Kiertäjäkalvosin rikki?

Joko en osaa käyttää hakua, mutta sinne kirjottelin kiertäjäkalvosin, mutta mitää ei antanu nii kyselen sitten tällee.

Elikkä viikon verran on vaivannu selästä/lavasta joku kohta, kolottanu,särkeny,vihlonu ja aina kun joku väärä likee tekee kipeetä. Tänään sitten mietin et voisiko tuo olla kiertäjässä, sitten aloin heiluttelemaa samallalailla kun niitä tekisi salilla, nii alko vihloo enemmän. Olisiko tähän mitää kotikonstia millä saisi kuntoo? Vai pitääkö mennä jollekkin fysiolle, joka laittaa kuntoon?

http://www.pakkotoisto.com/vammat-ja-lihashuolto/91051-ylaeselaessae-oikean-lapaluun-vieressae-pistaevaeae-kipua/
Itse kävin viimeviikolla ortopedilla, kun luulin myös tota kiertäjäkalvosinta syyksi mun vikaan.Kaikki oli kunnossa olkapäässä, pieni kipu johtui mulla kireästä takakapselista.Eli sen venyttelyä määräsi hoito-ohjeeksi ja kuminauhajumppaa.Suosittelen varaamaan ajan ortopedille, niin ei tarvitse kokoajan pohtia mikä siellä on vialla.Yleisesti juteltiin eri kipualueista, niin se sanoi että kuulemma tyypillinen kiputila on toi lapaluun alue.Varsinkin 35-45 vuotiailla kovemmin salilla treenaavilla.Eli voisiko se olla sitä, tossa sinun tapauksessa.Kyllä sen 70-80 euroa kelavähennyksinen maksaa, kun saa erikoislääkäriltä kunnon apua.Arvauskeskukseen on turha mennä, määräävät buranaa ja mobilattia:jahas:

Kiitokset vastauksista, mutta ei tässä vielä ainakaa tarvii hätäillä ortopedeillä. Täytyy kokeilla kuminauhajumpilla ja roikkumisilla vähän availla, jos ei tunnu jelppaavan yhtää nii täytyy varmaa käydä fysiolla naksauttelemassa selkää auki.

Back
Ylös Bottom