Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Nitsku
Onko joku muuten nähnyt tämän ranskalaisen "Pane mua"-leffan ?
Originally posted by Nitsku
Onko joku muuten nähnyt tämän ranskalaisen "Pane mua"-leffan ? Siinä oli harvinaisen vastenmielinen ja epäeroottinen elokuva vaikka siinä naitiin oikeasti ?
Mutta sehän olikin taidetta...
Nicholas Cagen Faceoff, ja kohtaus jossa Cagen esittämä rötösherra Castor Troy nousee lentokentällä autosta sellainen pitkä nahkatakki päällä. Kun Castor nousee ylös niin tuuli "heittää" sen takin helman ylös tai suoraksi ja siitä kuuluu hieno ääni tyyliin FLAP!
Joo toi on ihan helmi kohtaus. Tosta tulee mieleen joku tressmannin mainos... "Tällä viikolla hidasta batistini kävelyä =)"
Originally posted by yuti
Syvä joki... vingu kuin sika!!! :kippis1:
Originally posted by Weeboomi
"Baise Moi"-nimellä varmaan useampi tunnistaa. Mielestäni varsin katsottavan arvoinen pätkä. Virkistävän erilaisesti käsiteltiin "erotiikkaa".
Hohhohho, showgirls leffassa on aika hyviä strippauskohtauksia.Originally posted by pimu
En kehdannut mennä kysymään löytötavaratoimistosta, että onko sinne eksynyt Pane mua- nimistä filmiä, vaan jouduin kilttinä tyttönä maksamaan kasetin vuokraamolle.
Originally posted by Tomi
American Beauty aiheutti erektioita.
Originally posted by Tomi
American Beauty aiheutti erektioita.
Joo, en ihan heti kyllä Menaa viitsisi potkia sängystä pois. :haart:Originally posted by leoko
Joo, suunnilleen kaikki kohtaukset, joissa on Mena Suvari.:5: