Kiina liittyy Venäjän kanssa kimppaan sotaa varten?

PJT, mitähän sä oikein teet työksesi? Oli nimittäin kunnon analyysi, joita ei yleensä tule kuin ammattilaisilta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PJT, mitähän sä oikein teet työksesi? Oli nimittäin kunnon analyysi, joita ei yleensä tule kuin ammattilaisilta.
Haha.. mä oon vaan DI. Mut sanotaan nyt vaikka näin, että olen aina ollut kiinnostunut historiasta ja maailmanpolitiikasta. Luen ihan vaan harrastuksena netistä historiaa aika paljon, ja oisin varmaan sitä opiskellutkin jos sillä pystyis leipänsä oikeasti ansaitsemaan. Seuraan päivittäin vähän joka puolelta maailmaa löytyviä uutistoimistojen sivuja ja erilaisia blogeja. Tietysti tähän Iranin tilanteeseen saan vielä vähän insider tietoa vaimolta, joka on siis iranilainen ja seuraa tietysti oman maan uutisia aktiivisesti. Sieltä tulee aika paljon sellaista tietoa mitä ei länsimaiden medioissa julkaista ollenkaan.
 
Tuossa artikkelissa nyt ei faktat ihan kohdillaan ole, mutta on se silti aika naiivi olettaa ettei Kiina ja Venäjä valmistuisi tahoillaan siihen, että kohta soditaan Iranissa.

Takuulla valmistautuvat, eihän yksikään suurvalta ole niin tyhmä, ettei se varautuisi mahdollisiin konflikteihin sen omassa etupiirissä.
 
Haha.. mä oon vaan DI. Mut sanotaan nyt vaikka näin, että olen aina ollut kiinnostunut historiasta ja maailmanpolitiikasta. Luen ihan vaan harrastuksena netistä historiaa aika paljon, ja oisin varmaan sitä opiskellutkin jos sillä pystyis leipänsä oikeasti ansaitsemaan. Seuraan päivittäin vähän joka puolelta maailmaa löytyviä uutistoimistojen sivuja ja erilaisia blogeja. Tietysti tähän Iranin tilanteeseen saan vielä vähän insider tietoa vaimolta, joka on siis iranilainen ja seuraa tietysti oman maan uutisia aktiivisesti. Sieltä tulee aika paljon sellaista tietoa mitä ei länsimaiden medioissa julkaista ollenkaan.
No toi iranilainen vaimo selittää paljon. Itse nimittäin tiedän noiden kansallisuuksien eroista vain sen takia, että on tullut joskus työskenneltyä iranilaisten kanssa, ja olen huomannut lähes kaikkien niputtavan Turkin ja Kiinan välissä olevat kansat yhdeksi homogeeniseksi ryhmäksi. Exä oli YK:n analyytikko, ja sitä vasten peilattuna teit kyllä ihan hyvän analyysin :D Kuvittelin sun työskentelevän ulkoministeriössä.
 
Back
Ylös Bottom