Kiinalainen testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virtu
  • Aloitettu Aloitettu
Sain ton ketjukirjeenä. Samanlainen se on kuin kaikki muutkin.

Eih tää oli ansa! Nyt mä en kerkee lähettää tätä eteenpäin ja mä menetän 1000e! :curs: Osa noista kohdista meni ihan oikein, vaikka biisit ei menny, kun pistin vaa ne biisit mitä sattu soimaan.

Hitto, en jaksa lähettää tätä eteenpäin.. Tarkoittaako tää nyt sitä ettei mua kutsutakaan huomenna orgioihin?

:wall:
Hetken jo luulin että näille kaikille kysymyksille olisi järkevämpikin idea lopussa mutta ei.. Lähetetään joo ketjukirjeenä 70 ihmiselle.
Balls to the wall

Mulle toi testi toimi tosi hyvin, ihan uskomatonta. Miten tollanen voi toimia.

Noin 90% piti kutinsa :eek:

EDIT: Mutta onhan tässä vähän horoskooppimeininkiä: lähes joka asiasta löytyy joku jottu, jonka avulla voi tän testin asiat yhdistää toisiinsa. Esim. horoskoopissa lukee: "Tällä viikolla onni potkaisee!" Käy sitten vaikka niin, että paras frendi delaa ja löydät seuraavana päivänä euron maasta :jahas:

0 % piti kutinsa, huolestuttavinta oli että Urho Kekkonen tuntee minut erittäin hyvin

Joo kato toiset uskoo horoskooppeihin ja toiset ei ;)

Mä oisin varmaan saanu Kekkosenkin tuntemaan mut hyvin. Kyl mä sen haudalla oon käyny :D

Modipeluri sanoi:
Mulle toi testi toimi tosi hyvin, ihan uskomatonta. Miten tollanen voi toimia.

Psykologiaa psykologiaa, minullakin toimi tuo 100% oikein kun heittelin vaan vastaukset sillein sen pahemmin miettimättä mutta kumminkin huitasematta.
Mut 47 ihmistä ei kumminkaan ole kuulemassa tuosta :jahas:
Ainakin on jotain mitä syyttää jos toive ei toteudu... :D :D

Mulla toi ei oikein toiminu kun luin kohdan 3 väärin ja sijotin numeroiden 3 ja 7 viereen lukuja enkä henkilöiden nimiä,mutta enpä usko että toi pitää paikkansa. Se riippuu aika paljon ihmisestä että millä tavalla suhtautuu noihin

Ohhoh. Rakastan näköjään sitä tyttöä, jonka kanssa olin toissapäivänä leffassa. Ja välitän eniten äidistä. Ja isäni tuntee minut erittäin hyvin. Kaksi ensimmäistä melodiaakin menivät nappiin.

:hyper:

Back
Ylös Bottom