Kiekko.tk - Koukuttava nettipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeKsE
  • Aloitettu Aloitettu
Joo taitaa minun pelit olla pelattu. Vittu jaksa tuollaisia ylimielisiä paskoja.

Joo ite pelannu kiekkoo jo yli 4vuotta, mut pari taukoo kyl tullu pidettyy. Pelannu kiekkoliigassa ja jossai muissa vähä pienemmis:D nickki on Jantunen. Jos hc pakkotoisto alkaa kunnol pelailee voin tulla kans:)

Itekki voisin tulla jos HC Pakkotoisto lähtis uuteen nousuun. Kiekkoa takana epäsäännöllisesti muistaakseni vuodesta '05. Pro tasolla olen ja ihan normipelaaja :D

Saataisko tonne kkiekkoon HC Pakkotoisto. taas pystyyn? Vaikkie huipulla oltukkaan niin oli mukava pelailla muiden foorumeiden tiimejä vastaan. Vapaaehtosia?
Itellä sen verta kokemusta et 2xelite

Mulla ois pari pelimerkkiä jääny joskus. Jos saadaan kohtalaisen aktiivinen joukkue niin vois kysästä Mikeltä tekiskö tuo logon meille :D

Mulla ois pari pelimerkkiä jääny joskus. Jos saadaan kohtalaisen aktiivinen joukkue niin vois kysästä Mikeltä tekiskö tuo logon meille :D

Joo hyvä. Nyt vaan niin pirusti uppaillaa tätä ketjua et porukka näkee mistä kyse ja innostuu pelailemaan. Mikehän oli akoinaan kiekon aktiivisimpia pelaajia, ja toimi joukkuueen "poliisina"
Mäkin voin tilailla sit huviksee niitä pelimerkkejä nii voidaan sit ostella tiimille jtn boonareita, esim. pelipaidat jne. Joko loit tiimin? Tänne meinaan vois jokanen laittaa sit nikkejään ylös niin tietää keitä kutsua. Tarviiko tohon pakkotoiston nimen lainaamiseen jonkun luvan?

Back
Ylös Bottom