhaat lähtökohdat tälläisen kurssin rakentamiselle. Paikat ja puitteet kohillaan. Ohjaajaksi joko talon oma taikka vuokrattu opettaja. Varala, Pajulahti, Vierumäki, Tanhuvaara.. loistavia paikkoja on paljon.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oi olisipa hauska viikonloppukurssi!!! Minua kiinnostaa aivan valtavasti. Urheiluopistot on tod. näk. todella täyteen buukattuja, mut tietty kannattaa kokeilla.

Pistän tiedusteluja peliin :) Katsotaan sitten kuinka paljon tarvii porukkaa, että homma voi toteutua kohtuullisessa hintatasossa.

Urheiluopistoista on pari vastannut ja vaikuttaisi siltä, että urheiluopistot ovat suuntautuneet yleisliikuntaan eikä akrobatianopetusta löydy.

Katsotaan mitä muut vastaavat. Olen pistänyt tiedustelua myös Svoliin, joten katsotaan mihin sieltä ohjaavat.

Otan yhteyttä myös Woltti Ry:hyn, joka järjestää sirkusakrobatian kursseja aikuisille muutoinkin.

Kiinnostusta voisi löytyä, jos vaan ajankohta sopii. Fitness-kisat ei minullakaan tavoitteena, vaan omaksi iloksi tämmöinen kurssi olisi kiva!

Hippa, mites voimisteluliitto, SVL? Sieltä voisi jotain tietoa saada. Tosin ovat vissiin yhdistymässä svolin kanssa, käsittääkseni kuitenkin tällä hetkellä erillisiä liittoja vielä.

Tuohan olisi kiinnostava! Jos siis sinne kehtaa tulla tällainen, jonka notkeus on rautakangen luokkaa. :D Eli jään seuraamaan keskustelua, jos aika / paikka on sopiva. Kiva idea, ja mukavaa, Hippa, kun näet vaivan suunnittelussa!

wippe sanoi:
Hippa, mites voimisteluliitto, SVL? Sieltä voisi jotain tietoa saada. Tosin ovat vissiin yhdistymässä svolin kanssa, käsittääkseni kuitenkin tällä hetkellä erillisiä liittoja vielä.

Otanpa neuvosta vaarin ja pistän mailia sinnekin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom